דלג לתוכן

הרכב לאחר תאונה? כדאי לכם לטפל בו במוסך שבהסדר עם חברת הביטוח.

תאונה בה נגרם נזק לרכב, ותודה לאל שאתם יצאתם בריאים ושלמים, היא דבר שאף פעם לא נעים. מעבר לעוגמת הנפש שבדבר, הסיכוי שלא תוכלו לנהוג ברכב כמה ימים עד לתיקונו והחשש מירידת ערך עקב התאונה - אין ספק שאחד האתגרים שתיאלצו להתמודד איתם הוא לתקן את הנזקים במהירות האפשרות ובמקצועיות מקסימלית, על מנת לחזור מהר ככל האפשר לשגרת נהיגה חלקה ובטוחה.

במצב כזה, עולה השאלה היכן כדאי לטפל ברכב התקול לאחר התאונה, האם ללכת למוסך באופן פרטי, להציג לחברת הביטוח קבלות על תשלום התיקונים ולהמתין להחזר, או מראש לבחור במוסך שבהסדר עם חברת הביטוח ולדעת שאתם - והרכב – נמצאים בידיים טובות ותזכו לטיפול המקצועי והמהיר ביותר שניתן.

חשוב לדעת כי מוסך בהסדר הוא מוסך מקצועי לכל דבר בדיוק כמו מוסך פרטי, ושניהם נחשבים מוסכים מורשים על ידי משרד התחבורה ונמצאים תחת פיקוח מוקפד. ההבדל העיקרי בין שני המוסכים הוא שלאלו שבהסדר יש פשוט שיתוף פעולה עם חברת הביטוח, בשונה ממוסך פרטי, שותפות שמאפשרת לנהג ליהנות מהטבות שונות בהיותו מבוטח של חברת הביטוח, וכמובן על פי תנאי הפוליסה שלו, כמו השתתפות עצמית פחותה, מתן רכב חלופי מהיום הראשון, ביטול דרישת התשלום על כינון ואחריות על התיקון, ועוד.

גם בכל הקשור לתהליך הטיפול בתביעה יש יתרונות לא מבוטלים למוסך שבהסדר, ולרוב הוא יהיה פשוט ומהיר יותר. במילים אחרות, אם תבחרו לאחר התאונה ללכת לטפל באוטו במוסך פרטי – הרי שאתם אלו שתצטרכו להתנהל מול חברת הביטוח בכל תהליך התביעה – להמציא ולהעביר מסמכים, טפסים, רישיון רכב ונהיגה וכו'; לתעד ולשמור קבלות מהמוסך על עלות התיקון, וכמובן – לשלם למוסך על התיקון בצ'ק דחוי לכ-90 ימים, עד שחברת הביטוח תקבל את הניירת, תאשר את התביעה ותעביר אליכם את התשלום על הנזק שנגרם.

אם בחרתם לטפל בנזקי התאונה במוסך שבהסדר התהליך אמור להיות קל ופשוט יותר, וכל שתצטרכו הוא לשלם רק את דמי ההשתתפות העצמית, שלרוב גם פחותה יותר, וזהו! שאר ההתנהלות עוברת למוסך ולחברת הביטוח, כך שמכם נחסכת המון התעסקות וניירת מיותרת, ובוודאי שגם זמן יקר. כשתהליך מגיע לסיום, חברת הביטוח תשלח לכם הודעה על אישור התביעה, ואם הערכת שמאי תקבע שחלה ירידת ערך לרכב – גם פיצוי כספי על כך.

במסגרת ההרחבה "מגדל FIX" בביטוח מקיף לרכב מגדל, תוכלו לטפל ברכב שניזוק בתאונה בעשרות מוסכים בהסדר ""FIX הנמצאים בפריסה ארצית רחבה. מדובר בעשרות מוסכים מורשים ומקצועיים הנמצאים בהסדר עם חברת מגדל, ויקלו עליכם בהליך בטיפול פשוט, קל ומהיר. לצורך איתור מוסכים – תוכלו ללחוץ כאן ולמצוא את המוסך הקרוב אליכם ביותר.
בנוסף לנוחות ופריסה הארצית הרחבה, תוכלו ליהנות כמובן גם מכמה הטבות לא מבוטלות, כפי שכבר פירטנו למעלה.

פרט לכל אלו, ההרחבה של מגדל FIX בביטוח מקיף לרכב כוללת גם כיסוי נרחב על עלות התאונה, כאשר נהגים שעברו תאונה ומבוטחים בביטוח מקיף לרכב עם כיסוי FIX במגדל ייהנו מכיסוי לנזק עצמי + נזק לצד ג' עד 30,000 ₪ (שניהם) בלי השתתפות עצמית ובלי שהפרמייה תתייקר בעת החידוש בגלל הנזק העונה על הגדרת FIX.שירותי "מגדל FIX", שהינם הרחבה ביטוחית הניתנת לרכישה בפוליסה חדשה או חידוש פוליסת ביטוח מקיף לרכב עד 3.5 טון במגדל. שירות התיקונים ניתן בגין נזקים שייגרמו מתאונה שעלות תיקונם גבוהה יותר מסך ההשתתפות העצמית, אך לא עולה על 30,000 ₪. ביטול השתתפות עצמית עד פעמיים בשנת הביטוח ומקרה ביטוחי אחד, במהלך תקופת הביטוח, לא ייחשב כתביעה לעניין חישוב דמי הביטוח בעת חידוש הפוליסה במגדל.

אני רוצה להצטרף

ביטוח רכב
נדרש למלא את כל שדות הטופס
אני רוצה להצטרף