טיפים לירידה במשקל  

מנסה לרזות, ללא הצלחה? הנה כמה טיפים שיסייעו לך להסתגל לאורח חיים בריא 

 

שנים של דיאטות מגוונות לא סייעו לך לרדת במשקל? 
אכילה נכונה, מעטה, לאיטה, עיסוק בפעילות גופנית והתמדה בסבלנות רבה.
אלה הם רק חלק מהטיפים שיסייעו לך לרזות כפי שחלמת.

 

אכול פחות
לצערנו אין קיצורי דרך, כדי לרזות באופן טבעי ויפה, עליך לאכול פחות. בשלב ראשון, חשוב מהם סוגי המזונות או הנשנושים אותם אתה אוכל לא לשם שובע אלא משיעמום או צורך כלשהו. הם הראשונים שכדאי לך להוריד.

אכול לאט
גו
פך זקוק לזמן בכדי להכיר בכך שאכלת מספיק ושהרעב סופק, לכן יש להקפיד על אכילה איטית ולהמתין כ-20 דקות כדי להרגיש תחושת שובע. כפי שהקיבה מתרגלת לצרוך כמות גדולה של אוכל, היא גם יודעת להתרגל לפחות.

הקפד לשתות הרבה מים
מעבר לתחושת השובע שהמים מספקים, למים גם חשיבות גדולה לבריאותנו, ולכאלה הרוצים לרדת במשקל הם נחשבים לשיקוי פלא של ממש. אין בהם קלוריות, שומן או כולסטרול. המים מסייעים בתהליכי העיכול. שתייה מרובה של מים מספקת לחות לעור ומסייעת לו להישאר בריא.  

אל תוותר על ארוחת הבוקר
ל
אחר שנת הלילה רמות האנרגיה והסוכר בדם נמוכות, מה שמוביל לתחושת עייפות, לחוסר ריכוז ולעצבנות. אכילת ארוחת הבוקר נותנת לגוף את האות להתחיל לעבוד, קצב חילוף החומרים מתגבר ומתחיל תהליך שריפת הקלוריות.

נהל יומן תזונתי
כשמנהלים יומן תזונתי ורושמים כל מה שנכנס לפה באותו יום, ישנו מעקב על כמות המזון שצרכת במהלך היום, היכן התפתית, ובאיזו שעה אכלת הכי הרבה. כל אלו יעזרו לך לראות איפה טעית ואיפה פעלת נכון. כשיש מעקב, קשה מאוד לסטות מהדרך.

ערוך קניות עם רשימה מסודרת
הפיתוי במהלך קניות בסופר הוא גדול. בין אם אתה רעב ומתפתה לקנות דברים שיכשילו אותך ובין אם "שכחת" להכניסם לרשימה, בסופו של דבר אלה הדברים המיותרים שתאכל, ולא תמיד מדובר באוכל בריא.

הקפד על פעילות גופנית
כדי להגיע למטרה עם גוף חטוב ורזה יותר חשוב לעסוק בפעילות גופנית. לא חייבים להרשם למכון כושר. אפשר להתחיל מהוספת פעילות לשגרת יומך - עלה במדרגות במקום במעלית, חנה את הרכב רחוק מיעדך, כך תוכל לשרוף עוד כמה עשרות קלוריות ביום.

הצב יעדים ופנק את עצמך
אתה עובר תהליך לא פשוט. קל יותר לכבוש עוד יעד אם תבטיח לעצמך "פרסים" לשלבים השונים בתהליך. פנק את עצמך בבגד חדש, מסאז' או כל דבר אחר העושה לך טוב ומעודד אותך להמשיך.

הימנע מדיאטת כאסח 
התחל בדיאטה מתונה אשר תגרום לשינוי הרגלי האכילה שלך, זוהי הדרך הבטוחה והיעילה ביותר. דיאטה מהירה ומיידית אינה יכולה להמשך לאורך זמן ותביא בעתיד לעלייה מהירה במשקל. דיאטה שכזו הורסת את הגוף ומשבשת את הפעילות המטבולית וההורמונאלית שלו. עדיף לרדת אפילו חצי ק"ג בשבוע בקצב מתון, רק כך תוכל לשמור על המשקל לאורך זמן ולאורך השנים.

אמונה, התמדה וסבלנות
רובנו רוצים הכול כאן ועכשיו, חשוב להבין ששינוי דורש זמן ובטח שלא נעשה ביום. אל תתייאש התמד בתכנית האימונים, הקפד על תפריט התזונה ,האמן ביכולתך ותהיה סבלני.

דמיין את עצמך בקו הסיום
דמיין
 איך תרגיש, איזה בגדים תלבש ואילו מחמאות תקבל, ברגע שתראה את התמונה אצלך בדמיון, זהו הרגע שבו החלטת שאתה הולך להצליח ותגיע למטרה.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







 

קבלת הצעה
שם מלא
תעודת זהות
טלפון נייד
דוא"ל
*כל השדות הינם שדות חובה
 
כתבות נוספות
 
הדפס שלח לחבר צור קשר
 מגדל חברה לביטוח בע"מ
.

האמור בסקירה זו מובא לידיעה כללית בלבד, ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסות ו/או חברות הביטוח או ככלי לפרשנות;
אין בסקירה זו להוות הצעה, המלצה, יעוץ או חוות דעת לעשות פעולה או להמנע ממנה, והיא אינה מחליפה יעוץ ו/או שיווק מקצועי,
המותאם אישית לכל אדם. האמור כפוף לכיסויים הביטוחיים הנרכשים, ותנאי חברות הביטוח השונות.

הודעת מערכת סגור חלון

הודעת מערכת

הודעת שגיאה סגור חלון
 
סגור חלון
אנא המתן.
טוען
סגור חלון