דלג לתוכן
ביטוח נסיעות לחו"ל

המדריך השלם לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

אחרי כמעט שנה בה נבצר מאיתנו לטוס לחו"ל בשל מגיפת הקורונה שהתחוללה ברחבי העולם - השמיים אט אט נפתחים ומאפשרים לנו, שוב, ליהנות מכמה ימים של חופשה בתרבויות אחרות ובנופים חדשים ויפים. שנת הקורונה, שאילצה אותנו להישאר לא מעט בבית, ואופיינה בתחושת אי וודאות, רק חיזקה עוד יותר את הצורך של כל מי שטס מעבר לים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, וליהנות סוף סוף מראש שקט ומשלווה אמיתית במהלך החופשה המיוחלת.

בטוח לצאת לחופשה עם ביטוח נסיעות לחו"ל - גם בתקופת הקורונה
חופשה במדינה זרה מספקת שפע של חוויות מרגשות, הרפתקאות מיוחדות, ובעיקר תחושת ניתוק הכרחית משגרת היום יום. כדי למקסם עד הסוף את כל ההנאות שצפויות לכם בחופשה - חשוב מאוד לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, שיגן עליכם במקרה בו חס וחלילה אתם נקלעים לאירוע רפואי לא צפוי מחוץ לישראל, ויספק עבורכם פיצוי מלא גם בגין אובדן או נזק למטען שלכם.
אם חוק ביטוח בריאות ממלכתי תקף רק בישראל, הרי שלחו"ל חובה להצטייד בביטוח מתאים, גם אם הנסיעה קצרה מאוד. ללא ביטוח שכזה, אתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים סכומים לא מבוטלים עבור טיפול רפואי לו אתם נזקקים בחו"ל, אם בעקבות מחלה פתאומית, מצב חירום רפואי, פציעה קשה, או במקרה של גניבה, אובדן או נזק לרכוש שלכם.

באמצעות רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל מגדל, אתם מבטיחים לעצמכם טיסה בראש שקט גם בתקופת הקורונה, כאשר עפ"י תנאי הפוליסה יינתן החזר עבור כרטיס נסיעה שבוטל במקרה של אירוע רפואי בעקבות מגיפה, לרבות אם נדרשתם להיכנס לבידוד במועד החופשה, על פי הנחיות משרד הבריאות. שימו לב, שהכיסוי הביטוחי יינתן למחזיקים בתעודת מתחסן או מחלים רשמית, ושתוקפה הינו לפחות עד סיום הנסיעה בזמן החזרה לישראל.

ביטוח נסיעות לחו"ל מגדל מספק שני כיסויים ביטוחיים עיקריים:

  • כיסוי רפואי: ביטוח נסיעות לחו"ל מקנה כיסוי רפואי מלא בכל מקרה של מחלה פתאומית או מצב חירום רפואי המתרחש במדינה אחרת, כשהכיסוי הרפואי מממן את עלות הטיפול הרפואי הנדרש בכל משך השהות בחו"ל
  • כיסוי מטען: ביטוח נסיעות לחו"ל מספק מענה גם עבור מקרים בהם הרכוש שלכם נגנב, ניזוק או נאבד. כיסוי מטען במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל יעניק לכם פיצוי מלא עבור כל הפריטים שנגנבו או ניזוקו, כאשר עבור חפצים בעלי ערך גבוה במיוחד – ניתן לרכוש ביטוח ייעודי בסכום התואם את ערכם


רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל - על מה חשוב להקפיד?
לפני רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, כדאי לברר את התנאים המלאים של הפוליסה ולוודא מה בדיוק היא כוללת. הנה כמה מהפרמטרים המרכזיים שכדאי לבדוק:
הפוליסה מספקת כיסוי להוצאות רפואיות עד 5,000,000$; תנאי הקבלה לפוליסה מותאמים לכל גיל ולמגוון מצבים רפואיים; הפוליסה כוללת הרחבות ביטוחיות מגוונות, כמו הריון, ספורט אתגרי, ספורט חורף (סקי), ביטוח טלפון נייד ועוד; הפוליסה מספקת כיסוי להוצאות רפואיות במקרה של הידבקות בנגיף הקורונה; הטסה רפואית עד גבול האחריות המירבית; כיסוי לתרופות עד 10,000$; הפוליסה מעניקה החזר הוצאות בגין קיצור או ביטול הנסיעה כמו גם פיצוי בגין מוות או נכות מלאה מתאונה; אין השתתפות עצמית; לשירות המבוטח מוקד סיוע הזמין 24/7.

מתי יש לשקול להרחיב את פוליסת הביטוח הבסיסית?
לכל חופשה יש מאפיינים ייחודיים לה, ולכל נוסע מצב רפואי שונה, ולכן חשוב להקפיד על ביטח נסיעות לחו"ל שיתאים במדויק לאופי היעד אליו טסים ולמצבו הרפואי והבריאותי של הנוסע. בשל כך, במצבים מסויימים, ניתן להרחיב את פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל, ובתוספת תשלום קטנה יחסית, להגדיל את תקרת הכיסויים:

  • מצב רפואי: אם אתם סובלים ממחלה קבועה או תופעה כרונית, נוטלים תרופות בקביעות, או נמצאות בהריון
  • מדינות היעד: ביטוח נסיעות לחו"ל תקף בכל יעד בעולם, למעט מדינות אויב, אולם ישנן מדינות, כמו ארה"ב וקנדה, בהן עלויות האשפוז גבוהות למדי, ולכן רצוי לרכוש פוליסה המכסה סכום גבוה יותר
  • יעדים מסוכנים: אם יעד החופשה שלכם טומן בחובו אתגרים מסוכנים, כמו סקי, ספורט אתגרי, רפטינג או צניחה חופשית
  • הטסה רפואית: אם ביעד החופשה שלכם אין שירותי רפואה מתקדמים, מומלץ להרחיב את הכיסוי הביטוחי כך שיכלול הוצאות פינוי והטסה באמבולנס אווירי להמשך טיפול בארץ
  • רכוש יקר: הרחבת כיסוי מטען עבור פריטים יקרים במיוחד, תאונות דרכים בעת נהיגה ברכב שכור, חילוץ והצלה לתרמילאים בטיול אתגרי, רעידות אדמה ואסונות טבע אחרים
     

 

המידע האמור הוא מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד ובכל מקרה של סתירה בין עלון זה לבינם, יגברו תנאי הפוליסה. לחברה הזכות לעדכן את התעריפים המופיעים בעלון לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכל עת. האמור בעלון זה אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.