היחידה לפניות הציבור 

בשירות לקוחות מגדל* וכלל הציבור בישראל 

לקוח יקר,
כל פניה המגיעה אלינו היא הזדמנות בשבילנו ללמוד, לתקן ולהעמיק את הקשר עם לקוחותינו. הצוות המסור של היחידה לפניות הציבור ישמח לטפל בפנייתך. אנו נאשר במייל או במסרון את קבלת הפניה שלך בסמוך להגעתה. תשובה מלאה תישלח לאחר בירור מקיף בתוך 30 ימים מקבלת הפניה. אם הבירור ידרוש זמן נוסף וחריג, אנו נעדכן אותך על כך.

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו בכל עניין ובכל דרך שנוחה לך,
טלפון: 076-8868186 (שעות פעילות א'-ה', 9:00-15:00)
פקס:  03-5637882 
דוא"ל: pniyot@migdal.co.il
כתובת למשלוח דואר: ת.ד. 3063 קרית אריה פתח תקווה, מיקוד 4951106

               

* מגדל חברה לביטוח בע"מ / מגדל מקפת קרנות פנסיה וקופות גמל בע"מ / יוזמה - קרן פנסיה לעצמאים בע"מ

כללי הליך יישוב תביעות ותלונות ציבור - ע"פ המפקח על הביטוח

 

הגשת תלונה
הדפס שלח לחבר צור קשר
 מגדל חברה לביטוח בע"מ
הודעת מערכת סגור חלון

הודעת מערכת

הודעת שגיאה סגור חלון
 
סגור חלון
אנא המתן.
טוען
סגור חלון