דלג לתוכן
ביטוח בריאות

טיפים למצטרפים חדשים לביטוח בריאות במגדל

הצטרפתם אל ביטוח בריאות מגדל? קודם כל ברכות, אין ספק שפרגנתם לעצמכם את אחד מביטוחי הבריאות הפרטי המקיפים והאיכותיים ביותר שקיימים כיום בשוק, שיספק לכם מענה מלא ברגעים שבהם הכי תזקקו לייעוץ, לטיפול ולליווי הרפואי הטובים ביותר שיש.
המצטרפים החדשים לפוליסת ביטוח הבריאות של מגדל, כמו גם המבוטחים הוותיקים, ייהנו מעולם רפואי מתקדם ביותר, המותאם אישית לצרכים שלכם וכולל מגוון עצום של כיסויים לטיפולים ולמצבי חירום רפואיים שונים: ניתוחים בארץ ובחו"ל, סל התרופות הרחב בישראל, השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל, חוות דעת שניה וליווי רפואי אישי, שירותי תור מהיר בתוך 3 ימים, בדיקות אבחנתיות בתוך יומיים ופיצוי כספי הולם בעת גילוי מחלה קשה.

אז למה טוב שהצטרפתם לביטוח בריאות מגדל?
ביטוח בריאות מגדל שם לעצמו כמטרת-על להבטיח לכם שתקבלו את הטיפול הטוב, המהיר והיעיל ביותר במקרה של גילוי מחלה או מצב חירום רפואי - דבר שיקל עליכם משמעותית להתמודד עם ההחלמה והשיקום, ולא להתעסק בהוצאות כספיות גבוהות ובלתי צפויות. ביטוח בריאות פרטי מגדל מותאם אישית ובאופן המדויק ביותר למצבכם האישי והרפואי, וכולל מגוון רחב של כיסויים לטיפולים שונים ומצבי חירום רפואיים שיקנו לכם ראש שקט לאורך כל זמן המחלה ותקופת השיקום.

  • פיצוי כספי בעת גילוי מחלה קשה, ניתוחים בארץ ובחו"ל, השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל, חוות דעת שנייה וליווי רפואי אישי.
  • תור לרופא מומחה תוך 3 ימים בלבד: ביטוח בריאות מגדל מקנה לכם תור מהיר לרופא מומחה בכל תחום רפואי בתוך 3 ימי עסקים בלבד. מתוך הבנה שכאשר זקוקים לרופא מומחה בדחיפות - אסור לבזבז זמן יקר וככל שהתור יהיה מהיר יותר - האבחון יהיה מהיר יותר וכך גם הטיפול הרפואי המיטבי.
  • תור לבדיקות אבחנתיות בתוך יומיים: בדיקות כמו MRI ו-CT מספקות מידע רפואי חשוב על מצב החולה ועל דרך הטיפול בו. הבדיקות נערכות באמצעות מכשור יקר מאוד שלא תמיד זמין, ולכן לא פעם סובלים מטופלים מהמתנה ממושכת לתור. ביטוח בריאות פרטי מגדל יבטיח לכם תור לבדיקות אבחנתיות בתוך 2 ימי עסקים בלבד, כשהפיענוח ע"י רופא ייעשה בתוך יומיים נוספים.
  • נבחרת המנתחים הרחבה ביותר בארץ: כשיש צורך בניתוח, למהירות יש חשיבות רבה, ובוודאי גם ליכולת שלכם לבחור את המנתח הטוב ביותר עבורכם. מבוטחי ביטוח בריאות מגדל יכולים לבחור מתוך רשימה של כ- 1,200 מנתחים מהבכירים בישראל, הנמצאים בפריסה ארצית רחבה.
  • סל התרופות הרחב ביותר והיחיד ללא השתתפות עצמית: לא פעם טיפול בבעיה רפואית ממנה אתם סובלים דורש תרופה מיוחדת ויקרה שלא כלולה בסל התרופות. כדי לאפשר לכל מבוטח לקבל את הטיפול התרופתי המתאים ביותר למצבו, ללא קשר לעלות הגבוהה של התרופה - מציע ביטוח בריאות מגדל את סל התרופות הרחב ביותר בארץ הכולל כיסוי עבור תרופות שלא כלולות בסל הבריאות וכן תרופות בהתאמה אישית ותרופות למחלות נדירות, וכל זאת ללא כל צורך בתשלום השתתפות עצמית.
  • שירות קונסיליום: בטיפול במצבי מחלה מורכבים או בבעיה רפואית ממושכת, יש לעיתים כמה דרכי טיפול מומלצים. מבוטחי ביטוח בריאות מגדל יכולים להיעזר בשירות קונסיליום יוקרתי - פורום רופאים מהמובילים בארץ שיחקרו את המקרה הרפואי לעומק, יבחנו את כל שיטות הטיפול הרצויות, וימצאו עבורכם את הפתרון הרפואי המיטבי.

 

המידע האמור הוא מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד ובכל מקרה של סתירה בין כתבה זו לבינם, יגברו תנאי הפוליסה. לחברה הזכות לעדכן את התעריפים המופיעים בכתבה לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכל עת. האמור בכתבה זו אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם. 

אני רוצה להצטרף

ביטוחי בריאות
נדרש למלא את כל שדות הטופס
  • יש לך כבר ביטוח בריאות פרטי?
אני רוצה להצטרף