דלג לתוכן

חדש - הזמנת תור מהיר לרופא מומחה תוך 3 ימים בלבד

אין דבר טבעי יותר מרצונו של אדם שאינו חש בטוב לפגוש רופא מומחה מוקדם ככל האפשר

פגישה מהירה עם גורם מקצוע יאפשר קבלת אבחון רפואי מדויק, דבר שיאפשר לאדם לקבל טיפול מתאים ולחזור מהר ככל האפשר לבריאות איתנה ולשגרת חיים תקינה. בשנים האחרונות, כשמערכת הבריאות הציבורית סובלת מעומס רב, ועונת החורף מאופיינת במחלות ממושכות הדורשות בירור רפואי - זמן ההמתנה לקבלת ייעוץ או בדיקה של רופא מומחה מהווה גורם קריטי עבור החולה המצוי במצוקה בריאותית ונפשית גם יחד, ומעוניין למצוא מזור לכאביו.

מגדל השיקה לאחרונה תוכנית חדשה ופורצת דרך, המאפשר ללקוחות הבריאות שלה להיפגש עם רופא מומחה מבין רשימה ארוכה של רופאים שבהסכם בתוך 3 ימי עסקים בלבד. כך, במסגרת הנספח האמבולטורי של מגדל, ומייד עם החשד הראשוני לבעיה רפואית שהתעוררה אצלכם תוכלו לקבל שירותי ייעוץ ובדיקות אצל רופא מומחה במהירות רבה וללא תוספת פרמיה.

המטפלים הטובים ביותר בזמן הקצר ביותר המבוטחים בנספח הבריאות החדש של מגדל לקיצור תורים, יוכלו לקבל טיפול במחלה או בכל תופעה בריאותית אחרת בזמן הקצר ביותר שיש – 3 ימי עסקים בלבד, וכן ליהנות משורה של יתרונות:

  • הכוונה לבחירת הרופאים המומחים בתחום הבעיה הרפואית ממנה סובל המבוטח
  • פגישה עם רופא מומחה שבהסדר בתוך 3 ימי עסקים בהשתתפות עצמית של 250 ש"ח בלבד לפגישת יעוץ
  • ביצוע בדיקה אבחנתית, לרבות אולטראסאונד, הריון, MRI או CT אצל ספקים שבהסדר בתוך 2 ימי עסקים, וקבלת פיענוח התוצאות בתוך 2 ימי עסקים נוספים
  • יכולת בחירה רחבה של נותני השירותים שבהסכם או קבלת החזר כספי
  • אפשרות להוספת כיסוי לשיקום ואביזרים וכן לטיפולי התפתחות הילד (בכפוף לתוספת פרמיה ולמילוי הצהרת בריאות)
  • בדיקות להפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה לילדים,
  • סל הריון מורחב

 

 

המידע האמור הוא מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד ובכל מקרה של סתירה בין כתבה זו לבינם, יגברו תנאי הפוליסה. לחברה הזכות לעדכן את התעריפים המופיעים בכתבה לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכל עת. האמור בכתבה זו אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.  

אני רוצה להצטרף

ביטוחי בריאות
נדרש למלא את כל שדות הטופס
  • יש לך כבר ביטוח בריאות פרטי?
אני רוצה להצטרף