דלג לתוכן

סל התרופות מהרחבים בישראל והיחיד ללא השתתפות עצמית

אין דבר חשוב יותר בחייו של אדם מאשר בריאותו שלו ושל יקיריו, שהרי בלעדיה איכות החיים ורמת החיים מדרדרות במהירות וגורמות לסבל רב לחולה עצמו ולבני משפחתו, הן במישור הפיזי והרגשי והן במישור הכלכלי.

ביטוח בריאות מגדל שם לעצמו מטרה עליונה להבטיח לכם שבכל מקרה של גילוי מחלה או מצב חירום רפואי - מבוטחי הפוליסה יקבלו את הטיפול הטוב והמקיף ביותר, בדרך מהירה, יעילה ומדויקת, כך שאתם תוכלו להתרכז רק בהחלמה ובשיקום, ללא כאבי ראש מיותרים.

אחד המרכיבים הבולטים בביטוח הבריאות של מגדל מתמקד בסל התרופות שהינו מהרחבים ביותר ישראל והיחיד הניתן ללא השתתפות עצמית.

סל תרופות רחב הוא קריטי לטיפול יעיל ומוצלח עבור החולה, שהרי פעמים רבות, כשאדם לוקה במחלה כלשהי הטיפול האפקטיבי ביותר עבורו היא תרופה שאינה כלולה בסל התרופות הממלכתי שעלותה עשויה להגיע למאות ואלפי שקלים בחודש. פוליסת תרופות שאינן בסל ובדיקות גנטיות למחלה במגדל מספקת מענה מקיף במקרים אלו ומונעת מצב בלתי אפשרי, בו חולה הזקוק לתרופה יקרה לא יהיה מסוגל לממנה מכיסו בשל עלותה היקרה.

מה כולל ביטוח תרופות שאינן בסל במסגרת ביטוח בריאות מגדל?

  • תרופות שאינן כלולות בסל הבריאות הממלכתי, המאושרות לטיפול במצב הרפואי של המבוטח בישראל, בארה"ב, באיחוד האירופי ובמדינות נוספות
  • תרופות הכלולות בסל הבריאות, המאושרות לטיפול במחלה ממנה סובל המבוטח בישראל, בארה"ב, באיחוד האירופי ובמדינות נוספות - אך התוויתן בסל הבריאות, אינה תואמת את הצורך הרפואי לטיפול במצבו הרפואי של המבוטח
  • תרופות OFF-LABEL לכל מחלה - תרופות שלא אושרו לשימוש הנדרש, אך הוכרו כיעילות לטיפול במצב הרפואי של המבוטח, כמפורט בפוליסה
  • תרופות למחלות נדירות
  • תרופות בהתאמה אישית, שיינתנו במקרים הבאים: יש אישור לייבא תרופה למבוטח על פי הנחיות הקבועות בחוק; התרופה נמצאה יעילה לטיפול במצב הרפואי הספציפי בהתבסס על בדיקה גנטית; במקרה של סכנת חיים בו רופא מומחה בכיר קבע שהתרופה יעילה משמעותית לטיפול וכי התועלת עולה על הסיכון.
  • כיסויים ביטוחיים נוספים: החזר השתתפות עצמית ששולמה בשב"ן, עבור תרופה שאינה בסל הבריאות ומכוסה בתוכנית השב"ן; כיסוי לשירות או טיפול רפואי הכרוך במתן התרופה עד ל-300 ₪ ביום, ועד 60 יום לכל מקרה ביטוחי; כיסוי עבור בדיקות גנטיות לאפיון והתאמת טיפול במחלה, הכולל החזר הוצאות על הבדיקות הגנטיות, התייעצות עם גנטיקאי, התייעצות עם פרמקולוג ועוד.

 

המידע האמור הוא מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד ובכל מקרה של סתירה בין כתבה זו לבינם, יגברו תנאי הפוליסה. לחברה הזכות לעדכן את התעריפים המופיעים בכתבה לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכל עת. האמור בכתבה זו אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם. 

אני רוצה להצטרף

ביטוחי בריאות
נדרש למלא את כל שדות הטופס
  • יש לך כבר ביטוח בריאות פרטי?
אני רוצה להצטרף