דלג לתוכן
אודות מגדל
אודות מגדל

הצהרת נגישות אתר

חברת מגדל, זיהתה את החשיבות באתר האינטרנט עבור כלל ציבור לקוחותיה כולל אנשים עם מוגבלויות חושיות, קוגניטיביות וטכנולוגיות.

חברת מגדל פועלת בהתאם ל"תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע"ג-2013" סעיף 35, וכן בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" לרמה AA.
תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת - Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0.
עמודים רבים ומרכזיים באתר כבר הונגשו בהתאם לתקן לרמה AA, ובמקביל אנו ממשיכים במאמצים לסיים את הנגשת האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.

יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל העמודים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים.
נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את נגישות האתר לשירות קהל הגולשים למייל negishut@migdal.co.il.

אתר זה משתמש בשירותי תוכנת ההנגשה לאתרי אינטרנט, למשתמשים עם מגבלות, בשם User1st.

מערכת הנגישות של User1st, מאפשרת לאתר לעמוד בתקינה WCAG 2.0 ברמה AA שנערך ע"י הארגון הבינלאומי W3C, ולקיים את הנדרש בהתייחס לסעיף האינטרנט בתקנות הנגישות לשירות, ולפי מגבלות היצרן User1stתנאי השימוש של User1stומחוייבויות הלקוח מטעם User1st.

אחריות

יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים, כלים וטפסים באתר שטרם הונגשו. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.

שימוש בתוכנת User1st באזור "מגדל שלי"

להלן פירוט על אופן השימוש בתוכנת ההנגשה. תוכנת ההנגשה של חברת User1st מאפשרת תיקון של הקוד, התצורה והתוכן של האתר:

1. פרופיל/יכולות של משתמשים המצריכים שימוש בקורא מסך לנוחיותך מספר יכולות:
טרם הפעלת התוכנה:

  • בעת כניסה לעמוד ובראש העמוד, ישנן הנחיות לשימוש בתוכנה.
  • אחרי הפעלת התוכנה.

בתוך העמוד עצמו יתווספו קיצורי דרך לראש העמוד:

  • התוכנה תתריע בפניך בעת התחלת הפעלתה, בכל עמוד שיוצג בפניך, יש להמתין לסיום העלאת העמוד.
  • בראש בעמוד שני תפריטים: מפת העמוד, ומפת האתר שתוכל לנווט ישירות לאזורים/דפים הרצויים.
  •  ניתן להשתמש בקיצורי מקלדת - ראה סעיף קיצורי מקלדת.

2. אחרי הפעלת פרופיל/יכולות של משתמשים המצריכים בניווט מקלדת או עזרים המדמים מקלדת:

  • בראש העמוד עצמו יתווספו קיצורי דרך, לחץ כפתור ה-TAB לשם מציאתם.
  • בראש העמוד שני תפריטים: מפת העמוד, ומפת האתר שתוכל לנווט ישירות לאזורים/דפים הרצויים.
  • המשך להשתמש בכפתור ה TAB לשם מעבר לאזור/רכיב הבא, SHIFT+TAB יחדיו, לשם חזרה לאזור/רכיב קודם ו ENTER לשם הפעלה של רכיב או כניסה של אזור, לחץ על החצים לשם בחירה מאזור עם בחירה מרובה ו SPACE  לשם בחירה.
  • התוכנה תתריע בפניך בעת התחלת הפעלתה, בכל עמוד שיוצג בפניך, יש להמתין לסיום העלאת העמוד.
  • ניתן להשתמש בקיצורי מקלדת - ראה סעיף קיצורי מקלדת.

3. אחרי הפעלת פרופיל/יכולות של משתמשים המצריכים שינויי צבעוניות:

  • שינוי צבעים מונוכרומטי: צבעוניות האתר תשתנה בתום העלאת העמוד, שים לב שדבר זה יכול להועיל גם למשתמשים שמשתמשים בהיפוך הצבעים של Microsoft Desktop.
  • שינוי צבעים בקונטרסטיות חדה, תשנה את חדות הצבעוניות, לעמוד בכל דרישות התקנות לזיהוי חד ערכי של רכיבים.

4. אחרי הפעלת פרופיל/יכולות של משתמשים המצריכים עזרה:

  • מידע נוסף יופיע על-ידי התמקדותך ברכיב, לשם תיאור מהותו של הרכיב.

הערה: ביכולתך לבנות לעצמך את הפרופיל, ולא להסתמך על פרופיל קיים.

קיצורי מקלדת
0 - קיצור דרך לתפריט הנגישות

2 - קיצור דרך לאזור מרכזי בעמוד
3 - קיצור דרך לאזור מפת האתר
4 - קיצור דרך לאזור החיפוש
S -  קיצור דרך למפת העמוד
בראש העמוד שני תפריטים: מפת העמוד, ומפת האתר שתוכל לנווט ישירות לאזורים/דפים הרצויים.

לתשומת ליבכם

במהלך הגלישה באתר יתכן ותיתקלו בדף חלק שטרם הונגש באופן מספק.

  • קבלת סיוע ופניה דרך טופס צור קשר באתר אינה נגישה, תיתכן בעיה בהשלמת הטופס.
  • באתר קיימים טפסים ומסמכים להורדה.
  • באתר קיים מידע שימושי רב כגון לומדות וסימולטורים שהותאמו עבור טכנולוגיה מסייעת, תיתכן בעייתיות בסימולטורים מסוימים.
  • תיתכן בעייתיות בניווט דרך טאבים של מידע מרובה לאורך עמודי תוכן באתר.
  • באתר קיים אזור אישי ללקוחות, הכניסה היא בעזרת שם משתמש וסיסמא, באזור האישי קיים מידע שימושי רב. המידע הוא אישי ובהתאם לחקיקה הנוכחית אינו נדרש בהתאמה לטכנולוגיה מסייעת, בשלב זה, אלא לפי דרישה.
  • באזור המידע האישי קיים קישור מונגש באמצעותו ניתן לבקש הנגשה באמצעות טכנולוגיה מסייעת של מידע אישי של מבקש המידע והמסמך יסופק תוך 14 יום מיום קבלת הדרישה.
  • במידה ונתקלתם בבעיה בהשלמת טופס, תהליך או סימולטור באתר ניתן לפנות ישירות לטלפון - 03-9201010 או למייל negishut@migdal.co.il

החרגות

  • אפליקציה לקוחות מגדל איננה נגישה והחלופה לכך הוא האתר המותאם ללקוחות מגדל אליו ניתן להגיע באמצעות טלפונים חכמים ומחשבי לוח.
  • רכיב ננו רפ - "אפשר לעזור לך?" - הינו רכיב של חברת ננו רפ ואחריות הנגשת הרכיב הינו באחריות ננו ראפ. חברת מגדל עשתה מאמצים רבים ובדקת נגישות התוכן בכלי.
  • רכיב הצ'אט באתר הינו של חברת באמפ יארד והנגשתו הינה באחריות חברת באמפ יארד. חברת מגדל בדקה הרכיב ועשתה מאמצים רבים להנגשת התוכן בו.

נתקלת בבעיה?
אנחנו משתדלים לשמור ולתחזק את האתר ברמה הטובה ביותר. במידה ומצאת ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר ובנושא הנגישות בפרט, אל תהססו לדווח, נשמח לעמוד לשירותכם.
כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר בבקשה צרפו פרטים מלאים ככל שניתן:

  • תיאור הבעיה.
  • מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
  • באיזה דף גלשתם?
  • סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם) אנחנו נטפל בבעיה ונחזור אליך בהקדם.

יצירת קשר
טלפון: 03-9201010

דואר אלקטרוני נציגי הנגישות: negishut@migdal.co.il

למידע נוסף אודות נגישות במגדל >