דלג לתוכן

אבחון הפרעות קשב וריכוז וליקויי למידה לילדים עד גיל 20


אם גם אתם שומעים יותר יותר בשנים האחרונות על ילדים שלוקים בהפרעות קשב וריכוז ו/או בקשיי למידה שונים – הדבר מצביע על כך שאכן בעשור האחרון המודעות לתופעה הולכת וגוברת, וכמות גדולה יותר של ילדים מאובחנים עם קשיים שונים בנושאים אלו ברמות שונות של לקויות למידה ו/או הפרעות קשב וריכוז. לפי נתונים עדכניים שנאספו ממחקרים שונים בנושא בשנים האחרונות, עולה גם כ-7-10% מהילדים ומבני הנוער ברחבי העולם עולם סובלים מאחת או יותר מהתופעות הללו.

כמו בכל תחומי החיים, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בילדים ונערי צעירים שכל עתידם לפניהם – אבחון מקצועי ובוודאי כזה שנעשה בזמן ולא באיחור רב, יכול למנוע מהילדים הלוקים בהפרעות אלו סבל רב, בעוד שהטיפול שיינתן להם בעקבות האבחון ייצר עבורם סביבת מחייה בטוחה ותומכת מאוד. הטיפול בהפרעות אלו מסייע רבות להפחתת תחושות התסכול שליוו אותם לאורך שנים, בין אם בתחומי הבית והסביבה הקרובה, ובין אם במסגרות הלימוד השונות, ואיכות חייהם – כמו גם של הוריהם, מוריהם, חבריהם וכל הסובבים אותם – משתפרת לאין ערוך אל מול מצב שבו לא אובחנו ולא זכו לטיפול הראוי בזמן המתאים.

במסגרת ביטוח בריאות מגדל, שנחשב לאחד מביטוחי הבריאות הפרטיים הרחבים והמתקדמים ביותר בישראל, זכאים המבוטחים לכיסויים רחבים ומקיפים המותאמים לכל שלבי התפתחות הילד השונים עד גיל 20, המספקים אבחון וטיפול בהפרעות קשב וריכוז וליקויי למידה. כמובן, שהכיסוי יינתן בכל בו שבו המבוטח יאובחן כלוקה מבעיות התפתחות הילד על ידי נוירולוג מומחה או רופא מומחה להתפתחות הילד.

מה כוללת ההרחבה לכיסוי האמבולטורי לילדים במסגרת ביטוח בריאות מגדל?

• אבחון הפרעות קשב וריכוז ו/או לקויות למידה לילדים עד גיל 20, לרבות בדיקת נוירולוג ובדיקות ממוחשבות מסוג TOVA ו/או BRC ו/או MOXO
• כל טיפול בהתפתחות הילד המבוצע על יד פסיכותרפיסט, מרפא בעיסוק, קלינאי תקשורת או פסיכולוג
• טיפולים בתנועה, טיפולים באומנות, רכיבה טיפולית, הוראה מתקנת, שחיה טיפולית, טיפול באמצעות בעלי חיים
• טיפולים בהפרעות אכילה (בולמיה או אנרוקסיה) על פי קביעת פסיכיאטר, כולל יעוץ אצל תזונאית ו/או אצל פסיכולוג או רופא מומחה
• טיפול וייעוץ בבעיות הרטבה
לצד אלו, ביטוח בריאות מגדל מספק כיסוי ביטוחי רחב היקף בכל מקרה שבו חלילה תיקלעו למצב חירום רפואי או במקרה של מחלה קשה. במצבים כאלו, ביטוח הבריאות מגדל יעמיד לרשותכם את השירותים הרפואיים האיכותיים והמקצועיים ביותר, תורים מהירים במיוחד לבדיקות חיוניות, אבחון ופענוח בדיקות בזמן קצר וסל התרופות הרחב בישראל ללא תשלום השתתפות עצמית.

אני רוצה להצטרף

ביטוחי בריאות
נדרש למלא את כל שדות הטופס
אני רוצה להצטרף