
-
הגשת תביעת צד ג' נזקי רכב רכוש
כל השלבים להגשת תביעה
מכינים מסמכים
חשוב להשיג את כל האישורים לפני
הגשת התביעה כדי לחסוך זמן
מגישים תביעה
תהליך פשוט וקל
מרגע הגשת התביעה עד לקבלת פיצוי
מתעדכנים
אפשר לעקוב אחר התקדמות
הטיפול התביעה בקלות באתר
הגשת תביעה אונליין
לסרטון הסבר על אופן הגשת תביעה במקרה ורכבך ניזוק ע"י רכב המבוטח במגדל
הנחיות להגשת תביעה
אנחנו נטפל בקבלת אישור פיצוי ממבוטח מגדל ונדאג להשיג דיווח במידה וטרם התקבל.
חוסכים לך זמן בטיפול תביעת צד ג'.
המבוטח לא צריך להשאיר תשלום דחוי במוסך- אנחנו דואגים לתשלום. כל שעליך לעשות זה להעביר אלינו מייל לכתובת : carsueg@migdal.co.il עם הטפסים ואנחנו נדאג לכל השאר.
- בקשה להסדר צד ג' עם טופס הודעה מלא כולל פרטי צד ג'.
- רישיון רכב.
- יש לציין שם מוסך ושמאי שעובד עם מגדל לצורך תיקון הנזק.
מוסכי ההסדר הינם מוסכים שנבחרו על ידנו בקפידה, ישנם גם מוסכי ייבואן ברשימת המסוכנים באתר החברה.
התשלום בגין הנזק משולם ישירות על ידנו למוסך ולשמאי ואין צורך בהשארת המחאות דחויות.
אנו מספקים רכב חלופי מיום כניסת הרכב למוסך.
אחריות על תיקון הרכב למשך 3 שנים.
ליווי אישי לכל אורך התהליך.
א. בדוק אם קיימת פוליסה בחברה בלינק הבא >>
ב. במידה וקיימת פוליסה, בדוק במוקד תביעות, בטלפון 03-9201010 שלוחה 3 באם המבוטח מסר לנו הודעה על האירוע והאם נפתחה תביעה.
ג. עליך להגיש את הדרישה בכתב בצירוף המסמכים הרלוונטים באמצעות סוכן הביטוח או ישירות למחלקת התביעות ב"מגדל חברה לביטוח בע"מ" לכתובת המייל: carsueg@migdal.co.il.
ד. ציין את מספר הרכב המעורב באירוע, שם הנהג, תאריך אירוע ומספר הפוליסה במגדל ככל שהוא ידוע לך.
א. דרישה המפרטת את נסיבות האירוע אשר בגינו מוגשת התביעה.
ב. שם המבוטח ומספר הרכב שלו.
ג. שמך המלא, מספר תעודת זהות, כתובתך ומספר הטלפון שלך.
ד. שרטוט ברור של נסיבות האירוע כולל התייחסות לתמרורים, רמזורים ונתיבי הנסיעה, ככל שהדבר רלוונטי.
ה. אישור "אי הגשת תביעה" או "אישור הפסדים". האישורים האמורים יהיו מחברת הביטוח שלך, מקוריים וחתומים בחותמת חברת הביטוח שלך.
ו. חוות דעת שמאי כולל תמונות צבעוניות.
ז. במידה והרכב/הרכוש שבגינו הוגשה התביעה, משמש עסק יש להעביר אישור מרו"ח בדבר שיעור הניכוי של מס התשומות. במידה והרכוש אשר בגינו הוגשה התביעה הינו רכב, יש להעביר אישור מרו"ח בדבר שיעור קיזוז על הוצאות הרכב ובעת רכישת הרכב.
ח. חשבוניות תיקון, ככל שהרכב ו/או הנזק תוקן.
את המסמכים ניתן לשלוח באחת מהדרכים הבאות בצירוף פרטים על התביעה:
מספר תביעה ות"ז של התובע. רצוי להוסיף מספר פוליסה, מספר רכב (ככל שהם רלוונטיים ונמצאים ברשותך):
בדואר: מגדל חברה לביטוח בע"מ לידי מחלקת תביעות רכב, ת.ד 3063 קריית אריה פתח תקווה. מיקוד 4951106.
פקס: 03-5637862
דוא"ל: carsueg@migdal.co.il
א. פתיחת התביעה בחברה: התביעה תיפתח בחברה עם קבלת מכתב דרישה/תביעה מצד ג'.
ב. יישלח מכתב למבוטח בו הוא נדרש לעדכן את חברתנו על עמדתו ביחס לתביעתך. עמדתו האמורה של המבוטח נדרשת גם בהתאם להוראות סעיף 68 לחוק חוזה הביטוח.
ג. קבלת מסמכים ומידע ראשוני מתובע צד ג'.
ד. השלמת מידע ומסמכים נוספים הנחוצים לבירור התביעה, ככל הנדרש.
ה. ברור החבות והיקפה מהמועד שהיו בידי החברה כל המידע והמסמכים שהחברה דרשה מהתובע לשם ברור התביעה ותוך 30 יום, תקבל החברה את אחת מההחלטות הבאות:
אישור/תשלום התביעה ומשלוח הודעה בהתאם.
תשלום חלקי ומשלוח הודעה בהתאם.
הודעת פשרה ומשלוח מכתב בהתאם.
הודעת המשך בירור תישלח במקרים בהם נדרש לחברה פרק זמן נוסף לבירור התביעה.
דחיית התביעה ומשלוח הודעה בהתאם.
תוכל להתעדכן בסטאטוס הטיפול בתביעה ע"י כניסה לבדיקת סטטוס תביעה צד ג' או ע"י פנייה למוקד התביעות בטלפון 03-9201010 שלוחה 3 בימים א'-ה' בשעות 8:30 עד 16:00.
תובע צד ג' נכבד,
במידה ורכבך הוכרז ע"י השמאי כ"אובדן להלכה" או "אובדן גמור" עקב אירוע לגביו קיים כיסוי ביטוחי, באפשרותך למכור את הרכב/שרידיו באמצעות אחד ממגרשי הרכב המורשים הפועלים עם חברתנו.
מכירת הרכב/שרידיו לאחד ממגרשים אלו תאפשר לך לקבל שווי רכב/שרידים סביר ממגרש מורשה ע"י משרד התחבורה. לתשומת ליבך, בשלב בירור התביעה, החברה מבצעת בדיקה של סבירות הסכום שהתקבל ע"י תובע צד ג' בעת מכירת רכבו/שרידי הרכב למגרש הרכב.
ככל שהנך מעונין בכך, עליך לפנות בעניין זה למוקד תביעות רכב בטלפון: 076-8866630 בציון בקשתך זו.
מובהר כי מכירת הרכב/שרידיו על ידך ו/או מי מטעמך למגרש רכב הפועל עם חברתו, אינה מהווה הכרה ו/או הסכמה ו/או הודעה מכל סוג שהוא של החברה בכיסוי הביטוחי ו/או בחבות ו/או באחריות לאירוע אשר יבחנו לגופו של עניין בכפוף ובהתאם לתנאי הפוליסה.
רוצים לדעת עוד על הגשת תביעת ביטוח רכב?
שיבוב (שמוכר גם בשם תחלוף או סוברוגציה) הוא מצב ביטוחי שבמסגרתו חברת הביטוח תובעת כסף מגורם אחר בשמו של המבוטח שלה, ובכך למעשה מוציאה אותו מהתמונה ומהתביעה...למעשה שיבוב מגדיר את זכותו של הגוף המבטח לתבוע בשם המבוטח צד שלישי שגרם נזק לרכב המבוטח במקרה שבו המבטח שילם למבוטח שיפוי בגין הנזק. חברת הביטוח זכאית למצות את זכות השיבוב העומדת לרשותה רק לאחר אירוע ביטוחי בגינו תבע המבוטח את הביטוח ושולמו לו פיצויים על ידי המבטח
ירידת ערך הינה סכום הפיצוי שהמבטח חב למבוטח במידה שרכבו ניזוק ותוקן וערכו ירד בהתאם להערכת שמאי. לדוגמה, השיפוי בגין ירידת ערך כרוך בהשתתפות עצמית נפרדת של המבוטח בשיעור נקבע בפוליסה.
הינו מסמך שמופק ע"י חברת הביטוח עבור המבוטח לאחר הגשת תביעה לפוליסת המקיף. באישור זה מפורטים ההפסדים של המבוטח כתוצאה מהפעלת הפוליסה כגון השתתפות עצמית ודמי השבה לקדמות.
אישור אי הגשת תביעה הינו מסמך שמופק ע"י חברת הביטוח עבור מי שמבוטח באמצעות ביטוח מקיף לרכב או ביטוח צד ג'. מסמך זה מהווה למעשה אישור כי המבוטח לא הגיש תביעה לפוליסת הביטוח שלו לגבי נזק שנגרם לרכבו מטעם צד שלישי בתאונה שלא באשמתו. מסמך זה נדרש בכל פעם שבה מוגשת תביעה לחברת הביטוח של צד ג' במטרה למנוע מקרה שבו אדם יקבל פיצוי כפול עבור אותו מקרה ביטוחי.
החובה למסור מידע מלא ואמיתי מצד המבוטח לחברת הביטוח, בעיקר בעת עריכת הביטוח, מידע שיכול להשפיע על הסכמתה של חברת הביטוח לבטח את המבוטח וכן על תנאי הביטוח.
כלים ומידע נוסף לשימושך
בדיקת קיומה של פוליסה צד ג'
בדיקת סטטוס תביעה צד ג'
מסירת פרטים על פי חוק מכירת רכב משומש (זכאות למידע וגילוי נאות), תשס"ח-2008
נוהל בירור וישוב תביעת צד ג' על סמך תנאי פוליסת מגדל לרכב
טופס הודעה על תאונת דרכים

מה עושים היום?