שאלות ותשובות בנושא הרשמה לאתר 

הרשמה לאתר ושימוש בשירותי האינטרנט של מגדל 

מי יכול להירשם לשירותי האינטרנט של מגדל?
לקוחות שיש ברשותם מוצרי ביטוח בתוקף ומוצרי ביטוח שאינם בתוקף (בשלוש השנים האחרונות), בעולמות הביטוח הבאים: חיים / בריאות / חיסכון / פנסיה / גמל והשתלמות/ ביטוח כללי / ביטוח נסיעות לחו"ל / חיסכון לכל ילד / מקבלי קצבה
מה נותן לי שירות "מגדל שלי"?

בשירות "מגדל שלי" תהנה ממידע זמין אודות תוכניות הביטוח, הפנסיה והפיננסים שלך במגדל, צפייה בדוחות שנתיים ורבעוניים, צפייה בסטטוס התביעות שלך, עדכון אמצעי תשלום ותשלום חוב, הדפסת הצהרות הון ואישורי מס, עדכון פרטים ושינוי מסלולי השקעה.
להרשמה לחץ כאן >>

האם השירות באינטרנט עולה כסף?

לא. שירות "מגדל שלי" ניתן ללא תשלום כחלק מהשירות ללקוחות מגדל.

לא קיבלתי את קוד ההפעלה הנקרא קוד OTP לנייד או למייל, מה עלי לעשות?

במידה ולא קבלת את קוד ההפעלה יש ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות בטלפון 03-9201010.
לפרטים מלאים אודות מרכז שירות לקוחות >> 

הופיעה הודעת שגיאה בכניסה/הרשמה ל"מגדל שלי" מה עלי לעשות?
מטעמי אבטחת מידע והגנה על המידע האישי שלך עליך ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות בטלפון 03-9201010 לביצוע תאימות בנתונים.