דלג לתוכן

לא קל, אבל חיוני: על החשיבות של ביטוח מחלות קשות

כאשר חס וחלילה מתגלה מחלה קשה אצל אחד מיקירנו, מתווסף לחשש מהלא נודע גם הצורך לשמור ככל האפשר על שגרת החיים המשפחתית התקינה. מעבר לדאגה לבריאותו והחלמתו של החולה ולהתמודדות הלא פשוטה עם המחלה, בני המשפחה ניצבים מול מציאות בה הם נאלצים להתמודד עם הוצאות רבות ולא צפויות הנגרמות עקב הטיפול הרפואי, וכמובן – עם הפגיעה ביכולת הפרנסה של החולה, שלא פעם נאלץ להפסיק לעבוד כליל בזמן הטיפול, או מסוגל לעבוד באופן חלקי ביותר.

תכנית הביטוח מגדל מזור מורחב מציעה ביטוח מקיף למחלות קשות ולאירועים רפואיים חמורים, ומעניקה פיצוי כספי מלא המאפשר לחולה ולמשפחתו להתרכז רק במה שחשוב באמת - בטיפול ובהחלמה.

הפיצוי הכספי הניתן למבוטח במסגרת ביטוח מחלות קשות, מבטיח למעשה את המשך שגרת החיים של המשפחה ויאפשר לחולה לבחור את הטיפול הרפואי הטוב ביותר עבורו. התוכנית כוללת רשימה ארוכה של כ- 44 מחלות קשות המסווגות לשתי קבוצות מחלות בלבד ו-19 מקרים של סוגי סרטן מוקדם. כשהמבוטח יהיה זכאי לפיצוי כספי על פי הסכום שנקבע בפוליסה בעת הצטרפותו.

מהו כולל ביטוח מחלות קשות?

ביטוח מחלות קשות מגדל מזור מורחב מספק כיסוי במקרה בו המבוטח נקלע למצב של מחלה קשה - סרטן, פרקינסון, טרשת נפוצה, עיוורון, שיתוק ומחלות אחרות. התמודדות עם מחלה כזו, מלבד הוצאות הטיפול הרפואי הכרוכים בה, מובילה במקרים רבים גם להפסקת עבודה של החולה, וכן לפגיעה ביכולת העבודה של בן/בת הזוג ובני משפחה אחרים הנרתמים לסעוד אותו וללוותו לטיפולים השונים. אם ביטוח בריאות מספק כיסוי לעלויות הטיפול, הרי שאת ההתמודדות עם ההשלכות הכלכליות הרחבות יותר מספק ביטוח מחלות קשות המקנה למבוטח סכום חד פעמי המאפשר להיערך באופן קל יותר לאתגרים הכלכליים שמציבה תקופת המחלה.

מגדל מזור מורחב מציע כיסוי מקיף במצבים אלו וכולל כמה יתרונות משמעותיים:

  •  150% פיצוי מסכום הביטוח במקרה של מחלה קשה מהקבוצה הראשונה עד גיל 60.
  • פיצוי בסכום מלא בקרות מקרה ביטוח מהקבוצה הראשונה לאחר גיל 60.
  • ניתן לתבוע ללא הגבלה מספר מקרי ביטוח שונים מקבוצת המחלות השנייה כאשר אין קשר סיבתי ביניהם.
  • פיצוי נוסף בגובה 20% מסכום הביטוח במקרים של 19 סוגי סרטן מוקדם.
  • תקופת ביטוח ארוכה: עד גיל 75
  • פרמיה משתנה כל 5 שנים ומתקבעת בגיל 65 . פרמיה קבועה לילד עד גיל 25
  • חדש! מגדל Care - שירות דיגיטלי אנושי לבדיקת זכויות והטבות ממוסדות וגופים ציבוריים


     


המידע האמור הוא מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד ובכל מקרה של סתירה בין כתבה זו לבינם, יגברו תנאי הפוליסה. לחברה הזכות לעדכן את התעריפים המופיעים בכתבה לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכל עת. האמור בכתבה זו אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם. 

 

השירות מגדל CARE ניתן על ידי חברת TAKE CARE ובאחריותה ויכול להשתנות מעת לעת. המידע האמור ביחס למגדל CARE הינו מידע כללי בלבד ואופן מתן השירותים ותנאיהם הינם בהתאם להסכם של החברה עם הספק.

אני רוצה להצטרף

ביטוחי בריאות
נדרש למלא את כל שדות הטופס
  • יש לך כבר ביטוח בריאות פרטי?
אני רוצה להצטרף