נגישות במגדל 

קבוצת הגופים המוסדיים - מגדל חברה לביטוח בע"מ, מגדל מקפת ניהול קרנות פנסיה וקופות גמל בע"מ (להלן יחדיו "חברת מגדל") מייחסת חשיבות רבה למתן שירות שווה לאנשים עם מוגבלות.

חברת מגדל נוקטת בכל האמצעים הנדרשים במטרה להעניק שירות שווה ונגיש לכלל לקוחותיה, תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והתקנות הנובעות מחוק זה - התאמות הנגישות למבנים, תשתיות וסביבה והתאמות הנגישות לשירות.

הנגשת מבני חברת מגדל והשירותים הניתנים לציבור לקוחותיהם כוללים התאמות לצרכי הלקוח ומאפייניו.

בראש מערך פרויקט הנגשת הארגון עומד קצין הציות של חברת מגדל, מר אמיר פסטרנק, אשר מונה כרכז הנגישות של קבוצת חברות מגדל ומשמש כתובת לכל פנייה בנושא. לכל שאלה או בירור ניתן לפנות באמצעות הדואר לפי הכתובת: רחוב אפעל 4 פתח תקווה, או באמצעות כתובת המייל שלהלן:
negishut@migdal.co.il.

בנוסף, מונה ממונה נגישות מבנים, תשתיות וסביבה- מר אלכס אלינסון, המשמש כתובת לכל פנייה בנושא באמצעות כתובת המייל - aellinson7@gmail.com

לנוחיותך, להלן הסדרי הנגישות הקיימים  נכון ליום 8.1.17:

מרכז קבלת הקהל המרכזי של מגדל ברחוב היצירה 2 פתח תקווה
חניה נגישה לאדם עם מוגבלות - חניה נגישה לאדם עם מוגבלות תותר לרכב בעל תג נכה.
מיקום החניה - בסמוך למרכז קבלת הקהל בחניון משרדי החברה ברחוב היצירה 2 פתח-תקוה. 
רצף גישה - קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות.
עמדות שירות - הוכשרו עמדות שירות נגישות המותאמות לאנשים עם מוגבלות.
אמצעי עזר לשמיעה - הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
סיוע במילוי טפסים - במקרה הצורך נציגי השירות מספקים סיוע במילוי טפסים.
אזורי המתנה - הותאמו אזורי המתנה נגישים.
הותקנו מערכות כריזה ומסכים נגישים לניהול תורים.
חיות שירות - לאדם עם מוגבלות בראיה מותר להיכנס למרכז השירות בפרט ולמבני החברה בכלל, מלווה בחיית שירות.
מתן שירות פרונטלי ללא המתנה בתור - אדם עם מוגבלות זכאי לעשות שימוש בהטבה זו בכפוף להצגת
תעודת נכה בתוקף הכוללת "פטור מתור".

קבלת קהל במשרדי מגדל מרחב צפון - שדרות בן גוריון 6, סיטי סנטר - קומה 4, חיפה
חניה נגישה לאדם עם מוגבלות - חניה נגישה לאדם עם מוגבלות תותר לרכב בעל תג נכה.
מיקום החניה - בחניון בניין הסיטי סנטר, בשדרות בן גוריון 6, חיפה
רצף גישה - קיים רצף גישה מהחניה המונגשת או ממפרץ ההורדה בחזית בניין הסיטי סנטר ברח׳ בן גוריון, באמצעות מעלית הבניין לקומה 4 למשרדי החברה ולמקום קבלת השירות.
עמדות שירות - הוכשרו עמדות שירות נגישות המותאמות לאנשים עם מוגבלות.
אמצעי עזר לשמיעה - הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
סיוע במילוי טפסים - במקרה הצורך נציגי השירות מספקים סיוע במילוי טפסים.
אזורי המתנה - הותאמו אזורי המתנה נגישים.
חיות שירות - לאדם עם מוגבלות בראיה מותר להיכנס לבניין הסיטי סנטר ולמשרדי מגדל מרחב צפון, מלווה בחיית שירות.
מתן שירות פרונטלי ללא המתנה בתור - אדם עם מוגבלות זכאי לעשות שימוש בהטבה זו
בכפוף להצגת תעודת נכה בתוקף הכוללת  "פטור מתור".

במידה ולקוח עם מגבלה נדרש להתאמות נוספות או אחרות, ניתן לפנות למרכז השירות במייל negishut@migdal.co.il, תוך פירוט הבקשה  
המתאימה ואנו נעשה את מירב המאמצים לספק מענה הולם.

לקבלת המידע המלא בדבר פעילות מרכז שירות הלקוחות - לחץ כאן 


מוקדי שירות טלפוני
חברת מגדל מחזיקה במוקדי שירות טלפוני במטרה לתת ללקוחותיה מענה אדיב ויעיל בכל תחומי פעילותה. כחלק ממתן שירות שוויוני לאנשים עם מוגבלות, ביצעה חברת מגדל את ההתאמות הבאות בנושא זה:
נתבי השיחות - הותאמו מערכות ניתוב השיחות לאנשים עם מוגבלות שמיעה, תוך מתן מידע בשפה פשוטה, בקצב
איטי וללא מוסיקת רקע.
אמצעי תקשורת נוספים למסירת מידע - חברת מגדל מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות אפשרויות למסירת מידע
באמצעי תקשורת נוספים, בהתאם לצורך, כגון - דוא"ל, פקס', דואר. לצורך קבלת שירות זה על הלקוח לבקשו מנציג
השירות או לפנות לרכז הנגישות כמפורט לעיל.


מסירת מידע בפורמטים נגישים
חברת מגדל מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות את האפשרות לקבל מידע הנמסר בשם החברה, באמצעות פורמטים נגישים.
הפורמטים הנגישים הנם: כתב ברייל, דף מודפס מוגדל, דפוס או כתב יד, קובץ קול, קובץ pdf מותאם לתכנת קריאה ופישוט לשוני על גבי דף מודפס.
במידה ויתבקש סוג פורמט נגיש אחר- מרכז שירות הלקוחות יבחן אפשרות זו לשביעות רצון הלקוח.
מסירת המידע בפורמט נגיש תתבצע ללא עלות ולבקשת לקוח עם מגבלה. לטופס בקשה
לצורך קבלת השירות ניתן לפנות ישירות למרכז שירות הלקוחות בטלפון 03-9201010  או במייל negishut@migdal.co.il

העסקה
מגדל מקדמת בברכה העסקת עובדים עם מוגבלויות. רשימת המשרות מפורסמת באתר החברה ובלוחות הדרושים.


הסדרי נגישות בהתהוות
אינטרנט -
חברת מגדל פועלת בימים אלו להפוך את אתר האינטרנט של החברה לנגיש עבור אנשים עם מוגבלות בראייה. הנגשת האתר צפויה להסתיים במהלך שנת 2016.
הנגשת מבני החברה - חברת מגדל נמצאת בעיצומו של תהליך רב שנתי להנגשת המבנים שבבעלותה לאנשים עם מוגבלויות.

הדפס שלח לחבר צור קשר
 מגדל חברה לביטוח בע"מ
הודעת מערכת סגור חלון

הודעת מערכת

הודעת שגיאה סגור חלון
 
סגור חלון
אנא המתן.
טוען
סגור חלון