נגישות במגדל 

נגישות במגדל

קבוצת הגופים המוסדיים - מגדל חברה לביטוח בע"מ, מגדל מקפת ניהול קרנות פנסיה וקופות גמל בע"מ (להלן יחדיו "חברת מגדל") מייחסת חשיבות רבה למתן שירות שווה לאנשים עם מוגבלות.

חברת מגדל נוקטת בכל האמצעים הנדרשים במטרה להעניק שירות שווה ונגיש לכלל לקוחותיה, תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והתקנות הנובעות מחוק זה - התאמות הנגישות למבנים, תשתיות וסביבה והתאמות הנגישות לשירות.

הנגשת מבני חברת מגדל והשירותים הניתנים לציבור לקוחותיהם כוללים התאמות לצרכי הלקוח ומאפייניו.

בראש מערך פרויקט הנגשת הארגון עומד קצין הציות של חברת מגדל, מר אמיר פסטרנק, אשר מונה כרכז הנגישות של קבוצת חברות מגדל ומשמש כתובת לכל פנייה בנושא. לכל שאלה או בירור ניתן לפנות באמצעות הדואר לפי הכתובת: רחוב אפעל 4 פתח תקווה, או באמצעות כתובת המייל שלהלן:
negishut@migdal.co.il.

לנוחיותך, להלן הסדרי הנגישות הקיימים  נכון ליום 25.10.17:

מרכז קבלת הקהל המרכזי של מגדל ברחוב היצירה 2 פתח תקווה
בולט חניה נגישה לאדם עם מוגבלות - חניה נגישה לאדם עם מוגבלות תותר לרכב בעל תג נכה.
מיקום החניה - בסמוך למרכז קבלת הקהל בחניון משרדי החברה ברחוב היצירה 2 פתח-תקוה. 
בולט רצף גישה - קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות.
בולט עמדות שירות - הוכשרו עמדות שירות נגישות המותאמות לאנשים עם מוגבלות.
בולט אמצעי עזר לשמיעה - הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
בולט סיוע במילוי טפסים - במקרה הצורך נציגי השירות מספקים סיוע במילוי טפסים.
בולט אזורי המתנה - הותאמו אזורי המתנה נגישים.
בולט הותקנו מערכות כריזה ומסכים נגישים לניהול תורים.
בולט חיות שירות - לאדם עם מוגבלות בראיה מותר להיכנס למרכז השירות בפרט ולמבני החברה בכלל, מלווה בחיית שירות.
בולט מתן שירות פרונטלי ללא המתנה בתור - אדם עם מוגבלות זכאי לעשות שימוש בהטבה זו בכפוף להצגת
תעודת נכה בתוקף הכוללת "פטור מתור".

קבלת קהל במשרדי מגדל מרחב צפון - שדרות בן גוריון 6, סיטי סנטר - קומה 4, חיפה
בולט חניה נגישה לאדם עם מוגבלות - חניה נגישה לאדם עם מוגבלות תותר לרכב בעל תג נכה.
מיקום החניה - בחניון בניין הסיטי סנטר, בשדרות בן גוריון 6, חיפה
בולט רצף גישה - קיים רצף גישה מהחניה המונגשת או ממפרץ ההורדה בחזית בניין הסיטי סנטר ברח׳ בן גוריון, באמצעות מעלית הבניין לקומה 4 למשרדי החברה ולמקום קבלת השירות.
בולט עמדות שירות - הוכשרו עמדות שירות נגישות המותאמות לאנשים עם מוגבלות.
בולט אמצעי עזר לשמיעה - הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
בולט סיוע במילוי טפסים - במקרה הצורך נציגי השירות מספקים סיוע במילוי טפסים.
בולט אזורי המתנה - הותאמו אזורי המתנה נגישים.
בולט חיות שירות - לאדם עם מוגבלות בראיה מותר להיכנס לבניין הסיטי סנטר ולמשרדי מגדל מרחב צפון, מלווה בחיית שירות.
בולט מתן שירות פרונטלי ללא המתנה בתור - אדם עם מוגבלות זכאי לעשות שימוש בהטבה זו
בכפוף להצגת תעודת נכה בתוקף הכוללת  "פטור מתור".

במידה ולקוח עם מגבלה נדרש להתאמות נוספות או אחרות, ניתן לפנות למרכז השירות במייל negishut@migdal.co.il, תוך פירוט הבקשה  
המתאימה ואנו נעשה את מירב המאמצים לספק מענה הולם.

לקבלת המידע המלא בדבר פעילות מרכז שירות הלקוחות - לחץ כאן 


מוקדי שירות טלפוני
חברת מגדל מחזיקה במוקדי שירות טלפוני במטרה לתת ללקוחותיה מענה אדיב ויעיל בכל תחומי פעילותה. כחלק ממתן שירות שוויוני לאנשים עם מוגבלות, ביצעה חברת מגדל את ההתאמות הבאות בנושא זה:
נתבי השיחות - הותאמו מערכות ניתוב השיחות לאנשים עם מוגבלות שמיעה, תוך מתן מידע בשפה פשוטה, בקצב
איטי וללא מוסיקת רקע.
אמצעי תקשורת נוספים למסירת מידע - חברת מגדל מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות אפשרויות למסירת מידע
באמצעי תקשורת נוספים, בהתאם לצורך, כגון - דוא"ל, פקס', דואר. לצורך קבלת שירות זה על הלקוח לבקשו מנציג
השירות או לפנות לרכז הנגישות כמפורט לעיל.

אתר אינטרנט מונגש
חברת מגדל, זיהתה את החשיבות באתר האינטרנט עבור כלל ציבור לקוחותיה כולל אנשים עם מוגבלויות חושיות, קוגניטיביות וטכנולוגיות.
החברה בנתה אתר אינטרנט נגיש לכלל האוכלוסיות, ופעלה בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 6655 "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" - לרמה AA.
להצהרת נגישות אתר >>

מסירת מידע בפורמטים נגישים
חברת מגדל מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות את האפשרות לקבל מידע הנמסר בשם החברה, באמצעות פורמטים נגישים.
הפורמטים הנגישים הנם: כתב ברייל, דף מודפס מוגדל, דפוס או כתב יד, קובץ קול, קובץ pdf מותאם לתכנת קריאה ופישוט לשוני על גבי דף מודפס.
במידה ויתבקש סוג פורמט נגיש אחר- מרכז שירות הלקוחות יבחן אפשרות זו לשביעות רצון הלקוח.
מסירת המידע בפורמט נגיש תתבצע ללא עלות ולבקשת לקוח עם מגבלה. לטופס בקשה
לצורך קבלת השירות ניתן לפנות ישירות למרכז שירות הלקוחות בטלפון 03-9201010  או במייל negishut@migdal.co.il

העסקה
מגדל מקדמת בברכה העסקת עובדים עם מוגבלויות. רשימת המשרות מפורסמת באתר החברה ובלוחות הדרושים.

 מגדל חברה לביטוח בע"מ
הודעת מערכת סגור חלון

הודעת מערכת

הודעת שגיאה סגור חלון
 
סגור חלון
אנא המתן.
טוען
סגור חלון