דלג לתוכן
ביטוח רכב

המדריך השלם לרכישת ביטוח מקיף לרכב

לרכב פרטי ומסחרי עד 3.5 טון

ביטוח מקיף לרכב מספק את הכיסוי הביטוחי הרחב והמקיף ביותר למצב בו נגרם נזק לרכב שלכם, בין אם בעל הרכב (אתם) אשמים בנזק, ובן אם גורם אחר אחראי לתאונה. זאת, להבדיל מביטוח החובה, המחוייב עפ"י חוק ומעניק כיסוי ביטוחי אך ורק לנזקי גוף שנגרמו מתאונה לצדדים שהיו מעורבים בה.

מגוון המצבים בהם עלול להיגרם נזק לרכב שלכם או של צד שלישי הוא רחב מאוד. ביטוח מקיף לרכב נועד לתת את מלוא הכיסוי עבור כל אחד מהמצבים הללו, כדי שאתם תוכלו להתפנות לנהיגה בטוחה בראש שקט, במקום להיות מוטרדים מההשלכות הכלכליות וההוצאות הכספיות האדירות שיכולות להיות אם לא יהיה לרכבכם ביטוח מקיף.

כך, במסגרת ביטוח מקיף לרכב אתם מכוסים למעשה מנזק שנגרם כתוצאה מתאונה מכל סוג שהוא, משריפה, נזקי טבע: שיטפון, סערה וסופה, שלג וברד, התנגשות, התהפכות, גניבה או פריצה ומעשה בזדון.
בנוסף, המבוטחים בביטוח מקיף לרכב מוגנים כנגד עלות הנזקים שנגרמו על ידם לרכוש השייך לצד שלישי.

ביטוח מקיף לרכב: אינו חובה, אך חשוב ביותר
ביטוח מקיף אינו מחויב בחוק כמו ביטוח החובה, אבל חשוב לזכור את חשיבותו הרבה ואת הכיסוי הרחב שהוא מעניק במגוון גדול של מצבים - הן כאשר בעל הרכב אשם בתאונה, והן כאשר גורם אחר אחראי על כך.
מרבית הנהגים בארץ אינם מסתפקים בביטוח החובה בלבד ומכירים בחשיבות הרבה של ביטוח מקיף לרכב. בנוסף, מבוטח שנקלע למצב בו נגרם נזק לרכבו, יכול להיות רגוע שחברת הביטוח תכסה את ההוצאות לעומת בעל רכב שבחר שלא לרכוש ביטוח מקיף וכעת מתמודד עם דרישות לתשלום פיצוי כספי גבוה ולא צפוי.
עוד סוגיה המעידה על החשיבות הרבה ברכישת ביטוח מקיף לרכב היא הדרישה ההולכת וגוברת מבעלי רכבים להתקין ברכבם מערכות מיגון שיהפכו אותו לבטוח יותר מפני פריצות, גניבות ונזקים נוספים.

אז מה מכוסה?

  • תאונות דרכים הן הסכנה הגדולה והשכיחה ביותר בקרב נהגים, שלמרבה הצער גובות מדי שנה עשרות קורבנות וגורמות נזק לא מבוטל לרכוש. תאונה – קלה ככל שתהיה - עלולה לגרום לנזק - קל או כבד - לרכבכם ולרכבים נוספים שהיו מעורבים
    » נזקי טבע, כמו שריפות, שיטפונות, הצפות, סופות שלגים או סערות וכו', שלרוב אינם צפויים, מגיעים בפתאומיות ועלולים לגרום נזק רב לרכב
  • גניבה וכל נזק שנגרם עקב ניסיון גניבה, מעשה בזדון או פריצות לרכב, שלצערנו מתרחשים לא מעט. בכל אחד מהמקרים הללו המבוטח שרכש ביטוח מקיף לרכב יקבל פיצוי כספי מחברת הביטוח, שיכסה על הוצאות הנזק שנגרם, וימנע מהמבוטח התמודדות עם הוצאות כספיות גבוהות ובלתי צפויות
  • הרחבות: במסגרת פוליסת הביטוח יש אפשרות לרכוש חבילת ריידרים המכסה שירותי גרירה, כיסוי לשמשות עד הבית או שמשות מקוריות, כיסוי לפנסים ומראות ורכב חילופי במקרה של תאונה
  • הגנה משפטית: מדובר בהרחבה המגנה על המבוטח במקרה של תביעה משפטית שהוגשה כנגדו בקשר לתאונה
  • כיסוי "חדש תמורת ישן", המומלץ במיוחד לרכב חדש ומעניק תוספת למחירון בעת נזק טוטאלי בשנה הראשונה

המידע האמור הוא מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות.
התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד ובכל מקרה של סתירה בין עלון זה לבינם, יגברו תנאי הפוליסה. לחברה הזכות לעדכן את
התעריפים המופיעים בעלון לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכל עת. האמור בעלון זה אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

אני רוצה להצטרף

ביטוח רכב
נדרש למלא את כל שדות הטופס
אני רוצה להצטרף