שירותי חירום 

שירותי חירום 24 שעות ביממה 

שירותי חירום וסיוע ללקוחות מגדל, אשר רכשו את הכיסויים/ההרחבות במסגרת הפוליסה, ינתנו 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, באמצעות מוקדי החירום השונים.
לאתר פמי פרימיום >>  לאתר שגריר >>
 

בריאות ורפואה

מוקד רפואי - מטפל בשעת חירום במקרים הבאים: 
א. הזמנת ביקור רופא לבית המבוטח - טלפון:03-5688139, 03-5688190 או *656 מכל טלפון.
ב. ניתוחי חירום וטיפול חירום בשיניים - טלפון: 073-2049169

מוקד רפואה אישית
:
מטפל במבוטחים שברשותם כתב שירות "רפואה אישית". 
טלפון: 073-2049160 עד השעה 22:00.


מוקד סיוע לשוהים בחו"ל (IMA)

טלפון מהארץ: 03-9206912, מחו"ל: 972-3-9206912
פקס: 972-3-9226380
ארה"ב: 717-3-128917
migdal@ima-mc.com
סקייפ:assistance.ima

במידה והמבוטח אושפז בבית חולים בחו"ל,  יש ליידע מיידית את מוקד הסיוע  לקבלת הנחיות להמשך טיפול


רכב ודרך

מוקד שירותי רכב ודרך – מטפל בשעת חירום במקרים הבאים:
א. רכב חליפי -  במקרה של נזק עקב תאונה, גניבה וטוטאל-לוס
ב. רדיו חליפי - במקרה של גניבת רדיו מרכב
ג. שבר שמשות -  שירותי תיקון שמשות בכיסוי מלא.
ד. שירות אח"מ

פמי פרימיום - טלפון: 9535656 - 03 או 6560* מכל טלפון נייח או נייד. אתר החברה
שגריר מערכות בע"מ- טלפון: 1-22-28-888 או *8888 מכל טלפון נייח או נייד . אתר החברה
שבר שמשות:  "אוטוגלס" טלפון: 03-6507777, "א.א. גלס" טלפון: 02-6409999 
למידע נוסף >>

דירה

מוקד שירותי סיוע לדירה - מטפל בשעת חירום במקרים הבאים:
(השירותים ניתנים ללקוחות המחזיקים כתבי שירות שנרכשו במסגרת פוליסות הביטוח שלהם)
א. הצפה או דליפה של מים מתוך מתקני האינסטלציה של הדירה המבוטחת.
ב. פתיחת סתימות במערכות דלוחין של הדירה המבוטחת.

טלפון: 6560*  או 03-9535611
למידע נוסף >>

* לתשומת ליבך, המידע הינו לידיעה כללית בלבד ואיננו מהווה הצעה ואף אינו מהווה תחליף לקריאת הוראות הפוליסה. מסמך זה לא ישמש לקביעת הזכויות והחובות על-פי תנאי הפוליסה או ככלי פרשנות. התנאים המחייבים את החברה הינם תנאי הפוליסה וההרחבות שנרכשו בלבד.

הדפס שלח לחבר צור קשר
 מגדל חברה לביטוח בע"מ
הודעת מערכת סגור חלון

הודעת מערכת

הודעת שגיאה סגור חלון
 
סגור חלון
אנא המתן.
טוען
סגור חלון