דלג לתוכן
תביעות ביטוח בריאות
תביעות ביטוח בריאות להגשת תביעה אונליין

הגשת תביעה לאישור או תיאום ניתוח עתידי

1. מה עלייך לעשות?

יש למלא טופס זה אם יש לך פוליסה המכסה: ניתוח או טיפול מחליף ניתוח המבוצע בישראל התייעצות עם רופא מומחה בשל ניתוח או טיפול מחליף ניתוח בכפוף לתנאי הפוליסה.

באפשרותך למלא את הטופס באופן ידני: תביעה לאישור או תיאום ניתוח עתידי >

2. מסמכים שיש לצרף

א. טופס תביעה מלא: תביעה לאישור או תיאום ניתוח עתידי >
בטופס שלושה חלקים:
חלק א' - נועד למילוי בידי המבוטח.
חלק ב' - למילוי בידי הרופא המטפל.
חלק ג' - נועד למילוי על ידי הרופא שעתיד לבצע את הניתוח.
אם המבוטח קטין, ימלא את הטופס אחד מהוריו, אך יחתמו שני ההורים.
אנא קח עמך את הטופס הזה בכל פנייה לרופא המטפל או המקצועי ובקש מהם למלא את החלק המתאים במלואו.

ב. מסמכים רפואיים הכוללים תולדות מחלה, סיכומי חדר מיון או בית חולים אם קיימים וכל מסמך רפואי הקשור לתביעה.

ג. טופס "ויתור על סודיות רפואית וכללית" חתום, כולל סעיף "עד לחתימה" (עד לחתימה יכול להיות - עו"ד/רופא/אחות/עובד סוציאלי/פסיכולוג/סוכן הביטוח בצירוף חותמת הסוכן ולא חותמת סוכנות הביטוח או תצלום רישיון סוכן תקף).

*עד לחתימה נדרש על פי חוזר משרד הבריאות 15/2003 מתאריך 9.3.2003.

 את המסמכים ניתן לשלוח אלינו באחת מהדרכים הבאות:
בדואר:
 עבור מגדל חברה לביטוח בע"מ, לידי תחום תביעות בריאות ת.ד. 3063 קרית אריה פתח-תקוה, מיקוד 4951106.

בפקס: 03-5637749 או דוא"ל healthclaim@migdal.co.il

יש להעביר את המסמכים בצירוף פרטים מזהים כגון: מס' תביעה, מס' פוליסה, מס' זהות, שם מלא ותאריך אירוע.

3. מה יקרה בהמשך ...

א. לאחר קבלת טופס התביעה והמסמכים הרלוונטים תיבחן זכאותך לכיסוי הביטוחי בכפוף לתנאי הפוליסה.
במידה וידרשו מסמכים נוספים תישלח לך הודעה בכתב.

ב. עם קבלת המסמכים הנדרשים לטיפול בתביעתך ניצור עמך קשר בהקדם.

4. מידע נוסף לשירותך

לבירורים אודות סטטוס הטיפול בתביעה ניתן להיכנס ל "מגדל שלי".
באפשרותך להשלים מסמכים חסרים באמצעות שליחת  SMS עם המילה "תביעות" לטלפון נייד שמספרו 055-7000113.
למידע נוסף ניתן לפנות למוקד התביעות בטלפון 03-9201010 בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.

מוקד תביעות