דלג לתוכן
ביטוח בריאות

ביטוח הבריאות של מגדל - מהחזקים, הוותיקים והיציבים בישראל

כשאתם רוצים להיות בטוחים שהבריאות שלכם בידיים הטובות ביותר - אין ספק שתרצו ביטוח אמין, חדשני ומתקדם שיספק לכם וליקירים שלכם את השירותים הרפואיים האיכותיים, והמקיפים ביותר שיש.
ביטוח בריאות מגדל הוא אחד מביטוחי הבריאות החזקים, הוותיקים והיציבים ביותר בישראל, שחרט על דגלו, כמטרה עליונה, להבטיח לכם שבכל מצב בו תתגלה אצלכם מחלה או שתיקלעו למצב חירום רפואי כלשהו - תוכלו לקבל את הטיפול הטוב והמקיף ביותר בצורה מהירה ויעילה, כך שכל מה שתצטרכו להתמקד בו הוא להחלים, ולחזור במהרה לבריאות איתנה.

מה הופך את ביטוח בריאות מגדל למוביל בישראל?
פוליסות ביטוח הבריאות של מגדל מציעות עולם רפואי חדשני ומעודכן, מתוך שאיפה לספק למבוטחים לא רק את הטיפול הרפואי המקצועי ביותר, אלא גם ליצור עבורו סביבה טיפולית תומכת ונוחה עם תורים מהירים, פענוחי בדיקות בזמן קצר וסל תרופות הרחב בישראל.

  • טיפולים מתקדמים בארץ ובחו"ל: ביטוח בריאות מגדל כולל כיסוי מלא לניתוחים בארץ ובחו"ל, השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל, חוות דעת שנייה, ליווי רפואי אישי, טיפולים מאריכי חיים, השתלות בארץ ובחו"ל, פיצוי כספי בעת גילוי מחלה קשה.
  • תור למומחה תוך 3 ימים: מבוטחי ביטוח בריאות מגדל זכאים לקבל תור מהיר לרופא מומחה בכל תחום רפואי בתוך 3 ימי עסקים בלבד, וזאת מתוך מטרה להקל על החולה לקבל את הטיפול והאיבחון הטובים, המהירים והיעילים ביותר עבורו.
  • תור לבדיקות אבחנתיות תוך יומיים: אם אתם נשלחים לבדיקות אבחנתיות, כמו MRI ו-CT, לא פעם תיאלצו לחכות לתור זמן רב מאוד. ביטוח בריאות מגדל מאפשר לכם לקבל תור בתוך יומיים בלבד, גם עבור בדיקות אבחנתיות מסוג: אולטרסאונד , CT , MRI , קולונוסקופיה וירטואלית, ממוגרפיה וצנתור וירטואלי , כשהפיענוח הרפואי ייעשה בתוך יומיים נוספים בלבד.
  • נבחרת רחבה של מנתחים מובילים: ביטוח בריאות מגדל מקל עליכם בכל תהליכי הניתוח ומציע לכם לבחור את המנתח המתאים ביותר למצבכם מתוך כ-1,200 מנתחים מהמובילים בישראל, הנמצאים בפריסה ארצית רחבה ביותר.
  • סל התרופות הרחב ביותר ללא השתתפות עצמית: ביטוח בריאות מגדל מאפשר לכל חולה לקבל את הטיפול הרפואי המתאים לו ביותר, בזכות סל התרופות הרחב ביותר בישראל, הכולל כיסוי לתרופות שאינן כלולות בסל הבריאות הממלכתי, תרופות בהתאמה אישית ותרופות למחלות נדירות, ללא כל השתתפות עצמית.
  • פורום רופאים מומחים: ביטוח בריאות מגדל מציע לכם שירות קונסיליום יוקרתי המורכב מפורום רופאים מובילים, שיבחנו את המצב הרפואי שלכם לעומק, ויספקו את הפתרונות המיטביים להחלמה מהירה.

 

המידע האמור הוא מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד ובכל מקרה של סתירה בין כתבה זו לבינם, יגברו תנאי הפוליסה. לחברה הזכות לעדכן את התעריפים המופיעים בכתבה לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכל עת. האמור בכתבה זו אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם. 

אני רוצה להצטרף

ביטוחי בריאות
נדרש למלא את כל שדות הטופס
  • יש לך כבר ביטוח בריאות פרטי?
אני רוצה להצטרף