דלג לתוכן
שירות לקוחות ותמיכה
שירות לקוחות ותמיכה כניסה למגדל שלי

נציב תלונות הציבור

בשירות לקוחות מגדל* וכלל הציבור בישראל

היחידה לפניות הציבור

היחידה לפניות הציבור, פועלת לסייע ללקוחות החברה* אשר לא הצליחו לקבל מענה הולם לפנייתם במסגרת יחידות השירות הקיימות בהחברה.
אנו מחויבים לפעול בהוגנות ובמקצועיות ולטפל בלקוחות הפונים אלינו בכבוד ובאכפתיות ובמקביל, לחפש את ההזדמנות ללמוד ולהשתפר בשירות בעתיד.

פנייתך תיבדק על ידנו מול הגורמים המקצועיים הרלוונטיים, תוך שאיפה למצות את הבירור ולהשיבך בהקדם ותוך לא יותר מאשר 30 יום. במידה ויידרש זמן נוסף וחריג לצורך הבירור, אנו נעדכן אותך על כך.

ניתן לפנות אלינו ב:
טלפון: 076-8868186 (שעות פעילות א'-ה', 9:00-15:00)
פקס: 03-5637882

דוא"לpniyot@migdal.co.il
כתובת למשלוח דואר: ת.ד. 3063 קרית אריה פתח תקווה, מיקוד 4951106

לשירותך תמיד,
בת-שבע לוין
סמנכ"ל - ממונה על פניות הציבור


* מגדל חברה לביטוח בע"מ/מגדל מקפת קרנות פנסיה וקופות גמל בע"מ/יוזמה-קרן פנסיה לעצמאים בע"מ

בפניות שאינן תלונות ניתן לפנות למוקדי השירות או בטופס "צור קשר" 

כללי הליך יישוב תביעות ותלונות ציבור - ע"פ המפקח על הביטוח >