דלג לתוכן
ביטוח נסיעות לחו"ל

הרחבות שניתן לרכוש לביטוח נסיעות לחו"ל

לצד החוויות המרגשות שמחכות לכם במהלך חופשה בחו"ל, וכדי שתוכלו ב-א-מ-ת- לנוח ולתפוס שלווה של כמה ימים - חשוב מאוד שתרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל, שיגן עליכם בכל מקרה שבו תיקלעו למצב רפואי מחוץ לגבולות ישראל, ותוכלו לקבל פיצוי כספי מלא גם במקרה בו הרכוש שלכם ייאבד או ייגנב.
ככלל, ביטוח נסיעות לחו"ל מגדל מספק - כיסוי רפואי מלא בכל מקרה של מחלה פתאומית או מצב חירום רפואי, כולל מימון עלות הטיפול הרפואי הנדרש במשך השהות בחו"ל ללא השתתפות עצמית; כמו כן ניתן להרחיב את הפוליסה בביטוח מטען, המספק כיסוי במקרים שבהם הרכוש שלכם נגנב, אבד או ניזוק. ביטוח נסיעות מגדל מותאם לכל גיל ולמגוון מצבים רפואיים, מספק כיסוי להוצאות רפואיות עד 5 מיליון $. בנוסף, בעקבות מגיפת הקורונה ברחבי העולם - ביטוח נסיעות לחו"ל מגדל, כולל אפשרות למתן החזר עבור כרטיס נסיעה שבוטל במקרה של אירוע רפואי בעקבות מגיפה, או אם התבקשתם עפ"י הנחיות משרד הבריאות, להיכנס לבידוד בטרם יציאתכם לחופשה הכיסוי הביטוחי לקורונה ניתן רק לבעלי תעודת מתחסן או תעודת מחלים, שצריכות להיות בתוקף לפחות עד ליום החזרה ארצה. בנוסף, שימו לב, שאם אתם יוצאים את הארץ לתקופה של עד 14 יום וגילכם מתחת ל-60, תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל Low Cost - ביטוח מקיף ומוזל (כ-1.5 דולר ליום עד גיל 44 ו2 דולר ליום עד גיל 60 ללקוחות ללא החמרה במצב רפואי קיים) שיספק לכם כיסוי עבור אירועים רפואיים שהתרחשו בחו"ל. כמו כן ניתן להוסיף כיסוי עבור אובדן או נזק שנגרם למטען האישי, החזר הוצאות בגין קיצור או ביטול נסיעה, ועוד.


מתי כדאי לשקול לרכוש הרחבות נוספות לביטוח הנסיעות?
התשובה לשאלה זו טמונה במצב הרפואי שלכם, ביעד הנסיעה ומטרת הטיול. הדבר החשוב ביותר הוא שיהיה ברשותכם ביטוח נסיעות לחו"ל שיתאים במדוייק לצרכיכם ומצבכם הרפואי, ולכן ישנם מצבים מסויימים בהם כדאי לשקול להרחיב את הפוליסה בתוספת תשלום קטנה יחסית, ובכך להיות מכוסים מפני מקרים ייחודיים נוספים:

  • מצב רפואי נתון: אם אתם סובלים ממחלה קבועה או תופעה כרונית, או שאתם נוטלים תרופות באופן קבוע, הרחבה להחמרת מצב רפואי קיים מקנה כיסוי להוצאות רפואיות עד לסך של 350,000 $ במקרה של שינוי פתאומי לרעה ובלתי צפוי של מחלה או מצב בריאותי קיים כאשר הטיפול בשינוי זה הכרחי בחו"ל ומוגדר טיפול חירום. הכיסוי מיועד לכל מי שמצא/היה בטיפול רפואי (כולל טיפול תרופתי) או השגחה רפואית בעת צאתו לחו"ל או במהלך שלושת החודשים שקדמו לצאתו לחו"ל.
  • נשים הרות היוצאות לחו"ל עד שבוע 32 הרחבה להריון מקנה כיסוי לסיבוכי הריון ולידה מוקדמת עד לסך של 200,000$.
  • הרחבה לחופשת סקי/ספורט חורף: כיסוי בגין פציעות ופגיעות במהלך פעילויות ספורט חורף, הניתן לביטוח בימים ספציפיים ולא לכל משך הטיול.
  • הרחבת ביטוח ספורט אתגרי: המכסה פציעות ופגיעות במהלך פעילות אקסטרים כמו רפטינג או צניחה חופשית, וכן חילוץ והצלה לתרמילאים, הניתן לביטוח בימים ספציפיים ולא לכל משך הטיול.
  • הרחבה לספורט תחרותי: המכסה פציעות ופגיעות עיסוק בספורט לרבות אימון לקראת תחרות בחו"ל ו/או מחנה אימונים בחו"ל ו/או הדרכה לקראת תחרות בחו"ל.
  • רכוש יקר במיוחד: אם ברשותכם רכוש יקר במיוחד שאתם רוצים להגן עליו – מחשב/ טאבלט, טלפון חכם, - מומלץ לשקול לרכוש הרחבה ביטוחית עבור כיסוי המטען.
  • ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור כיסוי לדמי השתתפות עצמית שהמבוטח נדרש לשלם בגין רכב/קראוון שנשכרו בחו"ל עקב אירוע/תאונה/גניבה של כלי הרכב.

    לסיכום, לפני שאתם רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל, חשוב שתבררו לעומק מה בדיוק כוללת הפוליסה ולוודא שהיא עונה במדויק על מצבכם האישי והרפואי, וכן שהיא מותאמת לאופי הנסיעה וליעד אליו אתם טסים. כמו כן, ולא פחות חשוב, כל מבוטחי ביטוח נסיעות לחו"ל מגדל זכאים ליהנות מאפליקציית מגדל PAY המאפשרת הגשת תביעות להוצאות רפואיות וקבלת החזר תשלום מיידי במקרה של איחור בקבלת הכבודה, איתור מהיר של רופאים בחו"ל והתייעצות רפואית אונליין. בנוסף, לרשות המבוטחים עומד מוקד סיוע לשוהים בחו"ל (IMA) הפעיל 24 ש'.
     

המידע האמור הוא מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד ובכל מקרה של סתירה בין עלון זה לבינם, יגברו תנאי הפוליסה. לחברה הזכות לעדכן את התעריפים המופיעים בעלון לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכל עת. האמור בעלון זה אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.