דלג לתוכן
קרנות פנסיה

מקפת אישית או משלימה - איזו קרן פנסיה מתאימה לכם?

קרן פנסיה מגדל מקפת נחשבת לאחת מקרנות הפנסיה הגדולות בישראל, תואר שניתן לה בזכות העוצמה, הוותק והניסיון רב השנים של מגדל, וכן בזכות הניהול המקצועי והאיכותי והמענה האנושי והדיגיטלי החדשני.
קרן הפנסיה מגדל מקפת אישית תבטיח לכם הכנסה קבועה ויציבה לאחר פרישה מעבודה. במגדל מקפת מגוון מסלולי ביטוח גמישים, אותם ניתן לשנות בכל עת בהתאם לצרכים המשתנים ולמצב האישי והמשפחתי.

הכנסה חודשית קבועה לשכירים ולעצמאיים

קרן פנסיה "מגדל מקפת אישית" מתאימה לשכירים ולעצמאיים, ומספקת הגנה כלכלית לכל החיים ממועד הפרישה ולפני כן כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה או חלילה מוות.
לקרן יתרונות משמעותיים המסייעים לעמיתים ליהנות משקט נפשי ומגב חזק של חברת ביטוח גדולה ואיכותית:

  • קרן פנסיה גדולה המציגה שיעורי צמיחה גבוהים ותשואות גבוהות לאורך זמן
  • 30% מנכסי קרן הפנסיה מושקעים באגרות חוב המבטיחות תשואה של 4.86% לשנה
  • דמי ניהול נמוכים בהשוואה לאפיקי חיסכון פנסיוני אחרים
  • הטבות מס
  • פתרון מלא לשכירים ולעצמאים בכל רמות השכר
  • מגוון אפשרויות קצבה: קצבת פרישה (זקנה) (סכום חודשי שוטף החל ממועד הפרישה ולכל החיים); קצבת נכות (סכום חודשי שוטף במקרה של אובדן כושר עבודה ממחלה או מתאונה); קצבת שאירים (סכום חודשי שוטף לבני המשפחה, אלמן/ה לכל החיים, יתומים עד גיל 21, בן עם מוגבלות לכל חייו).
  • הבטחת תשלומים לאלמן/ת עמית/ה לתקופה של 240 חודשים ממועד פטירת העמית (במקרה מות של האלמן/ה לפני תום 20 שנה, יהיו זכאים יתר השאירים או המוטבים או היורשים לקבלת יתרת הקצבאות עד להשלמת 20 שנה).
  • כיסוי של 75% לאובדן כושר עבודה בכל גיל הצטרפות במסלול ביטוח ברירת המחדל

מגדל מקפת משלימה: רמת חיים גבוהה כל החיים

בעלי הכנסה גבוהה, או מי שברשותו סכום כסף פנוי, יכולים לשפר את רמת החיים שלהם באמצעות מגדל מקפת משלימה - קרן הפנסיה הכללית של מגדל, המאפשרת להגדיל את סכום הקצבה בגיל הפרישה. כמו כן, ניתן לבחור במסלול ביטוח הכולל כיסויים ביטוחים למקרה נכות (אובדן כושר עבודה) ו/או למקרה פטירה או במסלול לקצבת פרישה בלבד וללא כיסויים ביטוחים.
בקרן הפנסיה "מגדל מקפת משלימה" כל הכספים מושקעים בשוק ההון. הקרן נותנת מענה למי שהגיע לתקרת ההפקדות בקרן הפנסיה העיקרית, וברצונם להגדיל את סכום הקצבה לתקופת הפרישה.
בנוסף, בקרן הפנסיה "מגדל מקפת משלימה" אין תקרת הפקדות, ניתן לבחור בין הפקדת סכום חד פעמי לבין הפקדות חודשיות וליהנות מהטבות מס בהפקדה.

 


האמור לעיל אינו ייעוץ פנסיוני ואין להסתמך על המידע כתחליף ליעוץ פנסיוני.