
מערכת שולחן העבודה, הפועלת בטכנולוגיות אינטרנט (WEB) מתקדמות, היא כלי מרכזי עבור הסוכן לתמיכה במכירות ללקוחות קיימים וניהול תיק הלקוחות.
מערכת שולחן עבודה מיועדת לסוכנים הפעילים במגדל הן בתחום ביטוח החיים והן בתחום ביטוח כללי ותומכת בפעילות הסוכנים במספר תחומים מרכזיים:
1. קבלת דוחות עדכניים - מערכת הפצת דוחות - תפריט דו"חות בשולחן עבודה, מציג דו"חות השייכים למערכות תפעוליות שונות תוך שימוש ביכולות מתקדמות של חיפוש רשומות, חיתוך ע"י פרמטרים שונים, הורדה לאקסל וכדומה. לדוגמא: דו"חות בנושאי תפוקה ועמלות, דו"ח פירוט פדיונות ששולמו, דו"ח סטאטוס ניודים, יתרות גמל השתלמות, יפוי כוח ועוד. הדו"ח מהווה כלי עבודה אותו ניתן להוריד לאקסל.
למידע נוסף לחץ כאן >
2. קבלת מידע אישי ללקוח - שולחן עבודה מאפשר גישה ידידותית יותר למידעים על הלקוח, כרטיס הלקוח זהה לזה המוצג במערכת "מידע אישי" באינטרנט. למידע נוסף לחץ כאן >
3. קידום המכירות בקרב לקוחות קיימים - המערכת מאפשרת לסוכן לאתר את פוטנציאל המכירה והגדלת נתח תיק של מוצרים ספציפיים בקרב לקוחותיו. למידע נוסף לחץ כאן >
4. קבלת נתונים שירותיים - קבלת נתוני שירות תפעול וגבייה- שולחן העבודה מאפשר גישה זמינה למידע בתחומי השירות והתפעול: תורי עבודה, השלמת מסמכים חסרים, צפייה במסמכים סרוקים, פיגורים ופנדינג ועוד. למידע נוסף לחץ כאן >
איתור הזדמנויות למכירה נוספת ללקוחות קיימים:
מרכז עבורך למקום אחד את כל המידע שנשלח ממגדל, ובכך מאפשר לך בקרה ומעקב על תהליכי עבודה שהטיפול בהם הסתיים או שעדיין נמצאים בתהליך עבודה:
מאגר מידע עדכני בקשת רחבה של נושאים מקצועיים:
מאגר זמין לשליפת טפסים ומסמכים בנושאים שונים:
מערכת שולחן עבודה מיועדת לסוכני מגדל. לאחר הצטרפותך כסוכן פעיל במגדל, נשמח להציע לך את שירותי שולחן העבודה.
לצורך חיבור ראשוני יש לפנות למרכז לשירות טכנולוגי של מגדל בטלפון:
1-800-22-4001