הדגשת ההטבות
אשר אתה שולח דיוור ללקוחות על מוצר מסוים, הקפד להדגיש הטבה / הנחה שאתה יכול לתת במידה וירכשו אותו (לדוגמא: "10% הנחה ברכישת פוליסת ביטוח בריאות).
אם אין ברשותך הטבה לאותו מוצר, הדגש יתרון בולט ומשמעותי של אותו מוצר אותו אתה מציע לדוגמא: "גם ביטוח חיים וגם ביטוח נסיעות במוצר אחד!
שווק את המוצרים שלך
יש ברשותך חתימה דיגיטלית במייל?
שדרג אותה על ידי הוספת משפט שיווקי בסיומה, שימשוך לקוחות לפנות לסוכנות.
לדוגמא': "עכשיו בסוכנות 'ישראלי' 30% הנחה ברכישת פוליסת ביטוח חיים!"
"הקיץ הוא הזמן המתאים ביותר לרכישת ביטוח חיים, לקבלת הצעה משתלמת לחצו כאן".
הוספת "היפר קישור" באחת המילים במשפט והפנייתו לאתר, יכולה לעשות פלאים!
רכישת ביטוח לחו"ל On-line
אנשים טסים לחו"ל בכל ימות השנה. מגדל רוצה לשפר עבורך את יעילות הרכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל ולהגדיל את המכירות. מסיבה זו יצרנו עבורך אפשרות להטמעה של תהליך רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל און ליין! התהליך נוח, פשוט וקל ומתבצע על ידי הלקוח. התהליך מתאים לכל סוכן בעל אתר אינטרנט.
לפרטים נוספים לחץ כאן.
סרגל Conduit
סוכן יקר, מגדל פיתחה עבורך סרגל כלים אשר מאפשר גישה מהירה באינטרנט לכלים שימושיים בעבודה שלך על מנת להתקין אותו אצלך במחשב, לחץ כאן.
בסרגל ישנם קישורים ל:
- אתר מגדל
- הפייסבוק הפרטי של המשתמש (כל משתמש נכנס עם שם המשתמש שלו).
- הפייסבוק העסקי של מגדל.
- ערוץ ה Youtube של מגדל.
- גישה ללומדות וסימולטורים נבחרים.
- גישה למערכות מגדל (חיבור לשולחן עבודה ולחיים 2000)).
- מחשבוני תשואות מאתר מגדל.
- טפסי מגדל.
- אתרים שימושיים (גמל נט/ פנסיה נט/ ביטוח נט).
הסרגל הינו סרגל דינמי והוא ישתנה בהתאם לדרישות ו / או לפיתוחם של כלים חדשים באתר מגדל.
חתימה אלקטרונית
חתימה אלקטרונית היא סוג של כרטיס ביקור וירטואלי, אשר מייצג אותך ואת הסוכנות שלך נאמנה בעיני הלקוח.
חתימה אלקטרונית בגוף המייל מוטב כי תכלול מס' מרכיבים חיוניים:
- שם בעל התפקיד.
- לוגו הסוכנות ובו טמון "היפר קישור" שבכל לחיצה עליו יש
- הפנייה לאתר הסוכנות.
- כתובת דומיין של האתר שמפנה אליו גם כן.
- כתובת או הפנייה אל דף הפייסבוק העסקי.
- כתובת או הפנייה לערוץ Youtube.
- כתובת ופרטים ליצירת קשר (טלפון / פקס).
צור ברקוד דיגיטאלי משלך
ברקוד דיגיטלי לסריקה באמצעות סמארטפון – או בשמו המקוצר: QR, הוא ברקוד עם מידע טקסטואלי. צור ברקוד משלך וכל מי שיש ברשותו מכשיר סמארטפון עם אפליקציית סריקה, יוכל לקבל מידע עם הפרטים אודות הסוכנות.
יש לכם נוכחות אישית ברחבי הרשת?
פרופיל אישי ברשתות החברתיות השונות? בלוג שאתם מנהלים? הקפידו לשמור על חזות מקצועית ורשמית.
זכרו שלא רק העסק שלכם נמצא תחת עיניים בוחנות של גולשים, אלא גם אתם עצמכם. בדקו שהמידע שהעליתם על עצמכם ברשת (תוכן ותמונות) אכן הולם מבחינת נראות ומשמעות.
כל המידע במייל שלך
טקסט תשובה: רוצה שמידע יגיע ישירות למייל שלך, במקום שאתה תשקיע זמן רב בחיפוש אחריו?
פתח חשבון Gmail ייחודי לסוכנות והירשם לשירות Google Alerts.
השירות מאפשר לך להזין מילות מפתח בתחומים בהם תרצה לקבל מידע רלוונטי ועדכני: חדשות, מאמרים וכו'.
מידי יום / שבוע ובכל רגע נתון (על פי בחירתך) גוגל ישלח לך תוצאות רצויות.
אתה תוכל לבחור להשתמש באיזה מידע שתרצה לטובת העסק ופעילות השיווק הדיגיטלית שלך!
שתף את העובדים שלך
נתקלת בקושי וחוסר זמן לכנס את כל עובדי הסוכנות ולהציג להם אתר האינטרנט, דף הפייסבוק העסקי ושאר כלים דיגיטליים?
שתף אותם על ידי כתיבת מייל חגיגי ותמציתי, שכולל קישורים חשובים. מומלץ להדגיש כי מעורבותך הכרחית להצלחת תהליך שיווק ומיתוג הסוכנות בקרב הלקוחות.
טייב את נתוני הלקוחות שלך
טיוב נתונים הוא דבר משמעותי וחשוב (איסוף כתובות המייל של לקוחותיכם) לצורך שליחת דיוורים מרוכזים בנושאים שונים, בתפוצה רחבה ללקוחות.
לא פחות חשוב מכך הוא ביצוע יזום של איסוף כתובות מייל. עשר שיחות יזומות ביום לפחות לטיוב נתונים, הן השקעה משתלמת לטווח הרחוק.
היה מקור לידע עדכני ומועיל עבור הלקוחות שלך
על מנת לשלוח ללקוחותיך מידע מעניין, שיווקי ומעניין מומלץ לבצע את הפעולות הבאות:
כתוב לעצמך מה התחום אותו אתה מעוניין לקדם? לאחר מכן נסח שאלה ותשובה (לדוג': יש לי ביטוח חיים למשכנתא, האם אני צריך לדאוג לביטוח חיים נוסף?).
בסופה הוסף משפט "מניע לפעולה" עבור הלקוח (לדוג': רוצים לדעת עוד על ביטוח משכנתא? צרו קשר במייל XXX או בטלפון XXX.).
את המידע תוכל להפיץ בדיוור, בפייסבוק, במאמרים באתר שלך ובפלטפורמות דיגיטליות נוספות.
הדגשת ההטבות
אשר אתה שולח דיוור ללקוחות על מוצר מסוים, הקפד להדגיש הטבה / הנחה שאתה יכול לתת במידה וירכשו אותו (לדוגמא: "10% הנחה ברכישת פוליסת ביטוח בריאות).
אם אין ברשותך הטבה לאותו מוצר, הדגש יתרון בולט ומשמעותי של אותו מוצר אותו אתה מציע לדוגמא: "גם ביטוח חיים וגם ביטוח נסיעות במוצר אחד!
שווק את המוצרים שלך
יש ברשותך חתימה דיגיטלית במייל?
שדרג אותה על ידי הוספת משפט שיווקי בסיומה, שימשוך לקוחות לפנות לסוכנות.
לדוגמא': "עכשיו בסוכנות 'ישראלי' 30% הנחה ברכישת פוליסת ביטוח חיים!"
"הקיץ הוא הזמן המתאים ביותר לרכישת ביטוח חיים, לקבלת הצעה משתלמת לחצו כאן".
הוספת "היפר קישור" באחת המילים במשפט והפנייתו לאתר, יכולה לעשות פלאים!