דלג לתוכן
עולם הסוכנים במגדל
עולם הסוכנים במגדל

מיתוג ברשת

כיצד תחזקו את המוניטין שלכם ברחבי הרשת?

העלאת סיפורי ההצלחה לרשת

מתי נתקלת בפעם האחרונה במקרה של לקוח שהצלחת לסייע לו כנגד כל הסיכויים?
סיפורי הצלחה של עזרה ללקוחות, הם "השם והפנים" של הסוכנות. בחר תמונות שתוכל להשתמש בהן (באישור הלקוח כמובן) על מנת להמחיש ללקוחות הקיימים וללקוחות פוטנציאליים, את המוניטין והשירות הטוב שהסוכנות נותנת.
העלה את הסיפורים באתר שלך, ברשתות החברתיות (פוסט בפייסבוק) ובכל פלטפורמה אחרת שמאפשרת חשיפה.

 

מיצוב בערוץ ה-Youtube

ערוץ YouTube הוא המקום בו תוכל למצב את תדמיתך ואת תדמית הסוכנות שלך.
על ידי השקעה שאינה דורשת זמן רב מידי, ניתן ליצור שלושה – ארבעה סרטונים (רצוי עד דקה – לא יותר) להעלותם לערוץ YouTube על שם הסוכנות ולהתחיל להיעזר בסרטונים בקידום הסוכנות, על ידי הפצתם.
להלן כמה דוגמאות לסוכנים עם ערוצים משלהם וסרטונים:
קריטי ביטוח והשקעות - לצפייה לחץ כאן.

אלי ארליך - לצפייה לחץ כאן.

אלמוג תכנון פיננסי - לצפייה לחץ כאן.

 

ניהול בלוג

רוצה להגיע לקהל יעד שעוד לא מכיר את פועלך ואת הסוכנות? ניהול של בלוג ברשת הוא דרך מצוינת לכך. תוכל לפתוח בלוג, לשלב בו תמונה ולכתוב מספר מילים על עצמך והניסיון שלך. חשוב כמובן לתפעל את הבלוג ולא להזניח אותו. כתיבת בלוג תקדם אותך גם בתוצאות החיפוש ברשת.

הבעת תודה

מתי בפעם האחרונה הבעת תודה ללקוח / שותף עסקי שפעל וסייע רבות למנף את ההצלחה של הסוכנות שלך?
פרסום תודה פומבית בפלטפורמות הדיגיטליות שברשותך (אתר/פייסבוק וכו') מחזק את הקשר שלך עם הצד השני ומגביר את המיתוג של הסוכנות בעיני הלקוחות, כזו שיודעת להוקיר ולהעריך שיתופי פעולה.

 

המלצות מלקוחות

בקש ממכרים או לקוחות מרוצים שלך, להמליץ עליך בפלטפורמות הדיגיטליות השונות אשר ברשותך. במקרים רבים המלצה של גולש עוצמתית יותר מכל מסר שתרצה להעביר בעצמך על מוניטין הסוכנות.
פנה לאנשים שאתה חש מולם בנוח וסומך על שיקול דעתם ובקש מהם לפרגן ולסייע לך.

 

פרסום שיתופי פעולה עם ארגונים

יש לך שותפים עסקיים? ארגונים מיוחדים שיש להם שיתוף פעולה אתך ו /או אתה תורם להם בדרכים שונות?
העלה מידע זה גם לאתר למען הגולשים והדגש את שיתוף הפעולה המיוחד) לאחר אישור של אותם שותפים כמובן).

מה מבדל אותך משאר הסוכנויות?

בדוק מה הייחוד של הסוכנות שלך על פני סוכנויות אחרות וכיצד ניתן לתת לו דגש באתרך ובשאר הכלים הדיגיטליים שלך.
ההתמקדות בתחום ביטוח ייחודי ופרסומו תחשוף את הסוכנות ללקוחות פוטנציאליים.
לדוגמא: ביטוח נסיעות לחו"ל לרוכבי אופניים, ביטוח לבתי כנסת, ביטוח למדריכי יוגה ועוד.

 

בדיקה אודות הסוכנות ברשת

גולשים באינטרנט יבצעו מחקר על הסוכנות לפני רכישת מוצר ביטוחי. הם יבקשו לקבל את הרושם כי הסוכנות אכן מקצועית ומהימנה. מסיבה זו חשוב ליצור נוכחות אינטרנטית מלאה, מיתוגית וחיובית ברשת.
מעבר לאתר אינטרנט, נוכחותך ופעילותך ברשתות חבריות חשובה וחיונית לתוצאות החיפוש שיקבלו אותם גולשים על הסוכנות.

חשיבות התמונה הייצוגית שלך בדף הבית באתר האינטרנט

האם בדף הבית של אתר האינטרנט של הסוכנות יש תמונה ייצוגית שלך? הפנים מאחורי השם, מחדדים את התחושה של השירות, הישירות והאכפתיות שלך בעיני הגולשים ויש להניח כי יחזקו בקרבם את ההחלטה לפנות אליך.

 

השקעה בתמונות מייצגות ורשמיות שלך ושל עובדי הסוכנות

תמונות מייצגות ורשמיות שלך ושל עובדי הסוכנות ייצרו את "הפנים" שמאחורי השמות התמונה מעניקה תחושה של נוחות וקירבה, ממש כמו חתימה דיגיטלית. כדאי להשקיע בצילום של מספר תמונות מייצגות ולהשתמש בהן לשיווק עתידי בפלטפורמות הדיגיטליות השונות שברשותך.

 

העלאת סיפורי ההצלחה לרשת

מתי נתקלת בפעם האחרונה במקרה של לקוח שהצלחת לסייע לו כנגד כל הסיכויים?
סיפורי הצלחה של עזרה ללקוחות, הם "השם והפנים" של הסוכנות. בחר תמונות שתוכל להשתמש בהן (באישור הלקוח כמובן) על מנת להמחיש ללקוחות הקיימים וללקוחות פוטנציאליים, את המוניטין והשירות הטוב שהסוכנות נותנת.
העלה את הסיפורים באתר שלך, ברשתות החברתיות (פוסט בפייסבוק) ובכל פלטפורמה אחרת שמאפשרת חשיפה.

 

מיצוב בערוץ ה-Youtube

ערוץ YouTube הוא המקום בו תוכל למצב את תדמיתך ואת תדמית הסוכנות שלך.
על ידי השקעה שאינה דורשת זמן רב מידי, ניתן ליצור שלושה – ארבעה סרטונים (רצוי עד דקה – לא יותר) להעלותם לערוץ YouTube על שם הסוכנות ולהתחיל להיעזר בסרטונים בקידום הסוכנות, על ידי הפצתם.
להלן כמה דוגמאות לסוכנים עם ערוצים משלהם וסרטונים:
קריטי ביטוח והשקעות - לצפייה לחץ כאן.

אלי ארליך - לצפייה לחץ כאן.

אלמוג תכנון פיננסי - לצפייה לחץ כאן.

 

ניהול בלוג

רוצה להגיע לקהל יעד שעוד לא מכיר את פועלך ואת הסוכנות? ניהול של בלוג ברשת הוא דרך מצוינת לכך. תוכל לפתוח בלוג, לשלב בו תמונה ולכתוב מספר מילים על עצמך והניסיון שלך. חשוב כמובן לתפעל את הבלוג ולא להזניח אותו. כתיבת בלוג תקדם אותך גם בתוצאות החיפוש ברשת.