דלג לתוכן
עולם הסוכנים של מגדל
עולם הסוכנים של מגדל

שולחן עבודה לסוכנים

כלי ייחודי מסוגו בענף הביטוח והפנסיה

מערכת שולחן העבודה, הפועלת בטכנולוגיות אינטרנט (WEB) מתקדמות, היא כלי מרכזי עבור הסוכן לתמיכה במכירות ללקוחות קיימים וניהול תיק הלקוחות.

מערכת שולחן עבודה מיועדת לסוכנים הפעילים במגדל הן בתחום ביטוח החיים והן בתחום ביטוח כללי ותומכת בפעילות הסוכנים במספר תחומים מרכזיים:

1. קבלת דוחות עדכניים - מערכת הפצת דוחות - תפריט דו"חות בשולחן עבודה, מציג דו"חות השייכים למערכות תפעוליות שונות תוך שימוש ביכולות מתקדמות של חיפוש רשומות, חיתוך ע"י פרמטרים שונים, הורדה לאקסל וכדומה. לדוגמא: דו"חות בנושאי תפוקה ועמלות, דו"ח פירוט פדיונות ששולמו, דו"ח סטאטוס ניודים, יתרות גמל השתלמות, יפוי כוח ועוד. הדו"ח מהווה כלי עבודה אותו ניתן להוריד לאקסל.
למידע נוסף לחץ כאן >

2. קבלת מידע אישי ללקוח - שולחן עבודה מאפשר גישה ידידותית יותר למידעים על הלקוח, כרטיס הלקוח זהה לזה המוצג במערכת "מידע אישי" באינטרנט. למידע נוסף לחץ כאן >

3. קידום המכירות בקרב לקוחות קיימים - המערכת מאפשרת לסוכן לאתר את פוטנציאל המכירה והגדלת נתח תיק של מוצרים ספציפיים בקרב לקוחותיו. למידע נוסף לחץ כאן >

4. קבלת נתונים שירותיים - קבלת נתוני שירות תפעול וגבייה- שולחן העבודה מאפשר גישה זמינה למידע בתחומי השירות והתפעול: תורי עבודה, השלמת מסמכים חסרים, צפייה במסמכים סרוקים, פיגורים ופנדינג ועוד. למידע נוסף לחץ כאן >

יישומים מרכזיים בשולחן העבודה לסוכן

איתור הזדמנויות למכירה נוספת ללקוחות קיימים:

  • ברמת המבוטח הבודד - "הלקוחות שלי" ו-"הזדמנויות מכירה" יישומים המשמשים כאלפון לקוחות משודרג המאפשר לסוכן לבצע מכירה ממוקדת ללקוחותיו.
  • ברמת המפעל - "המפעלים שלי" יישום חדשני במערכת המאפשר לאתר הזדמנויות מכירה ברמת מפעל.
  • ברמת תיק הסוכן - "החיתוכים שלי" מאפשר איתור רשימת לקוחות באמצעות חיתוכים מותאמים אישית-לצרכי הסוכן."מ.פ.ת הדרך- מיפוי פוטנציאל תיק" ו-"תמהיל תיק לפי מוצר"- יישומים יחודיים לקידום מכירות המאפשרים בלחיצת כפתור לקבל מידע עבור לקוחות הסוכן ולראות למי קיים/לא קיים מוצר כזה או אחר, לנתח, לתכנן ולנהל את המכירות ללקוח בצורה היעילה והרווחית ביותר.

מערכת דוחות

  • קבלת דוחות עדכניים במקביל להפקתם בכל תחומי העיסוק.
  • אפשרות לעבד את נתוני הדוחות באמצעות הורדה ל- excell וביצוע חיתוכים, מיונים, סינונים וכד'.
  • שמירת הדוחות במערכת ללא צורך באכסון פיזי של דוחות נייר.

מרכז ההודעות

מרכז עבורך למקום אחד את כל המידע שנשלח ממגדל, ובכך מאפשר לך בקרה ומעקב על תהליכי עבודה שהטיפול בהם הסתיים או שעדיין נמצאים בתהליך עבודה:

  • הפקות
  • הלוואות
  • תהליכים פתוחים במגדל
  • ימי הולדת
  • מסמכים שהוזמנו

מנהלת ידע

מאגר מידע עדכני בקשת רחבה של נושאים מקצועיים:

  • מצגות שיווקיות להכרת מוצרי מגדל
  • מצגות מכירה ללקוחות
  • תנאים כלליים של פוליסות
  • חוות דעת בתחום המיסוי ודיני עבודה
  • ידיעונים
  • חומרי הדרכה

טפסים

מאגר זמין לשליפת טפסים ומסמכים בנושאים שונים:

  • הצעות ביטוח חיים, בריאות, אלמנטר וכו'
  • הצהרות בריאות
  • שאלוני חיתום
  • טפסים תפעוליים


איך מצטרפים למערכת שולחן עבודה לסוכן?

מערכת שולחן עבודה מיועדת לסוכני מגדל. לאחר הצטרפותך כסוכן פעיל במגדל, נשמח להציע לך את שירותי שולחן העבודה.
לצורך חיבור ראשוני יש לפנות למרכז לשירות טכנולוגי של מגדל בטלפון:
1-800-22-4001