top of page

 

-

-

הגשת תביעה בגין הוצאות רפואיות בחו"ל, ביטוח נסיעה, קיצור נסיעה

הגשת תביעה בביטוח נסיעות לחו"ל

תביעה בגין הוצאות רפואיות בחו"ל/ביטול נסיעה/קיצור נסיעה/כבודה/שחזור מסמכים

מכינים מסמכים

חשוב להשיג את כל האישורים לפני הגשת תביעה כדי לחסוך זמן

מגישים תביעה

תהליך דיגיטלי פשוט וקל
מרגע הגשת התביעה עד לקבלת פיצוי

מתעדכנים

אפשר לעקוב אחר התקדמות
הטיפול התביעה בקלות באתר

אנחנו כאן כדי לעזור

הגשת תביעה אונליין

סרטון הסבר על אופן הגשת תביעה במקרה של הוצאות רפואיות, ביטול או קיצור נסיעה, כבודה, שחזור מסמכים

הנחיות להגשת תביעה

להדפיס ולמלא את טופס הגשת תביעה >>


באפשרותך להגיש תביעה דיגיטלית >>

1. העתק כרטיסי טיסה או צילום דרכון הכולל חותמות יציאה וכניסה לארץ או אישור כניסה ויציאה מישראל.


2. אם תביעתך להחזר כספי הינה מעל 5,000 ש"ח יש לצרף צילום המחאה או אישור מהבנק על פרטי חשבונך.


3. כמו כן, במידה והמבוטח הינו קטין והתביעה להחזר כספי הינה מעל 5,000 ש"ח יש להעביר מכתב חתום על ידי שני ההורים שבו יצוין פרטי חשבון הבנק אליו יש לבצע את ההעברה הבנקאית בצירוף תצלום תעודת זהות.


בנוסף, יש לצרף את המסמכים הבאים לפי תחום השירות עבורו מוגשת התביעה:


במקרה של הוצאות רפואיות: 

א. מסמכים רפואיים כגון: דו"ח אשפוז / דו"ח רפואי מהרופא המטפל בחו"ל הכולל דיאגנוזה.
ב. חשבון מפורט וקבלות תשלום עבור שירות רפואי / תרופות במידה ונרכשו.


במקרה של ביטול / קיצור נסיעה:

א. קבלות בגין התשלום עבור הנסיעה (מלון, טיסה והוצאות נוספות)
ב. מסמך דמי ביטול מהגורם הרלוונטי (סוכנות הנסיעות , חברת התעופה, מלונות וכו')
ג. העתק כרטיסי הטיסה החלופיים – במקרה של קיצור נסיעה עקב סיבה רפואית
ד. דו"ח רפואי הכולל אישור רופא מטפל כי אינך יכול לטוס. (במקרה של ביטול נסיעה)
ה. במידה ומדובר בביטול נסיעה עקב אירוע רפואי של בן משפחה קרוב, דו"ח אשפוז / הודעת פטירה הכוללת את סיבת הפטירה ומסמך המעיד על קרבה משפחתית


במקרה של נזק/ עיכוב/ אובדן כבדוה/ שחזור מסמכים:


א. אישור והתייחסות חברת התעופה / מוביל ימי בגין אי הגעת הכבודה / הנזק הנגרם (כולל צילום הנזק, קבלות עבור הציוד שניזוק במידה ויש). תנאי הכרחי להגשת התביעה.
ב. אובדן כבודה – פירוט הציוד שהיה במזוודה שאבדה וקבלות בגין הציוד שאבד (במידה ויש).
ג. אובדן / גניבת כבודה בחו"ל – יש לצרף הצהרה של תחנת משטרה / גורם מוסמך על האובדן, גניבת הציוד.
ד. שחזור מסמכים- יש לציין את פירוט ההוצאה בסעיף פירוט מרכיבי התביעה.
ה. עיכוב בהגעת כבודה – אישור חברת התעופה בגין העיכוב וקבלות בגין רכישת פרטים חיוניים שנרכשו.


במקרה של החזר השתתפות עצמית לרכב שכור במקרה של תאונה בחו"ל: 


א. חוזה מקורה של חברת השכרת הרכב.
ב. דו"ח נזק על חברת ההשכרה.
ג. רישיון נהיגה בתוקף.
ד. קבלה עבור התשלום להשתתפות עצמית ששלם לחברת השכרת הרכב.
ה. תמונות נזק.

אפשר להעביר לנו את המסמכים באחת מהדרכים הבאות:



יש לצרף פרטים מזהים: שם מלא, מספר זהות, תאריך האירוע ומספר פוליסה.
להשלמת מסמכים בתביעה קיימת, יש לציין גם את מס' התביעה.

אנחנו נקבל ממך את טופס התביעה והמסמכים הרלוונטיים.
תתבצע בדיקה מקצועית של הזכאות שלך להחזר כספי לפי תנאי הפוליסה.
אם יהיה צורך, נעדכן אותך בכתב על מסמכים חסרים לתביעה.

במידה והתביעה תאושר, התשלום יבוצע לבחירתך באמצעות העברה בנקאית או באמצעי דיגיטלי (BIT).


תביעה מעל לסכום של 5,000 ש"ח התשלום יבוצע בהעברה בנקאית.

אנחנו ממליצים לך להתעדכן בסטטוס הטיפול בתביעה שלך באזור האישי >>

מוקד שירות בנושא תביעות כאן לשירותך:

  • בוואטסאפ: 054-9201028  להתחלת שיחה >> 

  • בטלפון 03-9201010.

  • בימים א'-ה' בשעות 8:30-16:00.


באפשרותך להשלים מסמכים חסרים באמצעות שליחת SMS עם המילה "תביעות" לטלפון נייד שמספרו 055-7000113.

שירותי חירום לשוהים בחו"ל

  • whatsapp: 050-8899698.

  • טלפון בארץ: 03-6006505.

  • .טלפון בחו"ל: 36006505 972+.

  • Whatsapp: 054-9940911.

  • טלפון בארץ: 03-9206912.

  • טלפון בחו"ל: 972-3-9206912.

  • מייל: migdal@ima-mc.com.

  • 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

כלים ומידע נוסף לשימושך

                      

מה עושים היום?

bottom of page