דלג לתוכן
ביטוח רכב

8 אפליקציות רכב מומלצות

מאיתור תחנות דלק זולות וניהול הוצאות רכב

Comroads - מי אשם בתאונה?
אפליקצית Comroads תסייע לכם להתמודד עם מצב שכיח למדי, בו נהגים נדרשים לא פעם להציג סרטון המוכיח כי לא הם אשמים בתאונה אלא נהג אחר. האפליקציה היא למעשה פלטפורמה חברתית לשיתוף צילומים ממצלמות דרך המותקנות ברכבים, המאפשרת גישה ושיתוף של צילומי תאונות דרכים ע"י התממשקות עם מצלמת הרכב, הן במצב בו שהיתם ברכב בזמן התאונה, והן במצב של תאונת פגע וברח כשהרכב שלכם חנה בחנייה והמצלמה המובנית לא פעלה. נהג המעוניין בסרטון כלשהו - צריך לסמן את המסלול או המקטע המבוקש באפליקציה, ואם ימצאו סרטונים רלוונטיים - הם יירדו למכשיר שלכם באופן אוטומטי.

איפה חניתי - איתור מהיר של רכב חונה
כמו נהגים רבים, תודו שגם אתם שכחתם לא פעם איפה חניתם, וביליתם דקות ארוכות בחיפוש הרכב. בדיוק בשביל זה נולדה האפליקציה החינמית "איפה חניתי" - שבאמצעות זיהוי אוטומטי של מקום החניה שלכם ומיקומו על-ידי ה-GPS שבנייד שלכם - תסייע לכם להגיע לרכב החונה שלכם בקלות ומהירות. בנוסף, האפליקציה מאפשרת לכם להזין כתובת מדויקת של מקום החניה, ואף לצלם תמונה שלו, ובנוסף, תתריע בפניכם כמה דקות לפני שפג התוקף של כרטיס החנייה או הזמן המוגדר בפאנגו.

Drivvo - ניהול הוצאות רכב
אפליקציית Drivvo תהווה כלי עזר מצוין לכל נהג שרוצה לנהל את הוצאות הקשורות לרכב שלו - דלק, כמובן, תחזוקה, טיפולים שנתיים והוצאות בלתי צפויות. בכל תדלוק של הרכב, תאפשר לכם האפליקציה להזין את הנתונים ובכך לעקוב אחר תדירות התדלוקים שלכם, איפה תדלקתם וכמה שילמתם בכל ביקור בתחנת הדלק. בנוסף, ניתן לתדע באפליקציה כמו הוצאה נוספת הקשורה ברכב שלכם – ביטוחים שונים, קנסות בגין דוחות, תשלומי אגרה שונים, תשלומים למוסך בגין טיפולים ותיקונים עוד. כמו כן, אתם יכולים להזין באמצעות האפליקציה את כל השירותים והטיפולים שעבר הרכב – טסט, בדיקת בלמים, החלפת צמיגים, כיוונון וכו'. את האפליקציה ניתן להוריד בחינם, כשעל שירותי פרימיום מסוימים ייגבה תשלום בנפרד.

Drivemode - להתרכז בנהיגה
אפליקצית Drivermode שמה לעצמה מטרה לוודא שכאשר אתם נוהגים תעשו שימוש מינימלי, אם בכלל, בטלפון הנייד שלכם, וזאת כדי שכל כולכם תהיו מרוכזים בדבר אחד - בלנהוג. בזכות ממשק יעיל הנשלט בידי פקודות קוליות - מאפשרת לכם האפליקציה לענות לשיחות טלפון או ליזום אותן תוך כדי נהיגה וללא סיכונים מיותרים. בנוסף, האפליקציה מאפשרת לשלוח הודעות SMS או להקשיב להודעות שקיבלתם ללא כל סכנה. 

CheckCar - מידע מעניין על כלי רכב
אפליקציית CheckCar היא אפליקציית איתור פרטי רכב בישראל המיועדת לאוהבי רכב מושבעים, שרוצים לקבל מידע באופן מיידי על רכב שאותו ראו בכביש או בחנייה. כל מי שמוריד את האפליקציה החינמית יכול להקליד או לצלם את לוחית הרישוי של הרכב וכל הפרטים על הרכב יופיעו לו בתוך שניות - שנתון הרכב, כמה דרגות בטיחות יש לו, רמת הזיהום שלו, יצרן הרכב ועוד.


המידע האמור הוא מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות.
התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד ובכל מקרה של סתירה בין עלון זה לבינם, יגברו תנאי הפוליסה. לחברה הזכות לעדכן את
התעריפים המופיעים בעלון לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכל עת. האמור בעלון זה אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

אני רוצה להצטרף

ביטוח רכב
נדרש למלא את כל שדות הטופס
אני רוצה  להצטרף