דלג לתוכן
ביטוח נסיעות לחו"ל

כל הסיבות לעשות ביטוח לחופשת סקי בחו"ל

בשונה מחופשה אורבנית רגילה, הכוללת בעיקר שיטוט נעים בין אתרי תיירות ברחבי העיר, בילוי במסעדות טובות והמון מנוחה במלון המפנק - חופשת סקי היא בעלת אופי מאתגר ומסוכן יותר, שעלולה לגרום לפגיעות גופניות רבות - כוויות קור, נקע, שבר, ופגיעות קשות נוספות, שעלולות להשבית אותך לפרק זמן ממושך ולגרור אותך להוצאות כספיות כבדות.
כך, למעשה, מעבר לתחושת הפספוס של החופשה שהסתיימה באופן כואב ולא צפוי - גולש/ת הסקי הפצוע/ה ובני המשפחה הנמצאים איתו/ה רחוק מהבית בישראל - נאלצים להתמודד עם הוצאות כספיות רבות ופתאומיות, שעלולות להגיע לסכומים אדירים על הוצאות הטיפול, ימי האשפוז, שהותם של בני המשפחה ועוד, וכל זאת עוד מבלי לדבר על הנזק הגופני ועוגמת הנפש העלולים להיגרם מתאונת הסקי.
את כאב הראש הזה, לפחות בהקשר של התמודדות פתאומית עם הוצאה כספית גבוהה, בהחלט ניתן למנוע מעצמך בצעד אחד פשוט וקל - ביטוח לחופשת סקי. מדובר למעשה בהרחבה מיוחדת של ביטוח נסיעות לחו"ל הסטנדרטי, מותאם במיוחד ליוצאים לחופשת סקי ומספק כיסוי ביטוחי המותאם במיוחד לספורט הלבן והמאתגר, ונותן מענה לפגיעות שנגרמו במהלך פעילויות אקסטרים הטומנות בחובן סיכונים ואתגרים, כמו גלישת סקי או סנובורד. כך, ההרחבה של ביטוח לחופשת סקי כוללת כיסוי לפעילויות איתור וחילוץ ככל שיידרש, טיפול רפואי הולם, אשפוז והטסה חזרה לישראל.

כמה דגשים חשובים לפני רכישת ביטוח לחופשת סקי:
לפני רכישת ביטוח לחופשת סקי, מומלץ מאוד לוודא שהוא עונה במדויק על הצרכים שלך ומותאם ספציפית לסוג הפעילות אליה נוסעים:
• מהו הכיסוי הביטוחי הניתן בפוליסה, ומהו גובה הפיצוי במקרה פגיעה?
• האם ניתן כיסוי עבור אשפוז בבית חולים ציבורי ו/או בבית חולים פרטי?
• מה גובה דמי ההשתתפות העצמית, אם בכלל?
• מהי עלות ימי האשפוז והאם יש מגבלה על הכמות?
• האם למבוטח יינתן החזר כספי (חלקי או מלא) עבור רכישת תרופות?
• האם הכיסוי כולל הטסה רפואית בין מדינות שונות בעולם, לרבות לישראל?
• האם הפוליסה כוללת פעילויות איתור וחילוץ והמשך טיפול רפואי בחזרה לארץ?
• האם ניתן כיסוי ביטוחי על ציוד סקי אישי?
• האם עומד לרשותך מוקד טלפוני 24 שעות ביממה מטעם חברת הביטוח?

חופשה ללא דאגות: מה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל?
ככלל, ביטוח נסיעות לחו"ל מספק כיסוי עבור אירוע רפואי שהתרחש מחוץ לגבולות הארץ, וכן פיצוי על אובדן או נזק שייגרם למטען ולרכוש. הכיסוי הרפואיניתן במצב בו נפצעת או חלית במדינה אחרת, והוא כולל מימון של עלות הטיפול הרפואי במהלך השהות בחו"ל. כיסוי מטען כולל פיצוי כספי עבור אובדן, גניבה או נזק שנגרמו לרכוש שלך בעת החופשה.
על מנת להוציא לחופשה גם את הדאגות ממצבים אלו – חשוב ביותר לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל המותאם היטב לצרכים שלך, למטרת הנסיעה ולמצבך הרפואי, שהרי ככל שהפוליסה תהיה מקיפה יותר - כך תהיה זכאות למענה רחב יותר על כל מקרה שלא יבוא, והדבר נכון מיוחד כשמדובר בחופשת סקי בחו"ל, שלצד ההנאה הסוחפת מהמדרונות המושלגים והלבנים עלולה להציב בפניכם לא מעט סיכונים בריאותיים.

 

המידע האמור הוא מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד ובכל מקרה של סתירה בין עלון זה לבינם, יגברו תנאי הפוליסה. לחברה הזכות לעדכן את התעריפים המופיעים בעלון לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכל עת. האמור בעלון זה אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.