top of page

 

-

-

הגשת תביעת סייבר במקרה של אירוע אבטחה

הגשת תביעת סייבר במקרה של אירוע אבטחה

כל השלבים להגשת תביעה

מכינים מסמכים

חשוב להשיג את כל האישורים לפני
הגשת התביעה כדי לחסוך זמן

מגישים תביעה

תהליך פשוט וקל
מרגע הגשת התביעה עד לקבלת פיצוי

מתעדכנים

אפשר לעקוב אחר התקדמות
הטיפול התביעה בקלות באתר

אנחנו כאן כדי לעזור

לראות רחוק בכל רגע עם אפליקציית מגדל

ועכשיו. הגשת תביעה גם באפליקציה

הנחיות להגשת תביעה

א. מלא את הטופס הבא: טופס תשאול בעת אירוע סייבר >>

הטופס מיועד להודעת המבוטח על נזקים במערכות ה-IT אשר מקורם באירוע אבטחה, סחיטה, פגיעה במאגר מידע וכד'.

הטופס כולל פרטי האירוע ואנשי קשר.


ב. התקשר למוקד תביעות מגדל (הקו החם) 076-8868802.


ג. דווח על הארוע וצוות מקצועי יסייע לך לטפל בארוע.


באפשרותך להגיש תביעה דיגיטלית דרך מגדל שלי >>

א. כל המסמכים התומכים בתביעה.


ב. כל מסמך אשר יתבקש ע"י מומחים שימונו לטיפול באם יהיה צורך בכך.


את המסמכים ניתן לשלוח אלינו באחת מהדרכים הבאות:

בדוא"ל: reutfr@migdal.co.il | tmagal@migdal.co.il.


יש להעביר את המסמכים בצירוף פרטים מזהים כגון: מס' תביעה, מס' פוליסה, מס' זהות, שם מלא ותאריך אירוע.

א. פתיחת תביעה: תביעה נפתחת בחברה עם הגשת טופס תביעה או מסירת הודעה מתאימה על האירוע.


ב. מינוי שמאי: החברה תמנה על פי שיקול דעתה ובהתאם לצורך שמאי לבדיקת אירוע הנזק אשר יערוך שומת נזק. מודגש כי אין במינוי השמאי ו/או בהערכתו בכדי להכיר בחבות על פי הפוליסה למקרה והיקפו.


ג. ברור החבות והיקפה: תוך 30 יום, מהיום בו היו בידי החברה כל המידע והמסמכים שהחברה דרשה מהתובע לברור התביעה, תקבל החברה אחת מההחלטות הבאות:


  • תשלום התביעה או חלקה בהתאם להיקף החבות ולהערכת היקף הנזק.

  • הודעת דחייה.

  • הודעה להמשך בירור במידה ואין בידיה את כל המסמכים הדרושים לבירור החבות (כולל מגורם אחר זולת המבוטח) או מסיבה אחרת אשר תפורט בהודעה.


תוכל להתעדכן במצב התביעה ע"י יצירת קשר עם סוכן הביטוח שלך.

המוקד פועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

רוצים לדעת עוד על הגשת תביעת ביטוח עסקים?

החובה למסור מידע מלא ואמיתי מצד המבוטח לחברת הביטוח, בעיקר בעת עריכת הביטוח, מידע שיכול להשפיע על הסכמתה של חברת הביטוח לבטח את המבוטח וכן על תנאי הביטוח.

מערכת נסיבות רפואיות שאובחנו אצל כל מבוטח לפני מועד הצטרפותו לביטוח לרבות בשל מחלה או תאונה.

כלים ומידע נוסף לשימושך

                      

bottom of page