דלג לתוכן

רק בביטוח בריאות מגדל: שירות קונסיליום

אין דבר חשוב יותר בחייו של אדם מאשר בריאותו שלו ושל יקיריו, שהרי בלעדיה איכות החיים מתדרדרת במהירות וגורמת לסבל רב לחולה עצמו ולבני משפחתו, הן במישור הפיזי והרגשי והן במישור הכלכלי.
ביטוח בריאות מגדל שם לעצמו מטרה עליונה להבטיח לכם שבכל מקרה של גילוי מחלה או מצב חירום רפואי – מבוטחי הפוליסה יקבלו את הטיפול הטוב והמקיף ביותר, בדרך מהירה, יעילה ומדויקת, כך שאתם תוכלו להתרכז רק בהחלמה ובשיקום, ללא כאבי ראש מיותרים.
רק ביטוח בריאות מגדל מציע לכם ליווי רפואי ע"י רופא בכיר באמצעות שירות קונסיליום יוקרתי, המורכב מפורום רופאים בכירים, מהמובילים בארץ. צוות המומחים הבכיר ילמד את המקרה הרפואי לעומק, ידון בממצאים ובמצב הנוכחי, ילווה את החולה באדיקות וימצא עבורו את הפתרון הרפואי האופטימלי.


מה זה מגדל קונסיליום?

לא פעם כאשר מתעורר מצב בריאותי מורכב של מחלה או בעיה רפואית מתמשכת - החולה ובני המשפחה, השרויים גם כך במתח, חרדה ולעיתים בסכנת חיים - נדרשים לקבל החלטות גורליות, ולהתמודד עם מידע רפואי עמום ושפת מושגים שזרה להם. כל אלו מהווים קושי בקבלת החלטה מושכלת לגבי המשך הטיפול במיטבי, והדבר נכון עוד יותר כאשר יש יותר מדרך טיפול אחת בבעיה.
במצבים אלו, בוודאי תעדיפו לקבל ליווי מהרופאים הבכירים ביותר בארץ, שייקחו אחריות מקצועית על הטיפול, תוך מתן הכוונה וסיוע צמודים.

שירותי הקונסיליום כוללים תקופת שירות בת 3 חודשים ממועד הגילוי והאבחון של הבעיה הרפואית. זוהי תקופה קריטית למתן הטיפול המיטבי וההחלמה, כשבמסגרתם תהיו זכאים לשורה ארוכה של שירותים:

  • סקירת ההיסטוריה הרפואית והערכה ראשונית של המקרה הרפואי
  • פגישת ייעוץ אישית עם רופא מומחה אישי בתוך 3 ימי עסקים, לרבות בדיקה גופנית והסבר על המצב, על ההליכים והפרוצדורות הרפואיות שעתיד המבוטח לעבור, וכן המלצות לבדיקות המשך, אופן הטיפול והפנייה לרופא מומחה
  • פנייה למכונים מקצועיים לביצוע הבדיקות הנדרשות
  • ליווי טלפוני למבוטח ולבני משפחתו, תוך עדכונים שוטפים ומתן מענה טלפוני לשאלות או בעיות המתעוררות תוך הטיפול
  • הסבר על פענוח ממצאי הבדיקות + גיבוש האסטרטגיה האבחנתית והטיפולים
  • סיוע בבחירת הגורם המטפל והפנייה לגורמים רפואיים ופארא רפואיים להמשך הטיפול
  • פגישה נוספת עם הרופא המומחה האישי בהתאם לצורך הרפואי

 
מתי זכאי המבוטח לשירותי הקונסיליום?
המבוטח זכאי לשירותי הקונסיליום במקרה שלאחר תום תקופת האכשרה אירעו לראשונה אחד או יותר מהמצבים הרפואיים הבאים:

  • אבחון או חשד רפואי, למחלה ו/או בעיה רפואית מתמשכת ו/או אירוע רפואי קשה, עקב מחלה או תאונה
  • מצב רפואי ללא אבחנה שתהליך הבירור לגביו קיים לפחות 30 יום, התהליך יכלול ייעוץ רופא מומחה במצבו הרפואי של החולה, ולפחות בדיקת הדמיה אחת, כמו MRI, CT וכיו"ב
  • מצב בו קיים פענוח כתוב של בדיקת הדמיה מסוג CT  MRI או PET CT, בדיקת אנדוסקופיה, או ביופסיה המעידה על גידול

 

המידע האמור הוא מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד ובכל מקרה של סתירה בין כתבה זו לבינם, יגברו תנאי הפוליסה. לחברה הזכות לעדכן את התעריפים המופיעים בכתבה לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכל עת. האמור בכתבה זו אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם. 

אני רוצה להצטרף

ביטוחי בריאות
נדרש למלא את כל שדות הטופס
  • יש לך כבר ביטוח בריאות פרטי?
אני רוצה להצטרף