שלבי הטיפול בתביעה במקרה של תאונות אישיות - דואגים למשפחה / מורחב / בדרכים 

1. מה עלייך לעשות?

ניתן להגיש תביעה Online עבור תאונות אישיות בלינק הבא >>
או לחלופין להוריד את הטופס ולשלוח אותו במייל או בפקס הרשומים בהמשך וכן על גבי הטופס, להורדת הטופס >> 

לסרטון הסבר על אופן הגשת תביעה >>

2. מסמכים שיש לצרף

א. טופס תביעה מלא: הגשת תביעה - תאונות אישיות - דואגים למשפחה / מורחב / בדרכים >>
ב. סיכום אשפוז / סיכום ביקור רפואי מיום האירוע.
ג. אישורים רפואיים מרופא מומחה בתחום הרלוונטי לפגיעה המעידים על אובדן הכושר ו/או כל מסמך רפואי אחר הקשור לתביעה.
ד. החלטת המוסד לביטוח לאומי כולל פרוטוקול מלא, אם הוגשה אליהם תביעה.
ה. במקרה של תביעת קטין יש למלא כתב שיפוי (מצ"ב) ולצרף תצלום תעודת זהות + ספח של שני ההורים.
ו. תצלום תעודת זהות כולל הספח.
ז. טופס "ויתור על סודיות רפואית וכללית" חתום ע"י המבוטח כולל סעיף "עד לחתימה" (מצ"ב) (עד לחתימה יכול להיות עו"ד / רופא / אחות / עובד סוציאלי / פסיכולוג / סוכן הביטוח בצירוף חותמת הסוכן ולא חותמת  סוכנות הביטוח או תצלום רישיון סוכן תקף.

• עד לחתימה נדרש על פי חוזר משרד הבריאות 15/2003 מתאריך 9.3.2003.

במקרים המפורטים שלהלן יש לצרף מסמכים נלווים נוספים:
• במקרה של תאונת דרכים - יש לצרף אישור משטרה על התאונה.
• במקרה של תביעת פטירה - תעודת פטירה ואסמכתאות רפואיות בדבר נסיבות הפטירה.
  במידה ולא צוינו מוטבים בפוליסה יש לצרף: צו ירושה / צו קיום צוואה - בצירוף צוואה.
• במקרה של נכות / נכות צמיתה - אסמכתא רפואית המעידה על הנכות בעקבות האירוע, החלטת הביטוח הלאומי
  כולל פרוטוקול מלא (אם הוגשה אליהם תביעה).
• במקרה של שברים - פענוח של צילום רנטגן או C.T או MRI ומכתב מרופא אורתופד.
• במקרה של כוויות - מכתב מרופא כירורג או פלסטיקאי בקשר לדרגת הכוויה והיקפה.
• במקרה של אשפוז בבית חולים - סיכום אשפוז ושחרור מבית חולים.
• במקרה של תביעה לפיצוי סיעודי - טופס הערכה סיעודי מרופא מטפל.
• במקרה של הוצאות נלוות בגין אשפוז - נא לצרף  צילום קבלות.

את המסמכים ניתן לשלוח אלינו באחת מהדרכים הבאות:
בדואר:
עבור מגדל חברה לביטוח בע"מ, לידי תביעות תאונות אישיות, ת.ד. 3063 קרית אריה פתח-תקוה, מיקוד 4951106.
בפקס: 076-8869373 או דוא"ל tviotpersonal@migdal.co.il

יש להעביר את המסמכים בצירוף פרטים מזהים כגון: מס' תביעה, מס' פוליסה, מס' זהות, שם מלא ותאריך אירוע.

3. מה יקרה בהמשך ...
לאחר קבלת טופס התביעה והמסמכים הרלוונטים תיבחן זכאותך לכיסוי הביטוחי, בכפוף לתנאי הפוליסה. במידה וידרשו מסמכים נוספים תישלח לך הודעה בכתב.

4. מידע נוסף לשירותך

לבירורים אודות סטטוס הטיפול בתביעה ניתן להיכנס ל"מגדל שלי".
באפשרותך להשלים מסמכים חסרים באמצעות שליחת  SMS עם המילה "תביעות" לטלפון נייד שמספרו 055-7000113.
למידע נוסף ניתן לפנות למוקד התביעות בטלפון 03-9201010 בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:30.

 הגשת תביעה Online

 מוקד תביעות

 
076-8865871 (ישיר)
פקס: 076-8869373

שעות פעילות:
א'-ה' 8:00-16:30
יום ו' וערבי חג סגור

 
מסמכי יישוב תביעות
 
 מגדל חברה לביטוח בע"מ
הודעת מערכת סגור חלון

הודעת מערכת

הודעת שגיאה סגור חלון
 
סגור חלון
אנא המתן.
טוען
סגור חלון