דלג לתוכן
מדריך מגדל לשירותך - שירותים עצמיים
מדריך מגדל לשירותך שירותים עצמיים

עדכון אמצעי תשלום להוראות קבע

מעוניין לעדכן את אמצעי התשלום במגדל להוראת קבע? מדריך מגדל לשירותך

מה עלי לעשות כדי לעדכן כרטיס אשראי?

  • להיכנס ל"מגדל שלי" ועדכן אמצעי תשלום אונליין. לעדכון אמצעי תשלום >
  • לחלופין, באפשרותך לעדכן כתובת גם במייל או בפקס באמצעות טופס. לטופס בקשה לעדכון אמצעי תשלום >
    בנושא ביטוחי פרט, מנהלים, ביטוחי חיים ובריאות: פקס: 03-9201020
    בנושא קרנות פנסיה, מגדל מקפת ויוזמה: פקס: 03-9201030
    בנושא קרנות השתלמות, קה"ל-פלטינום וקופות גמל: פקס: 03-9201040
    מייל: mokedpe@migdal.co.il
    או לכתובת הדואר: רח' היצירה 2, קרית אריה, פתח תקוה, מיקוד: 4951228, ת.ד. 3063 


תוכל גם לפנות אל סוכן הביטוח שלך או להתקשר למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 03-9201010.

חשוב לדעת

  • חשוב לציין את מספר הפוליסה או התוכנית עבורם אתה מבקש לשנות את אמצעי התשלום. מספר הפוליסה מופיע בדוח השנתי שלך, בחלק העליון של העמוד הראשון.
  • טופס לעדכון  הוראת קבע למוצרי ביטוח חיים, ביטוח בריאות, קרנות השתלמות וקופות גמל. הינו טופס מס' 5 וטופס לעדכון קרן פנסיה >
  • אם יש לך קרן פנסיה, תוכל לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 03-9201010 שלוחה 8 לקבלת הטופס המתאים. 
  • אם יש לך ביטוח מנהלים/קרן השתלמות או קופת גמל מטעם המעסיק - עדכון זה אינו רלוונטי עבורך כי המעסיק משלם את התשלומים.
  • אם הגורם המשלם עבור התוכנית אינו בעל קרבה ראשונה אליך, עליו לחתום על טופס זיקה ולצרף לטופס הוראת הקבע.
  • במידה וישנם חודשים בהם לא שילמת לתוכנית שברשותך, עליך להסדיר את התשלום גם עבורם.

חשוב שתציין במכתב הבקשה כיצד תרצה להסדיר את התשלום: 

  • תשלום אחד עבור כל החיובים שלא שולמו, כולל התשלום לחודש זה.
  • תשלומים לפי מספר החודשים: בכל חודש חיוב אחד + תשלום שוטף אחד, עד לתשלום כל החיובים. (לדוגמה, אם לא שילמת במשך ארבעה חודשים, אזי במשך ארבעת החודשים הקרובים תחויב בכל חודש בעבור שני חיובים - החיוב של אותו חודש + חיוב מחודשים קודמים).
  • תשלומים לפי בחירה: בכל חודש מס' חיובים + תשלום שוטף אחד עד לתשלום כל החיובים. (לדוגמה, אם לא שילמת במשך ארבעה חודשים, תוכל לבחור לשלם בחודשיים הקרובים תשלום אחד שוטף + 2 חיובים מחודשים קודמים). 

לתשומת ליבך, אם לא תציין באיזה אופן עלינו לגבות את התשלום עבור החיובים שלא שולמו, נגבה עבור כל החיובים שלא שולמו + התשלום השוטף. במידת הצורך, סוכן הביטוח שלך או נציג מגדל יצור עמך קשר.