דלג לתוכן

9 חודשים של אושר וביטחון: מה כולל סל ההריון המורחב של מגדל?

הריון... רק למשמע המילה הזו עולה על הפנים של רובנו חיוך רחב, מלאה ציפייה, התרגשות ואושר בעיניים. התחלה של חיים חדשים, התרגשות לקראת הרחבת המשפחה, תוספת מבורכת של עוד נשמה יקרה שתצטרף בקרוב לעולם...
לאושר ולשמחה העצומים המציפים את האישה ואת בני משפחתה עם גילוי ההריון, נלווים לא פעם גם "סידורים" רבים – ארגון החדר לרך הנולד, רכישת חפצים ובגדים מתאימים עבורו, הקפדה יתרה על תזונה בריאה לאם ההרה, הכנה בני המשפחה והאחים האחרים לבוא הצאצא החדש, באיזה בית חולים ללדת, ועוד ועוד..
לצד אלו, תשעת החודשים המרגשים הללו מלווים גם בלא מעט חששות מובנים – האם ההריון תקין, האם העובר מתפתח כראוי ונמצא בממדים התקינים התואמים את שבוע ההריון... לכן, לא מפתיע שהאיחול העיקרי ליולדת לעתיד הוא "הריון משעמם", דהיינו כזה שיעבור חלק, בלי בעיות מיותרות וסיבוכים לא נעימים.
ב-ד-י-ו-ק לשם כך מציע ביטוח בריאות מגדל לכל מבוטחת שמתכנתת להרחיב את המשפחה את סל ההריון המורחב והמקיף ביותר שאפשר לבקש, כך שכל תשעת החודשים יהיו באמת משעממים ונטולי דאגות, וכל הבדיקות הדרושות יבוצעו בזמן המתאים ביותר ויולידו בהמשך תינוק בריא וחמוד :).

מה נכלל בסל ההריון המורחב של ביטוח בריאות מגדל?

כמי שנחשב כיום לאחד מביטוחי הבריאות הפרטיים הרחבים והמתקדמים ביותר בארץ - ביטוח בריאות מגדל מספק כיסוי ביטוחי רחב היקף עבור שורה ארוכה של מקרים רפואיים או מצבי חירום רפואיים. במצבים אלו, ביטוח בריאות מגדל יספק מגוון שירותים רפואיים מקצועיים ומתקדמים, בהם הזמנת תור מהיר לבדיקות חיוניות, אבחון ופענוח בדיקות בתוך 3 ימי עסקים, סל התרופות הרחב ביותר בישראל ללא תשלום השתתפות עצמית, בחירת רופא מנתח מתוך נבחרת מנתחים מובילים בתחומם, חוות דעת שנייה, ועוד.

במסגרת ביטוח הבריאות, נהנית האישה ההרה מסל הריון מורחב ומקיף, הכולל מגוון בדיקות במהלך ההריון ומגוון שירותים נלווים לאחר הלידה:

• כיסוי לכל בדיקה אבחנתית ובדיקת הריון המומלצת על ידי הרופא שעלותה מעל 250 ₪
• החזר הוצאות עבור בדיקות גנטיות (250 ₪ לכל בדיקה עד תקרה מסוימת)
• החזר הוצאות עבור איסוף ושימור דם טבורי (החזר כספי בגובה 700 ₪ לכל הריון)
• החזר הוצאות עבור קורס הכנה ללידה (החזר כספי בגובה 280 ₪ לכל הריון)
• החזר הוצאות עבור מלונית / בית החלמה לאחר לידה (החזר כספי בגובה 200 ₪ ליום עד 7 ימים בסה"כ)
• החזר הוצאות עבור יועצת הנקה (עד 12 התייעצויות בשנה)
בדיקות אבחון הפרעות קשב וריכוז ו/או לקויות למידה לילדים עד גיל 20

אני רוצה להצטרף

ביטוחי בריאות
נדרש למלא את כל שדות הטופס
אני רוצה להצטרף