דלג לתוכן
ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל

חופשה נעימה בראש שקט

לטוס בראש שקט

נסיעה לחו"ל מהווה עבור רבים התנתקות מהשגרה והזדמנות מרגשת לגלות מקומות חדשים וחוויות מלהיבות. אך חופשה במדינה זרה חושפת אתכם גם לסיכונים, כמו מחלה פתאומית, מצב חירום רפואי או פציעה קשה, כמו גם למקרי אובדן, גניבה או נזק שעלולים להיגרם לרכוש. כשאתם נוסעים לחו"ל,
אתם בוודאי רוצים ליהנות מראש שקט ונטול דאגות, ולהתמקד רק בהנאות.


אתם בוודאי רוצים לדעת שגם מחוץ לגבולות המדינה יש לכם ביטוח נסיעות לחו"ל, המעניק כיסוי מקיף לכל הצרכים הרפואיים שיתעוררו במהלך החופשה,
כמו גם לאובדן או נזק של רכוש.

לטוס בראש שקט: מהו ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל מגן עליכם במקרים של אירועים רפואיים שיתרחשו מחוץ לגבולות ישראל ומספק לכם פיצוי גם בגין אובדן או נזק למטען שלכם.
בשל העובדה כי חוק ביטוח בריאות ממלכתי תקף רק בישראל - חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל גם אם יוצאים את הארץ לימים בודדים או לשעות ספורות. ללא ביטוח מתאים, גם נסיעה קצרה עלולה להסתכם בהוצאה כואבת לכיס, ולכן בעלות של כמה עשרות שקלים ליום, ביטוח נסיעות לחו"ל, מבטיח לכם שקט נפשי וחופשה נטולת דאגות.

כיסוי רפואי וביטוח רכוש: מה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל מגדל?

ביטוח נסיעות לחו"ל של מגדל מספק שני כיסויים ביטוחיים עיקריים:

  • כיסוי רפואי:
    ביטוח נסיעות לחו"ל מגדל מספק כיסוי רפואי מלא בכל מקרה בו חליתם או נקלעתם למצב חירום רפואי במדינה אחרת. למעשה, הכיסוי הרפואי שמעניק ביטוח נסיעות לחו"ל מממן את עלות הטיפולים הרפואיים אם יידרשו לכם, בכל זמן שהותכם בחו"ל.
    חשוןב לזכור כי מכיוון שהביטוח הרפואי בישראל אינו מכסה טיפולים מחוץ לגבולות המדינה - הרי שאדם שיוצא את הארץ ולא עושה ביטוח נסיעה לחו"ל מתסכן בכך שיצטרך לשאת בעצמו את כל ההוצאות על הטיפול והעלויות יכולות להיות גבוהות מאוד.
  • כיסוי מטען:
    מקרים של אובדן מטען במהלך שהייה בחו"ל אינם דבר נדיר, והם מתרחשים, לצערנו, לא פעם. רכושם של תיירים קורץ מאוד לכייסים מקומיים, ומוביל אותם לבצע מעשי גניבה או ונדליזם. כיסוי מטען במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל מגדל, מעניק פיצוי במקרה של אובדן, גניבה או נזק שנגרם למטען שלכם, כאשר פריטים מיוחדים בעלי ערך גבוה - ניתנים לביטוח בסכום התואם את ערכם.

מותאם אישית: ביטוח נסיעות לחו"ל מגדל 

חשוב לזכור שהצרכים של כל נוסע משתנים בהתאם למטרת הנסיעה והיעד אליו הוא מגיע, לכן טרם רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל - כדאי להגדיר את מצבכם הרפואי הנוכחי (מחלות, בעיות רפואיות מיוחדות, היריון, וכו') ואת מאפייני הנסיעה (לאן ולכמה זמן נוסעים, מהי מטרת הנסיעה ואיזה מטען אתם לוקחים אתכם). עוד חשוב לדעת שככל שפוליסת הביטוח תהיה מקיפה יותר - כך הכיסוי הביטוחי יספק מענה גבוה יותר עבור כל הבעיות שעלולות להתעורר, ולכן התאמת ביטוח הנסיעות לחו"ל לצרכיכם האישיים, תבטיח לכם חופשה מושלמת בראש שקט.

 

המידע האמור הוא מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד ובכל מקרה של סתירה בין עלון זה לבינם, יגברו תנאי הפוליסה. לחברה הזכות לעדכן את התעריפים המופיעים בעלון לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכל עת. האמור בעלון זה אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.