שאלות ותשובות בנושא תביעות 

 
 
שאלה:
יש לי ביטוח מקיף בחברת מגדל והרכב שלי ניזוק באירוע תאונתי ,למי עלי להגיש את התביעה, לסוכן שלי או לחברת הביטוח?
תשובה:
ניתן להגיש את התביעה באמצעות הסוכן או ישירות  אל חברת הביטוח, לפי בחירתך. באם פרטי הסוכן אינם ידועים או זמינים לך, ניתן להגיש את התביעה לחברת הביטוח, סמוך ככל האפשר למועד קרות האירוע.
שאלה:
פניתי ישירות לחברת הביטוח שלי, חברת מגדל. האם עלי להודיע לסוכן שלי?
תשובה:
באם פנית ישירות לחברתנו, אנו ניידע את הסוכן בפנייתך.
שאלה:
מתי מתחילים לטפל בתביעה שלי?
תשובה:

הטיפול בתביעה מתחיל בסמוך לקבלת ההודעה הראשונה על האירוע. על מנת להבטיח בירור מהיר וטיפול יעיל בפניה, עלייך להעביר את המסמכים שיידרשו ממך, בהתאם לסוג התביעה.

שאלה:
אני מבוטח מגדל מתי וכיצד אקבל את הפיצוי בגין התביעה שלי?
תשובה:
הפיצוי משולם למבוטח בכפוף לבדיקת קיום פוליסה תקפה, בדיקת כיסוי ביטוחי בהתאם לתנאי הפוליסה בהתאם לסוג האירוע.  תגמולי הביטוח (הפיצוי)ישולמו באמצעות המחאה או באמצעות העברה ישירה לחשבון הבנק שלך (בכפוף לנהלי החברה).
שאלה:
אני מבוטח בחברת מגדל ,הייתי מעורב באירוע תאונתי. מתי לדווח לסוכן או לחברת הביטוח?
תשובה:
על פי ובהתאם לתנאי הפוליסה עליך לדווח על מעורבות באירוע תאונתי לסוכן או ישירות לחברת הביטוח סמוך ככל האפשר למועד האירוע.
שאלה:
כיצד אני יכול לעקוב אחרי הטיפול בתביעה שהגשתי?
תשובה:
תוכל לקבל מידע על הטיפול בתביעה באמצעות סוכן הביטוח שלך או באמצעות פנייה לשירות לקוחות בטלפון 076-8866630 . בכל פנייה רצוי להצטייד במספר תביעה.
שאלה:
אני צד ג - הרכב שלי נפגע ע"י מבוטח של מגדל. מה עלי לעשות?
תשובה:
באם רכבך נפגע על ידי רכב המבוטח במגדל (הכולל כיסוי צד ג'), בדוק במוקד צד ג' באם המבוטח הודיע על האירוע, האם נפתחה תביעה. כמו כן, את הדרישה יש להגיש לחברתינו בכתב בציון שם מבוטח במגדל, שם נהג רכב מעורב,  תאריך אירוע ומספר רכב ( ככל שמצוי ברשותך).
 
הדפס שלח לחבר צור קשר
 
הגשת תביעה
 
 מגדל חברה לביטוח בע"מ
הודעת מערכת סגור חלון

הודעת מערכת

הודעת שגיאה סגור חלון
 
סגור חלון
אנא המתן.
טוען
סגור חלון