
-
חיים חדשים - המרכז לתכנון פרישה
תאריך פרסום:
8.5.25
זמן קריאה:
1
דק'
הפרישה לפנסיה, הינה תהליך מורכב וחשוב, אליו רצוי להתכונן על מנת להבטיח קבלה בזמן של קצבאות, הטבות וזכויותיו של הפורש


-
---
חיים חדשים - המרכז לניהול פרישה כולל צוות מומחי פרישה בעלי רישיון לשיווק פנסיוני, להם ידע מקיף ורחב וניסיון עשיר בתכנון פרישה ותוכניות המשך לפורשים בעזרת כלים מתקדמים.
תהליך התכנון הינו אישי, וכלל בחינה של הוצאות עתידיות - שוטפות וחד פעמיות, אל מול מקורות ההכנסה מהחיסכון הפנסיוני ומקורות אחרים.
מומחי היחידה, דואגים ליצירת חלופות למימוש החסכונות הפנסיוניים (ביטוח, פנסיה, גמל והשתלמות), תוך התחשבות בנתונים כגון: היבטי מיסוי, מיצוי זכויות ויתרונות בחסכונות הפנסיוניים ועוד.
** השירות ניתן ללקוחות כל החברות.
את הבקשה לקבלת שירות תכנון פרישה ניתן להגיש באמצעות סוכן/ת הביטוח שלכם או באמצעות הגשת בקשה בטופס מקוון.
לבקשת תיאום פגישה >>
מגדל חברה לביטוח בע"מ | מגדל מקפת קרנות פנסיה וקופות גמל בע"מ
בכפוף להוראות הפוליסות הרלבנטיות, הוראות תקנון קרן הפנסיה והוראות הדין ורשות שוק ההון, ביטוח וחסכון.
המידע האמור בידיעון זה הינו כללי ולידיעה בלבד, ואין בו משום חוות דעת או מצג או המלצה או הצעה לבצע או להימנע מלבצע פעולות כלשהן, ואין בו ייעוץ (לרבות פנסיוני) או שיווק המתחשבים בנתונים המיוחדים של כל לקוח וצרכיו, וכן תחליף להתייעצות עם איש מקצוע לצורך קבלת החלטות בעת פרישה.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך



רוצה לקבל הצעה לביטוח השתלות וטיפולים מיוחדים בחו״ל
כמה פרטים, אנחנו כבר נדאג להמשך
ביטוח השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל
-
-
-
-
-
לידיעתך
הנך מאשר/ת ומסכים/ה שהמידע אודותיך בהצעה זו וכל מידע שיתקבל בעתיד, ישמרו במאגרי המידע של מגדל חברה לביטוח בע"מ ויתר חברות קבוצת מגדל (להלן: "קבוצת מגדל") וישמשו לכל עניין הקשור להצטרפות לביטוח, ליצירת קשר וניהול שוטף של תיק הביטוח. פניות במסגרת הניהול השוטף של הפוליסות יעשו באמצעי תקשורת, ככל שהדין יתיר. אי מסירת המידע עלולה למנוע מקבוצת מגדל את היכולת לספק לך את השירותים באופן מיטבי. המידע עשוי להיות מועבר לצדדים שלישיים לצורך המטרות הנ"ל לרבות, לסוכני ביטוח, בעלי רישיון, ספקים, מבטחי משנה ונותני שירותים בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, הנך רשאי/ת לעיין במידע שנאסף אודותיך ולבקש את תיקונו אם נמצא שאינו שלם או מעודכן. למימוש זכות העיון ניתן לפנות למוקד קשרי הלקוחות בטלפון 03-9201010 או בדוא"ל mokedbi@migdal.co.il. מדיניות הפרטיות המלאה זמינה באתר הקבוצה ובאפליקציית מגדל.

-