דלג לתוכן
אודות מגדל
אודות מגדל

נגישות מגדל

קבוצת הגופים המוסדיים - מגדל חברה לביטוח בע"מ, מגדל מקפת ניהול קרנות פנסיה וקופות גמל בע"מ (להלן יחדיו "חברת מגדל") מייחסת חשיבות רבה למתן שירות שווה לאנשים עם מוגבלות.

חברת מגדל נוקטת בכל האמצעים הנדרשים במטרה להעניק שירות שווה ונגיש לכלל לקוחותיה, תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והתקנות הנובעות מחוק זה - התאמות הנגישות למבנים, תשתיות וסביבה והתאמות הנגישות לשירות.

הנגשת מבני חברת מגדל והשירותים הניתנים לציבור לקוחותיהם כוללים התאמות לצרכי הלקוח ומאפייניו.

בכל פניה בנושא הנגשה או קבלת שירות מותאם ניתן לפנות לגב' רעות הופמן,
אשר משמשת כרכזת הנגישות של הגופים המוסדיים בקבוצת מגדל,
בדרכי ההתקשרות המפורטים להלן:

מספר טלפון: 03-9201010
כתובת דוא"ל: negishut@migdal.co.il
כתובת דואר ישראל: רחוב אפעל 4 פתח תקווה

לנוחיותך, להלן הסדרי הנגישות הקיימים  נכון ליום 01.08.19:

קבלת קהל במשרדי מגדל פ"ת - היצירה 2, קריית אריה, פתח תקווה

  • חניה נגישה לאדם עם מוגבלות - חניה נגישה לאדם עם מוגבלות תותר לרכב בעל תג נכה.
    מיקום החניה - בסמוך למרכז קבלת הקהל בחניון משרדי החברה ברחוב היצירה 2 פתח-תקוה.
  • רצף גישה - קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות.
  • עמדות שירות - הוכשרו עמדות שירות נגישות המותאמות לאנשים עם מוגבלות.
  • אמצעי עזר לשמיעה - הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • סיוע במילוי טפסים - במקרה הצורך נציגי השירות מספקים סיוע במילוי טפסים.
  • אזורי המתנה - הותאמו אזורי המתנה נגישים.
  • הותקנו מערכות כריזה ומסכים נגישים לניהול תורים.
  • חיות שירות - לאדם עם מוגבלות בראיה מותר להיכנס למרכז השירות בפרט ולמבני החברה בכלל, מלווה בחיית שירות.
  • מתן שירות פרונטלי ללא המתנה בתור - אדם עם מוגבלות זכאי לעשות שימוש בהטבה זו בכפוף להצגת תעודת נכה בתוקף הכוללת "פטור מתור".

במידה ולקוח עם מגבלה נדרש להתאמות נוספות או אחרות,
ניתן לפנות במייל  negishut@migdal.co.il, תוך פירוט הבקשה המתאימה ואנו נעשה את מירב המאמצים לספק מענה הולם.

לקבלת המידע המלא בדבר פעילות מרכז שירות הלקוחות >

מוקדי שירות טלפוני

חברת מגדל מחזיקה במוקדי שירות טלפוני במטרה לתת ללקוחותיה מענה אדיב ויעיל בכל תחומי פעילותה. כחלק ממתן שירות שוויוני לאנשים עם מוגבלות, ביצעה חברת מגדל את ההתאמות הבאות בנושא זה:
נתבי השיחות - הותאמו מערכות ניתוב השיחות לאנשים עם מוגבלות שמיעה, תוך מתן מידע בשפה פשוטה, בקצב 
איטי.

מוקד תרגום לשפת הסימנים

חברת מגדל גאה לתת שירות מונגש בשפת הסימנים באמצעות שיחת וידאו בזמן אמת עם מתורגמנ/ית.
לביצוע שיחה עם נציג בשפת הסימנים יש להיכנס לקישור הבא https://www.migdal.co.il/support/sign-language

אמצעי תקשורת דיגיטליים למסירת מידע

חברת מגדל מעמידה לרשות לקוחותיה אפשרויות נוספות לקבלת שירות ומידע באמצעי תקשורת נוספים, בהתאם לצורך, באמצעות דוא"ל ושירות וואצאפ בטלפון 054-9201028.


אמצעי תקשורת נוספים

קיימת אפשרות לשליחת מסמכים באמצעות דואר ישראל / פקס.

אתר אינטרנט מונגש/אפליקציה מונגשת

חברת מגדל, זיהתה את החשיבות באתר האינטרנט עבור כלל ציבור לקוחותיה כולל אנשים עם מוגבלויות חושיות, קוגניטיביות וטכנולוגיות.
החברה בנתה אתר אינטרנט נגיש לכלל האוכלוסיות, ופעלה בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 6655 "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" – לרמה AA. מגדל חברה לביטוח רואה חשיבות רבה בהנגשת המידע לכלל לקוחותיה. לאור ההבנה שיש קושי מהותי בהנגשה של אפליקציות ייעודיות לנייד (אפליקציות Native), אנו ממליצים ללקוחות הזקוקים להתאמות מיוחדות כגון שימוש בתוכנות קורא מסך  להשתמש באתר מגדל במכשיר הסלולרי אשר עומד בתקני הנגישות המחמירים ביותר. כלל השירותים ניתנים באתר בצורה נגישה גם מהנייד.

להצהרת נגישות אתר >

פטור בשל אי התכנות טכנולוגית

באתר מגדל חברה לביטוח קיימים כמה סוגי טפסים.
טפסי tiff המיועדים עבור מסמכי פוליסות חסכון ארוך טווח קיבלו פטור מנגישות באתר בשל אי התכנות טכנולוגיות.
הנגישות החלופית המוצעת לאדם עם מוגבלות שאינו יכול לגשת לקבצים שבתכולת הפטור האמור הינם כמפורט בפסקה הבאה.

מסירת מידע בפורמטים נגישים

חברת מגדל מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות את האפשרות לקבל מידע הנמסר בשם החברה, באמצעות פורמטים נגישים.
הפורמטים הנגישים הנם: כתב ברייל, דף מודפס מוגדל, דפוס או כתב יד, קובץ קול, קובץ pdf מותאם לתכנת קריאה ופישוט לשוני על גבי דף מודפס.

חלופות פורמטים נגישים

במידת הצורך בפורמט נגישות אחר, ניתן להגיש בקשה למרכז שירות הלקוחות אשר יבחנו אפשרות זו לשביעות רצון הלקוחות.
מסירת המידע בפורמט נגיש תתבצע ללא עלות ולבקשת לקוחות עם מוגבלות
.

לקבלת השירות, ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות בטלפון 03-9201010 או במייל: negishut@migdal.co.il 

העסקה

מגדל מקדמת בברכה העסקת עובדים עם מוגבלויות. רשימת המשרות מפורסמת באתר החברה ובלוחות הדרושים.

להצהרת נגישות של אתר מגדל >