דלג לתוכן
קרנות פנסיה

קרן פנסיה - העתיד שלך בידיים שלך

המציאות מלמדת אותנו, שחלק גדול מהאזרחים בישראל מגיעים לגיל הפרישה ללא משאבים שיאפשרו להתקיים בכבוד לאורך תקופת הפנסיה, שכיום ארוכה מבעבר, כתוצאה מעלייה בתוחלת החיים.

כשאנחנו חושבים על העתיד שלנו, אנחנו בדרך כלל מעדיפים לדמיין את עצמנו מצליחים יותר, מבוססים יותר ומאושרים יותר. כולנו מכירים את תמונות הפנסיונרים כסופי השיער, מפליגים להם ביאכטה פוטוגנית בחופשה אקזוטית, מבלים במועדון הגולף או משחקים ברידג' במועדון קשישים יוקרתי.

אבל המציאות מלמדת אותנו, שחלק גדול מהאזרחים בישראל מגיעים לגיל הפרישה, ללא משאבים שיאפשרו להתקיים בכבוד לאורך תקופת הפנסיה, שכיום היא ארוכה מבעבר, כתוצאה מעלייה בתוחלת החיים. רבים מהפורשים נאלצים להתפשר ולרדת ברמת החיים שהורגלו אליה, ולכן חשוב להקדים ולדאוג לביטחון פנסיוני.

קרן פנסיה מקיפה נותנת מענה לשלושה מצבים בחיים:

  • קצבת זקנה חודשית שמשולמת כתחליף (יחסי) למשכורת כאשר יוצאים לגמלאות.
  • קצבת נכות חודשית בעת אובדן כושר עבודה ומקרי נכות.
  • קצבת שארים, במקרה מוות חס וחלילה, שנועדה לתמוך בבני המשפחה (אלמנה וילדים).

גובה קצבת הזקנה שלך ייקבע בהתאם לסכום הכסף שייצבר עד גיל הפרישה כשסכום זה תלוי במספר גורמים: מספר שנות החיסכון, רציפות החיסכון, גובה התשלומים שהופקדו לתוכנית, שיעור התשואה, הוצאות שהקרן רשאית לנכות מנכסי הקרן, וגובה דמי הניהול שישולמו לחברה המנהלת את קרן הפנסיה.

בהגיעך לגיל הפרישה (67 לגברים, 64 לנשים או כבר החל מגיל 60), תוכל לבקש לקבל קצבה חודשית שתועבר לך מידי חודש, בהתאם למסלול הפרישה שבחרת. במקרה מוות חלילה, תשולם קצבת שארים לילדים ולבן/בת הזוג שתסייע להם להתקיים  בכבוד. לילדים תשולם קצבת השארים עד הגיע לגיל 21, ולבן/בת הזוג - לכל החיים. במקרה של פגיעה בכושר העבודה, תשולם קצבת נכות.

עצמאי, לפנסיה שלך כבר דאגת? הצטרף עכשיו >

במסגרת הרפורמות בשנים האחרונות בענף הפנסיה שנועדו להבטיח את העתיד הפנסיוני שלנו, מחייבת המדינה את כל המעסיקים לבטח כל עובד מגיל 21 או עובדת מגיל 20 בקרן פנסיה. גם העצמאים מחויבים לדאוג לעצמם לחיסכון פנסיוני, ולסיים להפקיד עד סוף שנת המס. אך האם כדאי להתפשר על הפנסיה הבסיסית ביותר שהמדינה מסדירה? האם הסדר שניתן אוטומטית לכולם, ללא הבדל גיל, מקצוע, גובה הכנסות ומצב משפחתי, ייתן מענה הולם גם לצרכים האישיים שלך ויספק לך את הפתרונות הפנסיוניים הטובים ביותר? כנראה שלא.

בחירת קרן פנסיה היא החלטה בעלת חשיבות רבה לעתידך ולעתיד האנשים היקרים לך, לכן חשוב לא להתפשר ולשקול היטב את כל הפרמטרים. ככל שמקדימים להצטרף לקרן פנסיה המנוהלת במקצוענות ועל ידי חברה בעלת ותק וניסיון רבים יותר, גדלים הסיכויים ליהנות מחיסכון עתידי גדול יותר. 

קרן הפנסיה מגדל מקפת מבית מגדל, חברת הביטוח הפנסיוני הגדולה בישראל, מאפשרת לך ליהנות מקרן הפנסיה מגדל מקפת אישית, ומהעוצמה, הוותק והניסיון של מגדל. קרן הפנסיה מגדל מקפת אישית מציעה מבחר מסלולי ביטוח גמישים, הניתנים לבחירה ולשינוי בכל עת בהתאם למצב המשפחתי ולצרכים המשתנים בחיים. בנוסף, מסלולים ייחודיים המתאימים למשפחות חד הוריות או למשפחות ילדים עם צרכים מיוחדים. כל אלה בניהול מקצועי ואיכותי, תוך מתן מענה אנושי ודיגיטלי מתקדם, המאפשר לך לעקוב, להתעדכן ולבצע פעולות אונליין בכל זמן ומכל מקום.

זה הזמן להבטיח את עתידך, להצטרף לקרן הפנסיה של מגדל, ולדעת שיש מגדל מאחוריך, כל החיים! התנאים המחייבים מפורטים בתקנון קרן הפנסיה כפי שהוא משתנה מעת לעת ומפורסם באתר האינטרנט של החברה https://www.migdal.co.il ובהוראות ההסדר התחיקתי.


האמור לעיל אינו ייעוץ פנסיוני ואין להסתמך על המידע כתחליף ליעוץ פנסיוני.