דלג לתוכן
ביטוח נסיעות לחו"ל

טיפים מנצחים לחופשה מוצלחת בחו"ל עם הילדים

הגיע הרגע המיוחל! אתם יוצאים לחופשה בחו"ל עם הילדים, ראשונה או לא, זה לא באמת משנה. מה שבאמת משנה זה שאתם לוקחים פסק זמן ממרוץ החיים ועומדים לנפוש ביעד שבחרתם. וכן, אנחנו יודעים: חופשה בחו"ל עם הילדים, במיוחד קטנים, אינה קלה ופשוטה כמו חופשה כזוג או חופשה לבד. לעיתים היא מזכירה את אותו מרוץ חיים שאתם חווים בישראל, פשוט במקום יפה יותר.
חופשה משפחתית יכולה לייצר זיכרונות מתוקים לדורי דורות, אבל אם לא מתכננים אותה כראוי, היא עשויה להפוך לזיכרון מר. מלבד העובדה שלילדים, מתוקף היותם ילדים, קשה יותר להסתגל למקומות זרים, לשינויים בהרגלי האכילה ולזמן הפנוי הרב שנפל בחלקם, בחופשה משפחתית צריך בעיקר לאזן בין הרצונות של כולם, המבוגרים והילדים כאחד כדי שכל אחד ייהנה מהחופשה, ולא על חשבון מישהו אחר. ואיזון נכון הוא לרוב הפתרון לכל אתגר בחיים.

חופשה בחו"ל עם הילדים: מה מבדיל אותה מחופשות אחרות?

אז מה מבדיל חופשה בחו"ל עם הילדים מחופשות אחרות, דוגמת חופשה רומנטית כזוג או חופשה לבד?

העלות: בראש ובראשונה עלות החופשה. יותר אנשים שטסים לחו"ל פירוש הדבר יותר מושבים בטיסה שצריך להזמין, יותר חדרים במלון שצריך לשריין, יותר כסף שצריך לחסוך לצורך ארוחות מחוץ למלון, שופינג (כי איך אפשר למנוע שופינג בחו"ל עבור ילדים...), שימוש באמצעי תחבורה דוגמת רכבות תחתיות, כניסה לאתרי תיירות ועוד.

התכנון מראש: בכל חופשה מומלץ לבצע תכנון כמה שיותר מראש, גם כדי להוזיל את אותן עלויות לעיל, אבל גם כדי להתאים את החופשה לצרכים ולרצונות של מספר בני אדם, בגילאים שונים, עם צרכים שונים. במילים אחרות, התכנון מראש כשמדובר בחופשה משפחתית צריך להיות מוקפד ומעמיק יותר כי הדרישות הן שונות משל חופשה אחרת.

לו"ז מוגבל: ברוב המקרים, ניתן לטוס עם הילדים בעת חופשות ארוכות של מערכות החינוך, דהיינו בעונות החגים ובחודשי יולי-אוגוסט. קחו את זה בחשבון בעת התכנון מראש.

היצע היעדים: לא כל יעד לחופשה בחו"ל יכול להתאים לילדים, ולכן צריך לבחור ביעד שכן מתאים לילדים, כלומר יעד שיש בו מספיק אטרקציות תיירותיות שמתאימות לילדים ושבהן הילדים יכולים להעביר חלק ניכר מזמנם. כמו כן, מכיוון שילדים עשויים להיות מעט בררניים בכל הקשור לאוכל, עדיף לבחור ביעד שבו היצע המסעדות - ובכלל המאכלים המקומיים - יכולים להשביע כל ילד באשר הוא.

מהם 5 היעדים המומלצים לחופשה עם ילדים?

אז לאן לטוס עם הילדים? הנה 5 יעדים מומלצים, כמעט בכל רגע נתון:

✔ תאילנד: על כך שתאילנד היא יעד מאוד מומלץ לחופשה משפחתית אין עוררין. יעד אקזוטי, חופים ציוריים, איים טרופיים, ערים תוססות ולא פחות חשוב - מחירים מאוד סבירים.
✔ היער השחור, גרמניה: יעד שיש בו הרבה מאוד אטרקציות לילדים, והוא שילוב מנצח בין ערים גדולות לבין אזורי כפר ויער.
✔ צפון איטליה: קצת קשה להגיד משהו שלילי על חופשה באיטליה, ובכל מה שקשור לחופשה משפחתית, האזור הצפוני של המדינה, שהוא אזור האגמים, הוא האידיאלי. יש בו נופים קסומים, אתרי טבע וכמובן - אוכל איטלקי.
✔ הולנד: למה הולנד? כי הולנד מאוד נוחה לטיול עם ילדים. יש בה פארקי שעשועים, פארקי חיות, אפשרויות רבות של רכיבה על אופניים (וילדים הרי אוהבים לרכוב על אופניים), כפרי דייגים וערים מרשימות.
✔ יוון: במרחק של טיסה ממש קצרה, יוון מציעה חופשה משפחתית שקשה לקלקל אותה. הרבה בטן גב, הרבה פעילויות מים, לא מעט בתי מלון עם חבילות "הכול כלול" ואוכל יווני עם מזג אוויר ים תיכוני.


10 טיפים מנצחים לחופשה בחו"ל עם הילדים


1. הזמינו מראש:
אחרי שבחרתם את הפעילויות שתרצו לעשות במהלך החופשה, מומלץ לבקר באתרי האינטרנט של אתרי התיירות השונים, להזמין אונליין כרטיסים מראש (אם זה אפשרי) לתאריכים שמתאימים לכם, וכך לחסוך המתנה בתורים ארוכים וצורך לשלוף בכל פעם את כרטיס האשראי או שטר של מטבע זר.

2. הצטיידו היטב: כדאי להצטייד בחפצים שהילדים אוהבים במיוחד - צעצועים קטנים (לא גדולים, שלא יכבידו על הכבודה), טאבלט וסרטים/משחקים טעונים בתוכו, ספרים, משחקי קופסה או כל משחק שהוא קבוצתי ויכול להעביר את הזמן בחדר במלון או על שפת הבריכה.

3. הורידו אפליקציות מתאימות
:
לפני שאתם יוצאים מגבולות ישראל, הורידו למכשיר הנייד אפליקציות שרלוונטיות ליעד אליו אתם נוסעים, מהן תוכלו לשלוף במהירות מידע על אטרקציות מקומיות, מסעדות, מסלולי טיולים מומלצים ועוד.

4. התנתקו מהשגרה בישראל: השתדלו להתנתק מהשגרה בישראל מהרגע שבו נחתם בחו"ל, עד כמה שלעיתים זה נראה בלתי אפשרי. אל תענו לאי מיילים מהעבודה או לשיחות טלפוניות ממקום העבודה. נצלו במקסימום את החופשה המשפחתית כדי להתגבש מחדש כמשפחה. ואם בכל זאת אתם חייבים להתעדכן במה שקורה במקום העבודה, הגדירו לכך זמן קצוב בכל אחד מימי החופשה והשתדלו לא לעשות זאת ליד הילדים, כדי לא לפגוע בתחושת החופשה שלהם.

5. תכננו ביעילות את התקציב: בין אם אתם יוצאים לחופשה קצרה או ארוכה, חשוב מאוד לתכנן את התקציב הכולל לחופשה שכולל קניות, מסעדות, שימוש באמצעי חבורה, מדריכי טיולים וכרטיסי כניסה לאטרקציות השונות - ולנסות להיצמד אליו ללא חריגות מיותרות. בנוסף, אפשר להקצות לכל ילד סכום קבוע מראש אותו יוכל "לבזבז" על דברים שחשוב לו לקנות.

6.תנו לילדים תחושת חופש: אם אתם יוצאים לחופשה עם בני נוער או ילדים בוגרים יותר - תנו גם להם להרגיש שהם בחופש ולא תחת מסגרת שיש לה כללי משמעת. אם אתם לנים במלון שיש בו מועדון נוער - אפשרו להם להיכנס אליו, לתקשר עם בני נוער בגילם מקומיים או ממדינות אחרות וכך להרגיש עצמאיים. אם אתם סומכים על בני הנוער שלכם - אתם אפילו יכולים לאפשר להם לטייל עצמאית ברחבי העיר.

7. עשו ביטוח נסיעות לחו"ל: אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, שיכסה את כל הנוסעים, כך שאם חלילה אתם או הילדים תיקלעו למצב חירום רפואי בחו"ל - תהיו מכוסים הן על הוצאות רפואיות והן על אובדן או נזק לכבודה שברשותכם.

8. אל תשכחו את עצמכם כבני זוג: נכון, יצאתם לחופשה עם הילדים, אבל חשוב מאוד שתנסו למצוא זמן איכות גם לעצמכם כזוג. בררו אם המלון שבו אתם לנים מציע שירותי בייביסיטר וצאו ל"דייט" קליל, עדיף על כוס יין.

9. דאגו לאיזון נכון בין הצרכים והרצונות של כל אחד: חופשה משפחתית בחו"ל מצריכה שילוב בין רצונות וצרכים שונים של ההורים ושל הילדים. כדי להימנע מחיכוכים שעלולים להיווצר מפערים אלו מאוד מומלץ לשתף את הילדים בתכנון החופשה (זה אפילו יכול להיות די כיף). קחו בחשבון שצריך תמיד לתאם ציפיות, בעת התכנון ובמהלך החופשה עצמה.

10. ת-י-ה-נ-ו! אין כמו חופשה - קצרה או ארוכה - כדי להתנתק קמעה מחיי השגרה ולחוות חוויות מיוחדות ומרגשות עם בני המשפחה. אז אחרי שתכננתם, ארזתם, שילמתם, יצאתם לדרך ונחתם בשלום - זה הזמן ליהנות. פשוט ליהנות מכל רגע.


לנפוש בחו"ל עם הילדים, לבטח את עצמכם ואותם עם "מגדל":

אז אחרי שסיימתם לתכנן את החופשה, ורגע לפני שאתם נועלים את המזוודות, אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. זה לא מוצר מותרות, זה צורך הכרחי. "מגדל", כאחת מחברות הביטוח המובילות בישראל, מציעה לכם חבילות של ביטוח נסיעות שמותאמות לחופשה עם ילדים. רק תבחרו את הנכונה לכם, וטוסו בראש שקט. לרכישת ביטוח נסיעות במגדל

 


המידע האמור הוא מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד ובכל מקרה של סתירה בין עלון זה לבינם, יגברו תנאי הפוליסה. לחברה הזכות לעדכן את התעריפים המופיעים בעלון לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכל עת. האמור בעלון זה אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.