top of page

 

-

-

הגשת תביעה למקרה שרכבך נגנב

הגשת תביעה למקרה שרכבך נגנב

כל השלבים להגשת תביעה

מכינים מסמכים

חשוב להשיג את כל האישורים לפני
הגשת התביעה כדי לחסוך זמן

מגישים תביעה

תהליך דיגיטלי פשוט וקל
מרגע הגשת התביעה עד לקבלת פיצוי

מתעדכנים

אפשר לעקוב אחר התקדמות
הטיפול התביעה בקלות באתר

אנחנו כאן כדי לעזור

הגשת תביעה אונליין

לסרטון הסבר על אופן הגשת תביעה במקרה בו רכבך נגנב

הנחיות להגשת תביעה

להגיש תביעה למקרה שרכבך נגנב באופן קל ופשוט.

באפשרותך להגיש טופס ידני באמצעות סוכן הביטוח שלך.


באפשרותך להגיש תביעה דיגיטלית >>

א. טופס הגשת תביעה הכולל תיאור מקרה מפורט וברור.


ב. טופס הסכמה למסירה מידע חתום על ידי בעל הרכב.


ג. צילום רישיון רכב.


ד. במידה והרכב בגינו הוגשה התביעה, משמש עסק יש להעביר אישור מרו"ח בדבר שיעור הניכוי של מס התשומות. במידה והרכוש אשר בגינו הוגשה התביעה הינו רכב, יש להעביר אישור מרו"ח בדבר שיעור מס התשומות שנוכה בעת רכישת הרכב ע"י התובע.


ה. אישור משטרה על גניבת הרכב.


את המסמכים ניתן לשלוח באחת מהדרכים הבאות בצירוף פרטים על התביעה: מספר תביעה ככל שידוע לך, מספר רכב ותאריך האירוע:

  • בדואר: מגדל חברה לביטוח בע"מ לידי מחלקת תביעות רכב, ת.ד 3063 קריית אריה פתח תקווה. מיקוד 4951106. 

  • בפקס: 03-5637839. 

  • דוא"ל: cart@migdal.co.il.

א. פתיחת התביעה בחברה: התביעה תיפתח בחברה עם קבלת טופס תביעה או מסירת הודעה מתאימה על האירוע.


ב. תישלח הודעה למבוטח על פתיחת התביעה בחברה. בסמוך למועד קבלת ההודעה על האירוע בחברה, יישלח לתובע אישור על כך שתיק התביעה בחברה התקבל בצירוף ערכת המדריך לתובע.


ג. הליך בדיקת התביעה:


  • קבלת מידע ומסמכים ראשוניים מהתובע.

  • השלמת מידע ומסמכים נוספים הנחוצים לבירור התביעה ככל הנדרש: מכתב לתובע הכולל פרוט של המסמכים שהתקבלו בחברה ו/או מידע/ מסמכים שהתבקשו וטרם התקבלו.


ד. ברור החבות והיקפה: מהמועד שהיו בידי החברה כל המידע והמסמכים שהחברה דרשה מהתובע לשם ברור התביעה ותוך 30 יום, תקבל החברה את אחת מההחלטות הבאות:


  • אישור/תשלום התביעה ומשלוח הודעה בהתאם.

  • תשלום חלקי ומשלוח הודעה בהתאם.

  • הודעת פשרה ומשלוח מכתב בהתאם.

  • הודעת המשך בירור תישלח במקרים בהם נדרש לחברה פרק זמן נוסף לבירור התביעה.

  • דחיית התביעה ומשלוח הודעה בהתאם.

לבירורים אודות סטטוס הטיפול בתביעה ניתן להיכנס ל"מגדל שלי".


באפשרותך להשלים מסמכים חסרים באמצעות שליחת  SMS עם המילה "תביעות" לטלפון נייד שמספרו 055-7000113.


למידע נוסף ניתן לפנות למוקד התביעות באמצעות שליחת הודעת WhatsApp לטלפון 054-9201028 או בטלפון 076-8866630 בימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:00.


רוצים לדעת עוד על הגשת תביעת ביטוח רכב?

שיבוב (שמוכר גם בשם תחלוף או סוברוגציה) הוא מצב ביטוחי שבמסגרתו חברת הביטוח תובעת כסף מגורם אחר בשמו של המבוטח שלה, ובכך למעשה מוציאה אותו מהתמונה ומהתביעה...למעשה שיבוב מגדיר את זכותו של הגוף המבטח לתבוע בשם המבוטח צד שלישי שגרם נזק לרכב המבוטח במקרה שבו המבטח שילם למבוטח שיפוי בגין הנזק. חברת הביטוח זכאית למצות את זכות השיבוב העומדת לרשותה רק לאחר אירוע ביטוחי בגינו תבע המבוטח את הביטוח ושולמו לו פיצויים על ידי המבטח

ירידת ערך הינה סכום הפיצוי שהמבטח חב למבוטח במידה שרכבו ניזוק ותוקן וערכו ירד בהתאם להערכת שמאי. לדוגמה, השיפוי בגין ירידת ערך כרוך בהשתתפות עצמית נפרדת של המבוטח בשיעור נקבע בפוליסה.

הינו מסמך שמופק ע"י חברת הביטוח עבור המבוטח לאחר הגשת תביעה לפוליסת המקיף. באישור זה מפורטים ההפסדים של המבוטח כתוצאה מהפעלת הפוליסה כגון השתתפות עצמית ודמי השבה לקדמות.

אישור אי הגשת תביעה הינו מסמך שמופק ע"י חברת הביטוח עבור מי שמבוטח באמצעות ביטוח מקיף לרכב או ביטוח צד ג'. מסמך זה מהווה למעשה אישור כי המבוטח לא הגיש תביעה לפוליסת הביטוח שלו לגבי נזק שנגרם לרכבו מטעם צד שלישי בתאונה שלא באשמתו. מסמך זה נדרש בכל פעם שבה מוגשת תביעה לחברת הביטוח של צד ג' במטרה למנוע מקרה שבו אדם יקבל פיצוי כפול עבור אותו מקרה ביטוחי.

החובה למסור מידע מלא ואמיתי מצד המבוטח לחברת הביטוח, בעיקר בעת עריכת הביטוח, מידע שיכול להשפיע על הסכמתה של חברת הביטוח לבטח את המבוטח וכן על תנאי הביטוח.

כלים ומידע נוסף לשימושך

נוהל בירור ויישוב תביעת מבוטח על סמך תנאי פוליסת מגדל לרכב

מסירת פרטים על פי חוק מכירת רכב משומש (זכאות למידע וגילוי נאות), תשס"ח-2008

הודעה על נזק לרכב רכוש אונליין

איתור מוסכים ושמאים

מה עושים היום?

bottom of page