דלג לתוכן
ביטוח רכב אונליין: המדריך המלא לרכישת ביטוח רכב באינטרנט.

ביטוח רכב אונליין: המדריך המלא לרכישת ביטוח רכב באינטרנט.

נהיגה על הכביש היא לא תמיד קלה. יש מהמורות בדרך, מצבים בלתי צפויים, רכבים אחרים שעלולים לסכן אתכם ואת הרכב, נסיעות ארוכות ומעייפות... בשונה מכל אלו רכישת ביטוח רכב אונליין היא בדיוק ההיפך - בתהליך קצר, קל ופשוט, וכמובן – בטוח ומאובטח אתם יכולים לצאת אל הדרך וליהנות מנסיעה נעימה ובטוחה!

למה לרכוש ביטוח רכב אונליין? לא חסרות סיבות...

פשוט, קל ובטוח: העידן המודרני הביא עימו טכנולוגיה מעולה שכל מטרתה היא להציע לכם תהליך רכישה פשוט וקצר בניגוד לעבר אז רכישת ביטוח נתפסה כדבר מסובך ומורכב רכישת ביטוח רכב – או כל ביטוח אחר – באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית של מגדל מאפשרת לכם לקבל את המידע הרלוונטי לו אתם זקוקים, לבחון את כל תנאי הפוליסות שבאפשרותכם לרכוש, לקבל תשובות לכל השאלות, ולבצע רכישת ביטוח בדרך קלה, מאובטחת, מהירה וידידותית.

חיסכון בזמן יקר:
אתם כבר בטח יודעים שזמן שווה כסף, וכמו בתחומי חיים אחרים, גם רכישת ביטוח רכב אונליין שאורכת דקות בודדות יכולה לחסוך לכם שעות של שיחות ובירורים ושליחת מסמכים ארוכה ומתישה.

מעקב אונליין אחר הפוליסה:
ברכישת ביטוח רכב באונליין תוכלו לעקוב אחר הפוליסה שלכם בכל רגע נתון ומכל מקום. באזור האישי שלכם באתר מגדל או באפליקציה, תוכלו לנהל את כל הפוליסות שלכם 24/7 וללא תלות בשעות הפעילות - לעדכן פרטים, להוסיף הרחבות וכיסויים נוספים ועוד.

ביטוח מותאם אישית. גם המחיר: באמצעות הערוץ הדיגיטלי של מגדל – תוכלו להשוות בין המוצרים הביטוחיים השונים, לקבל בתוך דקות הצעה לביטוח רכב מותאם אישית ולרוב גם ליהנות ממחיר אטרקטיבי יותר מאשר ברכישה מול המוקד. בשל כל אלו, בהחלט מדובר בהחלטה צרכנית נבונה שיכולה לחסוך לכם גם זמן יקר, וגם כסף רב!

איזה ביטוחים לרכב מגדל ניתן לרכוש אונליין?

אם בחרתם לרכוש או לחדש ביטוח רכב אונליין, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר מגדל או לאפליקציה, לענות על כמה שאלות קצרות, לקבל הצעה מותאמת אישית במחיר מצוין, וזהו – אתם יכולים לצאת לדרך בראש שקט.

» ביטוח רכב חובה: המספק כיסוי לנזקי גוף שנגרמו לנהג, לנוסעים ברכב ולהולכי רגל עקב תאונת דרכים.
» ביטוח רכב צד ג': כיסוי ביטוחי במקרה של נזק שנגרם על יד הרכב המבוטח לרכוש צד ג'.
» ביטוח רכב מקיף: כיסוי ביטוחי מקיף לרכב עד 3.5 טון המספק פיצוי במקרה של נזק תאונתי, גניבה ועוד כיסויים המפורטים בתנאי הפוליסה, לרכב המבוטח. 
» מגדל FIX לרכב: ההרחבה החדשה, השווה והבלעדית של מגדל – כיסוי לנזק עצמי + נזק לצד ג' עד 30,000 ₪ (שניהם) בלי השתתפות עצמית ובלי שהפרמייה תתייקר בעת החידוש בגלל הנזק העונה על הגדרת FIX.

*בכפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה

אני רוצה להצטרף

ביטוח רכב
נדרש למלא את כל שדות הטופס
אני רוצה להצטרף