תזונה נכונה - 10 טיפים 

מגדל מאמינה באורח חיים בריא ומציגה בפניך מגוון טיפים לתזונה נכונה  

 

התנסה בתפריטים תזונתיים שונים עד אשר תמצא את סוג התזונה המתאים עבורך
מחקרים מראים כי אין בנמצא תפריט תזונתי אחד המתאים עבור כל בני האדם. הגנים שלך, הסביבה בה נולדת ויתכן כי אפילו סוג הדם שלך מכתיבים את סוג התזונה המתאימה לך.
שים דגש על מזונות מלאים, אורגניים וטריים
חומרי הדברה קשורים במחלות רבות, לרבות עקרות, סרטן, פגמים מולדים, גירויים בעור. לכן כדאי ומומלץ להקפיד על אכילת אוכל אורגני ולנסות להימנע מצריכת מזון משומר בפחיות, ארוז, מעובד, מזוקק או שכבר התערבות כלשהי. בהגדרה זו נכללים מזונות פלסטיים כדוגמת מרגרינה, המכילה שיעורים גבוהים של חומצות טראנס-שומניות, העלולות להגביר את הסיכון לחלות בסרטן.
גוון את תפריטך
מרבית המומחים לאלרגיה טוענים כי הסבירות ללקות באלרגיה עולה ככל שמרבים לאכול אותו סוג של מזון שוב ושוב.
הפוך ירקות ופירות למזונות העיקריים בתפריטך
מחקרים רבים מראים כי ירקות ופירות מגנים מפני מחלות ניווניות, לכן מומלץ לאכול לפחות 5 מנות של ירקות בכל יום.
המעט בצריכת חיטה
החיטה הינה תוספת חדשה יחסית לתפריטו התזונתי של האדם, כ-10,000 שנה בלבד. סוגי חיטה רבים עברו התערבות גנטית כה מרחיקת לכת לשיפור איכות הגלוטן (הרכיב בחיטה אשר הופך את הלחם לנוח ללעיסה) עד כי חלק גדול מהאוכלוסייה אינו מסוגל עוד לעכל את החיטה. בנוסף החיטה ידועה כאלרגן הנפוץ ביותר וה"אשם" העיקרי בתסמיני התנהגותיים כגון היפראקטיביות.
צרוך סידן ממקורות לא-חלביים
החלב שאנו צורכים הינו חלב מפוסטר ומעושר. שיטות הגידול האינטנסיביות הנהוגות כיום, משמען כי רכיבים תזונתיים מועטים ביותר נותרים בחלב. מוצרים החלב הללו אינם אפקטיביים במניעת אוסטיאופורוזיס (דלדול מסת העצם). בחלב הפרה מצויות כיום כמויות נכבדות של חומרי הדברה, הורמונים ובמקרים מסוימים אפילו קרינה רדיואקטיבית.
כלול בתפריטך מנות גדולות של חומצות שומן חיוניות
בקטגוריה זאת נכללות חומצות כמו אומגה 6 ואומגה 3 המצויות בדגי מים קרים כגון טונה וסלמון. מקורות טובים נוספים לחומצות השומן החיוניות שאינם מן החי הם שמן פשתן ושמן אגוזי מלך, סויה ושעועית.
הפוך דגנים למרכיב עיקרי בתפריטך במקום בשר
מומלץ לצרוך לפחות 3 מנות של דגנים ביום.
צרוך חיידקים "טובים"
חיידקים אלו המכונים פרוביוטיים (כלומר, מעודדי חיים), ניזונים בעיקר מסיבים ומחומרים המצויים בפירות ירקות ובדגנים מלאים.
ודא כי הינך צורך כמות מספקת של חלבונים מלאים
חלבונים מלאים נוצרים מצירוף של מספר חלבונים צמחיים כגון אורז עם קטניות.

 

 

קבלת הצעה
שם מלא
תעודת זהות
טלפון נייד
דוא"ל
*כל השדות הינם שדות חובה
 
כתבות נוספות
 

התנסה בתפריטים תזונתיים שונים עד אשר תמצא את סוג התזונה המתאים עבורך
מחקרים מראים כי אין בנמצא תפריט תזונתי אחד המתאים עבור כל בני האדם. הגנים שלך, הסביבה בה נולדת ויתכן כי אפילו סוג הדם שלך מכתיבים את סוג התזונה המתאימה לך.
שים דגש על מזונות מלאים, אורגניים וטריים
חומרי הדברה קשורים במחלות רבות, לרבות עקרות, סרטן, פגמים מולדים, גירויים בעור. לכן כדאי ומומלץ להקפיד על אכילת אוכל אורגני ולנסות להימנע מצריכת מזון משומר בפחיות, ארוז, מעובד, מזוקק או שכבר התערבות כלשהי. בהגדרה זו נכללים מזונות פלסטיים כדוגמת מרגרינה, המכילה שיעורים גבוהים של חומצות טראנס-שומניות, העלולות להגביר את הסיכון לחלות בסרטן.
גוון את תפריטך
מרבית המומחים לאלרגיה טוענים כי הסבירות ללקות באלרגיה עולה ככל שמרבים לאכול אותו סוג של מזון שוב ושוב.
הפוך ירקות ופירות למזונות העיקריים בתפריטך
מחקרים רבים מראים כי ירקות ופירות מגנים מפני מחלות ניווניות, לכן מומלץ לאכול לפחות 5 מנות של ירקות בכל יום.
המעט בצריכת חיטה
החיטה הינה תוספת חדשה יחסית לתפריטו התזונתי של האדם, כ-10,000 שנה בלבד. סוגי חיטה רבים עברו התערבות גנטית כה מרחיקת לכת לשיפור איכות הגלוטן (הרכיב בחיטה אשר הופך את הלחם לנוח ללעיסה) עד כי חלק גדול מהאוכלוסייה אינו מסוגל עוד לעכל את החיטה. בנוסף החיטה ידועה כאלרגן הנפוץ ביותר וה"אשם" העיקרי בתסמיני התנהגותיים כגון היפראקטיביות.
צרוך סידן ממקורות לא-חלביים
החלב שאנו צורכים הינו חלב מפוסטר ומעושר. שיטות הגידול האינטנסיביות הנהוגות כיום, משמען כי רכיבים תזונתיים מועטים ביותר נותרים בחלב. מוצרים החלב הללו אינם אפקטיביים במניעת אוסטיאופורוזיס (דלדול מסת העצם). בחלב הפרה מצויות כיום כמויות נכבדות של חומרי הדברה, הורמונים ובמקרים מסוימים אפילו קרינה רדיואקטיבית.
כלול בתפריטך מנות גדולות של חומצות שומן חיוניות
בקטגוריה זאת נכללות חומצות כמו אומגה 6 ואומגה 3 המצויות בדגי מים קרים כגון טונה וסלמון. מקורות טובים נוספים לחומצות השומן החיוניות שאינם מן החי הם שמן פשתן ושמן אגוזי מלך, סויה ושעועית.
הפוך דגנים למרכיב עיקרי בתפריטך במקום בשר
מומלץ לצרוך לפחות 3 מנות של דגנים ביום.
צרוך חיידקים "טובים"
חיידקים אלו המכונים פרוביוטיים (כלומר, מעודדי חיים), ניזונים בעיקר מסיבים ומחומרים המצויים בפירות ירקות ובדגנים מלאים.
ודא כי הינך צורך כמות מספקת של חלבונים מלאים
חלבונים מלאים נוצרים מצירוף של מספר חלבונים צמחיים כגון אורז עם קטניות.

 

 

הדפס שלח לחבר צור קשר
 מגדל חברה לביטוח בע"מ
.

האמור בסקירה זו מובא לידיעה כללית בלבד, ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסות ו/או חברות הביטוח או ככלי לפרשנות;
אין בסקירה זו להוות הצעה, המלצה, יעוץ או חוות דעת לעשות פעולה או להמנע ממנה, והיא אינה מחליפה יעוץ ו/או שיווק מקצועי,
המותאם אישית לכל אדם. האמור כפוף לכיסויים הביטוחיים הנרכשים, ותנאי חברות הביטוח השונות.

הודעת מערכת סגור חלון

הודעת מערכת

הודעת שגיאה סגור חלון
 
סגור חלון
אנא המתן.
טוען
סגור חלון