חברת מגדל נוקטת בכל האמצעים הנדרשים במטרה להעניק שירות שווה ונגיש לכלל לקוחותיה, תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והתקנות הנובעות מחוק זה - התאמות הנגישות למבנים, תשתיות וסביבה והתאמות הנגישות לשירות.
הנגשת מבני חברת מגדל והשירותים הניתנים לציבור לקוחותיהם כוללים התאמות לצרכי הלקוח ומאפייניו.
בכל פנייה בנושא ההנגשה, ניתן לפנות לממונה על האכיפה של חברת מגדל, גב' קרן ז'ורנו פילוסוף, אשר משמשת כרכזת הנגישות של קבוצת חברות מגדל, בדרכי ההתקשרות המפורטים להלן:
כתובת דוא"ל: negishut@migdal.co.il
כתובת דואר ישראל: רחוב אפעל 4 פתח תקווה
לנוחיותך, להלן הסדרי הנגישות הקיימים נכון ליום 01.08.19:
קבלת קהל במשרדי מגדל פ"ת - היצירה 2, קריית אריה, פתח תקווה
במידה ולקוח עם מגבלה נדרש להתאמות נוספות או אחרות, ניתן לפנות למרכז השירות במייל negishut@migdal.co.il, תוך פירוט הבקשה המתאימה ואנו נעשה את מירב המאמצים לספק מענה הולם.
לקבלת המידע המלא בדבר פעילות מרכז שירות הלקוחות >
חברת מגדל מחזיקה במוקדי שירות טלפוני במטרה לתת ללקוחותיה מענה אדיב ויעיל בכל תחומי פעילותה. כחלק ממתן שירות שוויוני לאנשים עם מוגבלות, ביצעה חברת מגדל את ההתאמות הבאות בנושא זה:
נתבי השיחות - הותאמו מערכות ניתוב השיחות לאנשים עם מוגבלות שמיעה, תוך מתן מידע בשפה פשוטה, בקצב
איטי.
חברת מגדל גאה לתת שירות מונגש בשפת הסימנים באמצעות שיחת וידאו בזמן אמת עם מתורגמנ/ית.
לביצוע שיחה עם נציג בשפת הסימנים יש להיכנס לקישור הבא https://www.migdal.co.il/support/sign-language
חברת מגדל מעמידה לרשות לקוחותיה אפשרויות נוספות לקבלת שירות ומידע באמצעי תקשורת נוספים, בהתאם לצורך, באמצעות דוא"ל ושירות וואצאפ בטלפון 054-9201028.
קיימת אפשרות לשליחת מסמכים באמצעות דואר ישראל / פקס.
חברת מגדל, זיהתה את החשיבות באתר האינטרנט עבור כלל ציבור לקוחותיה כולל אנשים עם מוגבלויות חושיות, קוגניטיביות וטכנולוגיות.
החברה בנתה אתר אינטרנט נגיש לכלל האוכלוסיות, ופעלה בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 6655 "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" – לרמה AA. מגדל חברה לביטוח רואה חשיבות רבה בהנגשת המידע לכלל לקוחותיה. לאור ההבנה שיש קושי מהותי בהנגשה של אפליקציות ייעודיות לנייד (אפליקציות Native), אנו ממליצים ללקוחות הזקוקים להתאמות מיוחדות כגון שימוש בתוכנות קורא מסך להשתמש באתר מגדל במכשיר הסלולרי אשר עומד בתקני הנגישות המחמירים ביותר. כלל השירותים ניתנים באתר בצורה נגישה גם מהנייד.
חברת מגדל מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות את האפשרות לקבל מידע הנמסר בשם החברה, באמצעות פורמטים נגישים.
הפורמטים הנגישים הנם: כתב ברייל, דף מודפס מוגדל, דפוס או כתב יד, קובץ קול, קובץ pdf מותאם לתכנת קריאה ופישוט לשוני על גבי דף מודפס.
במידה ויתבקש סוג פורמט נגיש אחר - מרכז שירות הלקוחות יבחן אפשרות זו לשביעות רצון הלקוח.
מסירת המידע בפורמט נגיש תתבצע ללא עלות ולבקשת לקוח עם מגבלה. לטופס בקשה >
לצורך קבלת השירות ניתן לפנות ישירות למרכז שירות הלקוחות בטלפון 03-9201010 או במייל negishut@migdal.co.il
מגדל מקדמת בברכה העסקת עובדים עם מוגבלויות. רשימת המשרות מפורסמת באתר החברה ובלוחות הדרושים.