דלג לתוכן
שירות לקוחות ותמיכה
שירות לקוחות ותמיכה
כניסה למגדל שלי

פניות הציבור

בשירות לקוחות מגדל* וכלל הציבור בישראל

היחידה לפניות הציבור, עומדת לשירותך, ככל שאינך מרוצה מהמענה או השירות שקיבלת במסגרת יחידות השירות הקיימות בחברה.

אנו מחויבים לפעול בהוגנות ובמקצועיות ולטפל בלקוחות הפונים אלינו בכבוד ובאכפתיות ובמקביל,

לחפש את ההזדמנות ללמוד ולהשתפר בשירות בעתיד.

פנייתך תיבדק על ידנו מול הגורמים המקצועיים הרלוונטיים, תוך שאיפה למצות את הבירור ולהשיבך בהקדם ותוך לא יותר מאשר **30 יום.

במידה ויידרש זמן נוסף וחריג לצורך הבירור, אנו נעדכן אותך על כך.

ניתן לפנות אלינו בדרכים הבאות:

דוא"ל: pniyot@migdal.co.il

טלפון: 076-8868186 (שעות פעילות א'-ה', 9:00-13:00)

פקס: 03-5637882

כתובת למשלוח דואר: ת.ד. 3063 קרית אריה פתח תקווה, מיקוד 4951106.

לשירותך תמיד,
בת-שבע לוין
סמנכ"ל - ממונה על פניות הציבור ואזרחים ותיקים.

 

* מגדל חברה לביטוח בע"מ/מגדל מקפת קרנות פנסיה וקופות גמל בע"מ/יוזמה-קרן פנסיה לעצמאים בע"מ

**אזרחיות ואזרחים ותיקים, פנייתכם תענה עד 21 ימים לכל היותר – למידע נוסף >
במידה והנכם בעלי מוגבלות כלשהי, ציינו זאת בטופס הפנייה ונענה לפנייתכם עד 14 ימים לכל היותר.

בפניות שאינן תלונות ניתן לפנות למוקדי השירות או בטופס "צור קשר" 

כללי הליך יישוב תביעות ותלונות ציבור - ע"פ המפקח על הביטוח >