דלג לתוכן

זקוקים לפיזיותרפיסט? מגדל מעניקה לכם 12 טיפולים בשנה

בחיים יש לא מעט מצבים בהם בני אדם זקוקים לטיפולי פיזיותרפיה. זה יכול לקרות בכל גיל ועל רקע מצב רפואי או בריאותי משתנה – אולם אם רופא מומחה קבע כי פיזיותרפיה עשויה להיטיב עם האדם ולשפר את איכות חייו - הוא בהחלט ימליץ לו על כך.

כיום, במסגרת ביטוח בריאות מגדל שנחשב לאחד מביטוחי הבריאות הפרטיים הרחבים והמתקדמים ביותר בישראל, מבוטח הזקוק לטיפולי פיזיותרפיה זכאי לקבל מטעם הביטוח 12 טיפולים בכל שנה, כמובן תחת התוויה רפואית של הרופא המטפל.

מה כוללים טיפולי הפיזיותרפיה במסגרת ביטוח בריאות מגדל?

חשוב לדעת כי פיזיותרפיה היא שיטה טיפולית יעילה ומוכחת המסייעת במגוון מצבים בריאותיים שונים. טיפולי הפיזיותרפיה עוסקים באבחון, בטיפול ומניעת בעיות הפוגעות בתפקוד היומיומי ובמערכות התנועה בגוף, כמו גם בשיקום מערכות השרירים ומערכות הגוף השונות עד לחזרה לתפקוד מלא לאחר ניתוח, פציעה, מחלה או פגיעה גופנית:
» טיפול בכאבי גב, צוואר, ברכים וירכיים
» טיפול בחולשה גופנית
» פגיעות ספורט
» שיקום אורתופדי
» שיקום נוירולוגי
» שיקום רצפת האגן
» טיפול בבעיות שיווי משקל
» טיפול בעיות פה ולסת
» שיקום תפקוד מערכת הנשימה
» שיקום גריאטרי לבני הגיל השלישי
טיפולי הפיזיותרפיה מסייעים לאדם לחוש טוב יותר, לשפר את התנועה ולחזק את השרירים, ולשפר את הניידות, ההליכה והתפקוד המוטורי. הפרוצדורה היא שכאשר האורתופד המטפל יפנה את המבוטח לטיפולי פיזיותרפיה בשל תלונתו על כאבי גב, צוואר, ברכים או ירכיים, או מכל סיבה רפואית אחרת, לרבות התלבטות לגבי ניתוח – הרי שהמבוטח יזכה ל-12 טיפולים בשנה הנכללים במסגרת פוליסת ביטוח בריאות מגדל, כאשר אצל מטפל שבהסכם ייגבו דמי השתתפות עצמית בסך 45 ₪ לכל טיפול, ואצל מטפל שלא בהסכם – 20% מעלות הטיפול ולא יותר מ-120 ₪ לכל אחד מהם.

לצד אלו, ביטוח בריאות מגדל מספק כיסוי ביטוחי רחב היקף בכל מקרה שבו חלילה תיקלעו למצב חירום רפואי או תחלו במחלה קשה. במצבים כאלו, ביטוח הבריאות מגדל יעמיד לרשותכם את השירותים הרפואיים האיכותיים והמקצועיים ביותר, תורים מהירים במיוחד לבדיקות חיוניות, אבחון ופענוח בדיקות בזמן קצר וסל התרופות הרחב בישראל ללא תשלום השתתפות עצמית.

אני רוצה להצטרף

ביטוחי בריאות
נדרש למלא את כל שדות הטופס
אני רוצה להצטרף