היחידה לפניות הציבור 

היחידה לפניות הציבור, פועלת לסייע ללקוחות החברה* אשר לא הצליחו לקבל מענה הולם לפנייתם במסגרת יחידות השירות הקיימות בהחברה.
אנו מחויבים לפעול בהוגנות ובמקצועיות ולטפל בלקוחות הפונים אלינו בכבוד ובאכפתיות ובמקביל, לחפש את ההזדמנות ללמוד ולהשתפר בשירות בעתיד.

פנייתך תיבדק על ידנו מול הגורמים המקצועיים הרלוונטיים, תוך שאיפה למצות את הבירור ולהשיבך בהקדם ותוך לא יותר מאשר 30 יום. במידה ויידרש זמן נוסף וחריג לצורך הבירור, אנו נעדכן אותך על כך.

לשירותך תמיד,
בת-שבע לוין
סמנכ"ל- ממונה על פניות הציבור

ניתן לפנות אלינו ב:
טלפון: 076-8868186 (שעות פעילות א'-ה', 9:00-15:00)
פקס:  03-5637882 
דוא"ל: 
pniyot@migdal.co.il
כתובת למשלוח דואר: ת.ד. 3063 קרית אריה פתח תקווה, מיקוד 4951106

               

בפניות שאינן תלונות ניתן לפנות אלינו בטופס "צור קשר" או באמצעות מוקדי השירות.   

כללי הליך יישוב תביעות ותלונות ציבור - ע"פ המפקח על הביטוח

* מגדל חברה לביטוח בע"מ / מגדל מקפת קרנות פנסיה וקופות גמל בע"מ / יוזמה - קרן פנסיה לעצמאים בע"מ

הגשת תלונה
הדפס צור קשר
 מגדל חברה לביטוח בע"מ
הודעת מערכת סגור חלון

הודעת מערכת

הודעת שגיאה סגור חלון
 
סגור חלון
אנא המתן.
טוען
סגור חלון