דלג לתוכן
ביטוח דירה

ביטוח דירה ותכולה: שומר לכם על הבית

הבית הוא המקום הבטוח והחם, המהווה עבורנו בסיס יציב ומוגן לצאת ממנו ולחזור אליו בסוף כל יום. ברוב מכריע של המקרים, דירה היא גם הנכס היקר ביותר שנרכוש במהלך חיינו, ולכן שמירה על הבית היא חיונית וחשובה מאוד, במיוחד, שלמרבה הצער, כמעט מדי יום יכול להיגרם לדירה נזק כלשהו, שעלול להשאיר אתכם ללא קורת גג כמו שריפה שפרצה מקצר חשמלי וכילתה את הבית ואת כל הרכוש היקר שהיה בו, רעידת אדמה חזקה שתגרום נזק כזה שלא תוכלו להתגורר בבית זמן רב, נזקי פריצה או גניבה, שיטפונות ונזקי טבע, נזקי צנרת, נזקים למכשירי החשמל, אובדן תכשיטים וכו'.

כך, ביטוח דירה ותכולה יעניק לכם שקט נפשי ויחסוך לכם הרבה כאבי ראש וכסף.

מה כולל ביטוח דירה?

ביטוח דירה מורכב משני ביטוחים שונים - ביטוח מבנה וביטוח תכולה - כאשר ניתן לרכוש כל חלק ביטוחי שכזה בנפרד, או את שניהם יחדיו. כך, במקרה של דירה שכורה, יכול המשכיר לרכוש ביטוח למבנה הדירה שלו, ואילו השוכר ידאג רק לכיסוי התכולה השייכת לו, ללא רכישת ביטוח מבנה.

  •   ביטוח מבנה - ביטוח מבנה מבטיח לכם כיסוי מקיף עבור שורה ארוכה של נזקים שעלולים להתרחש למבנה הבית, כמו גם מספק כיסוי של עלויות התיקון של הנזק - נזקי אש, מים, רעידות אדמה, נזקי טבע, סערות וסופות, נזקים למבנה שנגרמו בזדון או במהלך פריצה ושפגעו בקירות, במרפסות, בצנרת ובכל מה שצמוד למבנה הבית.
  •  ביטוח תכולה - מספק כיסוי לרכוש הנמצא בתוך המבנה, כאשר ניתן לרוכשו בנפרד על ידי שוכרים שהמבנה אינו ברשותם, אך תכולת הבית בבעלותם. ביטוח תכולה לדירה מעניק פיצוי כספי במקרה של נזק או גניבה של חפצים שונים מהבית (רהיטים, בגדים, מכשירי חשמל ועוד), אולם מכיוון שכל אדם מחזיק בביתו כמות רכוש שונה בשווי שונה, מומלץ לבדוק את הכיסוי הניתן על ידי הביטוח, ובמקרה הצורך לרכוש הרחבות ביטוח תכולה עבור מכשירים אלקטרוניים ופריטים ייחודיים ויקרי ערך.

בנוסף, כיסוי למבנה הדירה ולתכולה כולל ביטוח אחריות צד שלישי לכיסוי אחריותו של המבוטח ובני משפחתו כלפי צד שלישי, ביטוח אחריות כלפי עובדי משק הבית, טיפול בנזקי מים באמצעות שרברב פרטי או שרברב שבהסדר, כיסוי כל הסיכונים עבור ביטוח המבנה וכל תכולת הדירה עד לסכום 25,000 ש"ח, כיסוי כל הסיכונים לתכשיטים ודברי ערך עד 20% משווי תכולת הדירה. בנוסף, מכיל ביטוח דירה גם כיסוי לערך קרקע במקרה של נזק כללי שבעקבותיו לא ניתן לשקם את המבנה.


המידע האמור הוא מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות.
התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד ובכל מקרה של סתירה בין עלון זה לבינם, יגברו תנאי הפוליסה. לחברה הזכות לעדכן את
התעריפים המופיעים בעלון לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכל עת. האמור בעלון זה אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

 

אני רוצה להצטרף

ביטוח דירה
נדרש למלא את כל שדות הטופס
אני רוצה להצטרף