שלבי הטיפול בתביעה במקרה של בדיקת זכאות לחידוש תשלומים בתביעת סיעוד 

1. מה עלייך לעשות?
מלא את הטופס הבא: הגשת בקשה לבדיקת זכאות לחידוש תשלומים בתביעת סיעוד >>

לצפייה בסרטון הסבר על אופן הגשת תביעה >>

2. מסמכים שיש לצרף

א. אישורים רפואיים מרופא מומחה ו/או מקופת חולים/בתי חולֹים המעידים על מצב סיעודי.
ב. שאלון הערכה תפקודית עדכני במידה וקיים.
ג. פרוטוקול המוסד לביטוח לאומי לגמלת סיעודִ במידה והוגשה תביעה.

את המסמכים ניתן לשלוח אלינו באחת מהדרכים הבאות:
בדואר:
עבור מגדל חברה לביטוח בע"מ, לידי תביעות סיעוד ת.ד. 3063 קרית אריה פתח-תקוה, מיקוד 4951106.
בפקס: 076-8869584 או דוא"ל siudbriut@migal.co.il

יש להעביר את המסמכים בצירוף פרטים מזהים כגון: מס' תביעה, מס' פוליסה, מס' זהות, שם מלא ותאריך אירוע.

לידיעתך, טופס זה אינו מהווה התחייבות לתשלום ו/או הכרה בזכאות המבוטח לתשלום כלשהו.

3. מה יקרה בהמשך ...
לאחר קבלת טופס התביעה והמסמכים הרלוונטים תיבחן זכאותך לכיסוי הביטוחי בכפוף לתנאי הפוליסה.
 במידה וידרשו מסמכים נוספים תישלח לך הודעה בכתב.

4. מידע נוסף לשירותך

לבירורים אודות סטטוס הטיפול בתביעה ניתן להיכנס ל"מגדל שלי".
באפשרותך להשלים מסמכים חסרים באמצעות שליחת  SMS עם המילה "תביעות" לטלפון נייד שמספרו 055-7000113.
למידע נוסף ניתן לפנות למוקד התביעות בטלפון 03-9201010 בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.

 מוקד תביעות

 
076-8865875 (ישיר)
פקס: 076-8869584

שעות פעילות:
א'-ה' 8:00-16:00
יום ו' וערבי חג סגור

 
מסמכי יישוב תביעות
 
 מגדל חברה לביטוח בע"מ
הודעת מערכת סגור חלון

הודעת מערכת

הודעת שגיאה סגור חלון
 
סגור חלון
אנא המתן.
טוען
סגור חלון